021-66919908

09351307088

آموزشگاه مهیاد برزین

آموزش عیب یابی گوشی گلکسی a 70

آموزش تعمیرات موبایل

ساده ترین مشکل خراب شدن سوکت شارژ سامسونگ a 70 است .  در مواقع به روزاین مشکل شما کابل شارژر را به گوشی وصل میکنید اما از بالا امدن درصد باتری هیچ نشانی نمی بینید . یا ممکن است کابل شارژ تنها در شکل خاصی  گوشی شما را شارژ کند .

شاید هم سوکت شارژ خوب جا نیفتاده باشد و باید سیم شارژ از گوشی دربیاید .  تمام این مشکلات شارژ نشدن گوشی به مرور خالی شدن باتری و خاموشی کامل گوشی است .

یکی از دغدغه‌های اصلی مردم که می‌گویند ،  باز کردن قفل گوشی سامسونگ بدون از دست دادن اطلاعات داخل گوشی است . اما این امر اشتباه است حقیقتا همه ما دوست داریم بدون از دست رفتن اطلاعات در (صورت فراموشی رمز گوشی ) بدون پاک شدن  اطلاعات رمز ان را باز کنیم . با اینکه روش‌های باز کردن قفل گوشی سامسونگ بدون از دست دادن اطلاعات زیاد نیست ، اما ما سعی کردیم که بهترین راه‌حل‌ها را برایتان پیدا کنیم . در این مقاله با ما همراه باشید . در گوشی سامسونگ A70 ، دکمه خاموش روشن گوشی دکمه ( پاور) نام دارد . معمولاً در سمت راست و در بالای صفحه گوشی شما قرار دارد . شما به سادگی می‌توانید با فشار دادن دکمه پاور گوشی خود را ، صفحه قفل را روشن و بازگشایی کنید . در هنگامی که تلفن شما  روشن می باشد، می توانید با فشار دادن دکمه پاور گوشی خود را خاموش کنید .

  بیشتر بخوانید :      آموزش نحوه آشنایی با گوشی گلکسی s 21

علاوه بر همه این ها ، شما می‌توانید از دکمه پاور برای روشن کردن تلفن ، ورود به حالت اضطراری و یا گرفتن اسکرین شات هم نیز استفاده کنید .

بدون اغراق اصل و اورجینال بودن باتری در هنگام تعویض از اهمیت بالایی برخوردار است . تعویض باتری گوشی های مختلف ، غالبا تقاضاهای بسیار بالایی در بازار دارد . این امر احتمال وجود قطعات تقلبی و بی کیفیت را افزایش داده است . نصب باتری بی کیفیت و فیک ، نتیجه ای به جز ایجاد مشکلات مختلف مانند صدمه زدن به سایر قطعات سخت افزاری دستگاه موبایل ، داغ شدن گوشی و خالی شدن سریع گوشی و حتی بروز حوادثی مانند انفجار باتری و آتش گرفتن را در بر خواهد داشت . بنابراین، برای تهیه باتری اصل و اورجینال برای گوشی هوشمند سامسونگ باید به مراکز مجاز و معتبر مراجعه کنید . عیب یابی و تعمیر موبایل گلکسی A70 سامسونگ به این ترتیب است که اول بخش های سخت افزاری و نرم افزاری مختلف دستگاه توسط کارشناسان با تجربه بررسی می شوند .

اموزش تعمیرات موبایل در تهران

این کار با این هدف انجام می شود که تکنسین بداند دقیقا کدام بخش آسیب دیده و برای رفع مشکل گوشی باید چه اقداماتی انجام دهد . پس از اتمام عیب یابی و شناسایی بخش های خراب گلکسی A70 سامسونگ ، اقدامات تعمیر مورد نیاز انجام می شود .  گاهی این اقدامات نرم افزاری هستند و شامل ویروس کشی اصلاح تنظیمات اپدیت سیستم و غیره است . گاهی هم قطعاتی مثل برد ، باتری، ال سی دی ، گلس ، اسپیکر و … آسیب دیده اند و نیاز به تعمیر یا تعویض قطعات دارند . در این صورت قطعات معیوب را به تناسب شدت آسیب دیدگی ، تعویض یا اصلاح می کنند .

ممکن است در طی یک اتفاق گوشی A70 شما داخل آب بیوفتد یا مقداری آب روی آن بریزد . اصلا لازم نیست که  ان را با استفاده از روش های قدیمی کیسه برنج یا سشوار استفاده کنید فقط لازم است بیرون گوشی A70 خود را با یک پارچه خشک کنید و به یک مرکز مراجعه نمایید .

  بیشتر بخوانید :      آموزش عیب یابی گوشی گلکسی s 23 اولترا

در تعویض سوکت شارژ a70 قاب پشت گوشی شما باز شده ، سپس سیم کارت ها  را جدا کرده و دقت میکنیم که حتما درصد شارژ باتری زیر ۲۵ درصد باشد ، سپس پشت برد را باز میکنیم . در قدم بعدی باید فلت باتری را با استفاده از اسپاتول جدا کنیم سپس در قدم بعدی حسگر اثر انگشت و فلت را از ال سی دی جدا میکنیم . سپس در قدم اخر باید کابل انتن و کانکتور شارز را جدا و قطعه ی فلت شارژ را به ارامی از مدار جدا کنیم .  و سپس اگر نیا به تعمیر و یا تعویض داشته باشد تکنسین ها در این زمینه به شما کمک میکنند . برنامه DroidKit میتواند در روشن کردن  مجدد تلفن در هنگامی که دکمه پاور کار نمی‌کند ، کمک می کند .  اگر به دلیل اشکالات سیستم خود نمی‌توانید تلفنتان را روشن کنید ، برنامه DroidKit آن را تعمیر و سپس روشن می‌کند .  این برنامه می‌تواند همه مشکلات سیستمی را در گوشی سامسونگ ، از جمله هنگ کردن ريا ، پاسخ ندادن ، صفحه سیا  و غیره را درست کند . علاوه بر همه این ها ، برنامه DroidKit به شما این امکان را می‌دهد که وقتی رمز عبور ، پین ، الگو ، اثر انگشت و غیره را فراموش کرده‌اید ، وارد یک تلفن اندرویدی قفل شده شوید .

اموزشگاه تعمیرات موبایل

اگر جز افرادی نیستید که با به بازار آمدن مدل‌ های جدید برند های معتبر گوشی موبایل ، گوشی خود را تعویض کنید ، حداقل یک بار مجبور به عوض کردن باتری گوشی خود شده اید . علت این امر هم کاملا واضح است حتی اگر شما در نگهداری از گوشی خود و میزان شارژ باتری آن هم به درستی انجام دهید و وسواس به خرج دهید ، دیر یا زود مجبور به تعویض باتری آن خواهید شد . قطعه‌ ای همچون باتری ، قطعه‌ ای مصرفی محسوب می شود . ولی با تمام شرایط ذکر شده ، احتمالا بعد از 2-3 سال شرایط به گونه‌ ای رقم میخورد که برای خودتان مثل اول ان بازدهی را ندارد .