021-66919908

09351307088

آموزشگاه مهیاد برزین

آموزش عیب یابی لپ تاپ ال جی

آموزش تعمیر کامپیوتر

خدمات ارائه شده در مرکز تخصصی تعمیر لپ تاپ ال جی منحصر به سرویسی خاص نیست و کلیه تعمیرات سخت افزاری ، نرم افزاری ، ریکاوری اطلاعات، ارتقاء لپ تاپ و … را شامل می‌گردد . سرویس لپ تاپ و انواع بوردهای الکترونیکی در اموزشگاه مهیاد برزین تعمیرات لپ تاپ با تجهیزاتی بسیار متنوع صورت میگیرد .

برخی از تخصصی‌ترین سرویس‌های مرتبط با تعمیر نرم افزاری لپ تاپ ال جی که با حضور در مرکز تخصصی تعمیر لپ تاپ قابل دریافت است عبارتند از : نصب و ارتقاء انواع سیستم عامل ها بر روی لپ تاپ، ارتقا و آپگرید لپ تاپ ، نصب و ارائه تمامی درایورهای لپ تاپ

عیب تخصصی کارت گرافیک نقشی چشم گیری در تشخیص درست ایراد پیش آمده در این قطعه و تعمیر درست آن دارد . تمیز بودن اینترفیس کارت گرافیک ، اطمینان از سالم بودن کارکرد فن و قرارگیری کارت گرافیک در Slot ، اطمینان از نبود بعضی اشکالات نرم افزاری در سیستم مثل آپدیت درایور ، چک و بررسی قطعه های SMD روی برد و …

خرابی CPU

CPU ارتباط بین برد و پردازنده را برقرار می کند. این سوکت قسمتی از مادر برد است که پردازنده درون آن قرار می گیرد و برروی مادر برد لحیم می شود . از مشکلاتی که سوکت های پردازنده دارند این است که هنگام برداشتن CPU روی آن ، گرد و خاک درون حفره های آن میرود و در عملکرد آن اختلال ایجاد می کند تمیز کردن حفرهای این دستگاه دشوار می باشد .

  بیشتر بخوانید :    نحوه تعمیر لپ تاپ لنوو

خرابی هارد لپ تاپ ال جی

هنگامی که هارد لپ تاپ شما بصورت ناگهانی خراب شود و شما توانایی دسترسی به فایل های خود را ندارید ، نیاز به مشاوره با متخصص بازیابی اطلاعات و تعمیر هارد لپ تاپ دارید . و همیشه این نکته را در ذهن بسپارید که هارد قسمت خیلی مهم لپ تاپ ال جی میباشد و ازاین رو باید خیلی مواظب این قطعه باشید .

تعمیر اسپیکر لپ تاپ ال جی :

  تست ، تعمیر و عیب یابی اسپیکر و مشکلات مربوط به آن

تعمیر کیبورد و تاچ پد ال جی :

  نحوه کارکرد تاچ پد و کیبورد

تعمیر RAM :

 ایراد یابی RAM ، بررسی ایرادهای مختلف و ارتقاء آن در مرکز آموزش تعمیرات لپ تاپ ال جی

اموزشگاه تعمیرات لپ تاپ و کامپیوتر

تعمیر هارد ال جی :

شناسایی انواع هارد دیسک ، شناسایی ساختمان داخلی ، ولتاژ گیری برد ، شناسایی انواع برد و تعمیر ، بد سکتور گیری ، بازیابی اطلاعات ، بررسی مشکلات دیتکت هارد دیسک ، بررسی مشکلات  FIRMWARE، نحوه جراحی هارد ، تعویض هد و دیسک ،

تعمیرمادربرد :

نحوه صحیح باز و بستن انواع مدلهای لپ تاپ ، شناسایی انواع برد و اطلاعات ، بلوک دیاگرام، شناسایی و نحوه کارکرد انواع آی سی ، شماتیک و رابط قطعات ، تست و تجزیه و تحلیل رابط آی سی ، تشخیص وظایف آی سی و چیپ ها I/O، B، S.B، SOUND، LAN، CLOCK، POWER، تست و پروگرام BIOS با دستگاه، تست و تعویض آی سی LOCKCHARGE ، تست و تعویض  آی سی CONTROL ،

مشکلات روشن نشدن یا قطع و وصل شدن تصادفی لپ تاپ ال جی

اگر لپ تاپ شما روشن نمی‌شود یا به طور تصادفی قطع و وصل می‌شود ، ابتدا باید از وضعیت باتری اطمینان حاصل کنید. مطمئن شوید که باتری به درستی نصب شده است و اتصال پایانه‌های خروجی باتری به پایانه های لپ تاپ ، سالم است . همچنین می‌توانید با اتصال لپ تاپ به منبع برق بدون استفاده از باتری ، تست کنید .

مشکلات با صفحه نمایش

اگر صفحه نمایش لپ تاپ ال جی خاموش است یا تصویر نمایش داده شده غیرعادی است ، ابتدا اتصالات کابل صفحه نمایش را چک کنید و مطمئن شوید که به درستی متصل شده‌اند . همچنین می‌توانید از کلیدهای میانبر صفحه کلید برای تنظیم روشنایی و کنتراست صفحه نمایش استفاده کنید .

اموزش تعمیر کامپیوتر و لپ تاپ

علت داغ شدن لپ تاپ ال جی :

لپ تاپ ال جی داری سیستم خنک‌کننده‌ای خاصی هستند! بعضی از لپ تاپ ها هوای مورد نیاز برای خنک کردن سیستم خنک کننده را از زیر لپ تاپ می مکند و از کنار آن خارج می کنند بنابراین کافی است این لپ تاپ را روی فرش ،‌ موکت و پتو قرار داده و آنرا روشن کنید دقیقاً مثل یک جارو برقی عمل کرده و گرد وخاک را درون سیستم میکشد . بنابراین موتور فن لپ تاپ کثیف شده و ممکن است آسیب نیز ببیند .