021-66919908

09351307088

آموزشگاه مهیاد برزین

اموزشگاه تعمیر کولر گازی اسپیلت در کرج

آموزش تعمیر کولر گازی

 آموزشگاه تعمیر کولر گازی اسپیلت در کرج مهیاد برزین  که به صورت کاملا حرفه ایی، توسط اساتید کاردان و مجرب ارائه می شود. این آموزشگاه پس از پایان دوره های اموزشی مدرک معتبر فنی حرفه ای به کار اموزان میدهد و همچنین به عنوان آموزشگاه نصب و تعمیر کولر گازی در تهران نیز معروف است. لازم به ذکر است که این آموزشگاه شعبه های دیگری هم درتهران تاسیس کرده و تمامی دوره های آموزشی خود را در هر شعبه برگزار می کند .

آموزشگاه مهیاد برزین برای پرداخت هزینه دوره های آموزشی خود ، شرایط پرداخت هزینه به صورت قسطی آن هم بدون چک و ضامن را برای کار اموزان خود فراهم کرده است تا زمینه ی آموزش و اشتغال زایی برای تمامی افراد جامعه فراهم شود. پیدا کردن یک شغل پر درآمد یکی از دغدغه های تمام افراد به حساب می آید. امروزه تعمیرات کولر گازی یکی از پر درامد ترین مشاغل رشته فنی به حساب میاد. به همین دلیل سالانه افراد زیادی برای ورود به بازارکار این دوره را انتخاب می کنند. در اموزشگاه مهیاد برزین شما می توانید دوره تعمیر کولر گازی را گذرانده و کار خود را شروع کنید .

کارآموزان با شرکت در این دوره افراد همچنین بر یادگیری باز و بست صحیح پنل های داخلی و خروجی، با استفاده از ابزار کار در این حرفه نیز آشنا می شوند کولر گازی اسپلیت از دستگاه های پر استفاده در منازل و اماکن گوناگون است. لذا کسب تخصص در نصب و تعمیر این دستگاه، فرصت های شغلی و درآمد زایی زیادی برای افراد جویای کار به وجود می آورد.دوره تعمیرات کولر گازی  همراه با مدرک فنی معتبر از سوی آموزشگاه ارائه می گردد .

  بیشتر بخوانید :    اموزش تعمیر موبایل در پاکدشت

این دوره شامل آموزش اجزا و قطعات مختلف کولر گازی مانند کمپرسور، برد و انواع مدارات و قطعات به کار رفته روی آن، آموزش گاز زدن و تخلیه گاز کولر، پلاک خوانی آن، دیفراست یا یخ زدایی، عیب یابی و تعمیر انواع اجزای الکترونیکی و مکانیکی کولر گازی و … می باشد .

آموزش عملی تعمیرات کولر گازی در کرج

در آموزش عملی تعمیرات کولر گازی در کرج شامل عیب یابی و تعمیر قطعات الکترونیکی و مکانیکی، جوشکاری قطعاتی مثل کمپرسور و اپراتور و سایر اقدامات ضروری دیگر در این زمینه را می آموزند  .

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                        در کلاس های آموزش مهیاد برزین استاد با استفاده از ابزار و تجهیزات در کارگاه ها، کلیه مفاهیم مربوطه را مطابق با ابتدای دوره به افراد شرکت کننده در کلاس می آموزند. هدف از برگزاری این دوره تعلیم نیروی تعمیرکار کولر گازی متخصص می باشد که می تواند در حل بسیاری از مشکلات به کمک مشتریان بیاید .

آموزشگاه تعمیر کولر گازی

کولر گازی مانند سایر وسایل الکترونیکی که کاربرد زیادی دارند،  با استفاده در طول سال دچار مشکلات و خرابی هایی می شوند. برای فردی که تصمیم دارد از طریق دوره آموزش تعمیرات کولر گازی در کرج ، شغل تعمیرات کولر را یاد بگیرد، ضروری ست در خصوص انواع مشکلات احتمالی کولر بداند. برای یاد گیری در دوره های اموزشگاه مهیاد برزین ثبت نام کنید .

دوره آموزش تعمیرات کولر گازی اسپیلت فنی مهیاد برزین از دوره های محبوب تاسیسات است.با توجه به مزایای فراوان کولر گازی امروزه استفاده از آن در بیشتر مکان ها دیده می شود و این موضوع بازار کار تعمیرات کولر گازی را بسیار پررونق نموده است.بنابراین با آموزش تعمیر کولر گازی می توانید بازار کار و درامد خوبی برای خود داشته باشید.دوره آموزش کولر گازی آموزشگاه فنی مهیاد برزین یکی از دوره های تخصصی است که به صورت صفر تا صد  به اموزش کولر گازی می پردازد .آموزش ها در این دوره به صورت عملی بوده و شما را برای ورود به بازار کار آماده وبا اعتماد به نفس بالا شروع به کار میکنید .

این شیوه آموزش باعث شده تا در اخر دوره تعمیرات کولر گازی، به صورت کامل تعمیر انواع کولر گازی را یاد بگیرید و به یک تعمیر کار حرفه ای کولر گازی تبدیل شوید.آموزش نصب کولر گازی از دیگر دوره های مرتبط با کولر گازی بوده که به صورت تخصصی به آموزش مرحله به مرحله نحوه نصب انواع مدل های کولر گازی می پرداز د.

                                                                                        

آموزشگاه فنی حرفه ایی مهیاد برزین یکی از بهترین آموزشگاه تعمیرات کولر گازی در کرج است .

با توجه به اینکه تعداد آموزشگاه های فنی در کشور زیاد است، یکی از الویت های کارآموزان انتخاب بهترین آموزشگاه کولر گازی می باشد.

برخی مزایای دوره تعمیر کولر گازی آموزشگاه فنی مهیاد برزین که آن را از بقیه  آموزشگاه ها جدا میکند عبارتند از: استفاده از اساتیدی که در پروژه های عملی شرکت کرده اند و تجربه کافی دارند، آموزش کاملا عملی در کارگاه های مجهز، دسترسی آسان به وسایل حمل و نقل، ارائه مدرک معتبر فنی حرفه ای پس از اتمام دوره، تجدید دوره در صورت عدم یادگیری به صورت رایگان، پشتیبانی نامحدود کارآموزان پس از اتمام دوره .

اموزش تعمیر کولر گازی اسپیلت

کولر گازی یک سیستم تهویه است که به دلیل کاربردها و مزایای بسیاری که دارد امروزه بسیار مورد علاقه افراد قرار گرفته است و شاهد نصب آن در انواع ساختمان ها هستیم. این دستگاه مانند دیگر لوازم عمری مفید دارد و قطعات آن با گذشت زمان معیوب شده و نیاز به تعمیر پیدا می کنند. همچنین استفاده نامناسب از آن نیز مشکلاتی را در کولر گازی ایجاد می کند. کولرهای گازی با گذشت زمان با مشکلاتی از قبیل خاموش شدن، آب دادن، خنک نکردن، تمام شدن گاز، نشتی و غیره روبه رو می شوند. بنابراین یک تعمیرکار کولر گازی بایستی بتواند این مشکلات را به خوبی عیب یابی و تعمیر نماید .