021-66919908

09351307088

آموزشگاه مهیاد برزین

اموزش آشنایی با گوشی آیفون 13

آموزش تعمیرات موبایل

گوشی آیفون 13 مدل‌های مختلفی دارد و به‌دلیل برخورداری از قابلیت‌های ویژه ، محبوبیت خاصی پیدا کرده است . این گوشی که توسط برند آمریکایی اپل (Apple) عرضه شده ، ساختار ظریف و حساسی دارد و ممکن است در اثر بی‌احتیاطی ، دچار مشکلات سخت‌افزاری شود . علاوه‌بر مشکلات سخت‌افزاری ، ایرادهای نرم‌افزاری و داخلی هم در سری آیفون 13 دیده شده است .

مزایای گوشی آیفون 13

  • باتری و شارژدهی مناسب و مطلوب
  • پیکربندی مناسب و حافظه کافی
  • امکانات و قابلیت های متنوع و جذاب
  • دوربین عالی و با کیفیت
  • عملکرد عالی و قدرتمند پردازنده ها
  • طراحی زیبا و جذاب همراه با تغییرات جزئی
  • نمایشگر با کیفیت

عوامل تاثیر گذار بر باتری آیفون  13

ابتدا در مورد باتری و شارژدهی این مدل از گوشی سعی می کنیم نکاتی را عنوان کنیم . به طور کلی این گوشی ، مجهز به باتری 3222 میلی آمپر است که در مقایسه با سری های قبلی خود پیشرفت کرده است .

این باتری به صورتی است که یکبار شارژ کامل آن ، برای 19 ساعت پخش ویدئو، 75 ساعت پخش صدا و 10 ساعت بازی کافی است . اما بر طبق سری های قبلی آیفون این مدل هم در جعبه خودش شارژر به همراه ندارد .

در مورد پیکربندی و حافظه گوشی آیفون 13 پیشنهاد میکنیم گزینه های 256 و یا 512 گیگابایتی را انتخاب کنید

گوشی موبایل آیفون 13 مجموعه ای جذاب  و متنوع و کامل از امکانات را در اختیار کاربران خود قرار داده است . یکی از آن ها شامل دستیار صوتی است که برای کاربران بسیار جذاب است .

آموزشگاه تعمیر موبایل

عیب یابی و تعمیر آیفون 13 iphone 

مشکلات مربوط به برنامه های متفرقه ، مشکل searching در ایفون ، مشکل نو سرویس ایفون ، اشغال بودن گوشی ایفون ، خالی شدن سریع شارژ گوشی آیفون 13 ، مشکلات فیس ایدی Face ID ایفون(بخاطر داشتن ماسک) ، مشکل نیامدن صدا هنگام مکالمه در ایفون ، مشکل قطع شدن صدای بلندگو و فعال بودن هدفون ایفون مشکلات تبادل ، مشکلات مربوط به تاچ گوشی ایفون 13، مشکلات وصل نشدن ایفون به وایفای Wi-Fi ، مشکلات مربوط به CarPlay ، هنگ کردن گوشی آیفون13 ،داغ کردن بیش از حد گوشی آیفون 13در اثر استفاده از برنامه های خاصی مثل یوتویوب مشکلات iCloud ، مشکل لوکیشن اسنپ در ایفون ، مشکلات بلوتوث ، مشکل در هات اسپات گوشی ایفون ، مشکل نصب برنامه های ایرانی و ایمو در ایفون ، مشکلات صدا و مشکلات ورود به سیستم از جمله مشکلات رایج ایفون 13 است که گزارش شده است .

مشکلات شارژ ایفون 13

شارژ باتری گوشی برخی از کاربران آیفون 13 سریعتر از آنچه باید تخلیه می شود . اگر این مشکل بخاطر استفاده از برنامه های پرمصرف نباشد و مسئله  واقعا جدی باشد ، ممکن است گوشی آیفون مشکل سخت افزاری داشته باشید . در این صورت ، گوشی آیفون 13 را میبایست پیش تعمیرکار ببرید .

  بیشتر بخوانید :      آموزش نحوه عملکرد ماکروفر ال جی

 مشکل پریدن آنتن ایفون 13

یکی از مشکلات رایج آیفون 13،مشکل اشغال بودن گوشی ایفون است . iPhone 13 iPhone 13 mini ، iPhone 13 Pro یا iPhone 13 Pro Max همه از شبکه 5Gجی پشتیبانی می کنند . با این حال ، شما باید برنامه ای باشید که از 5Gجی  پشتیبانی کند . اگر به بخش Cellularگوشی همراه برنامه تنظیمات گوشی خود رفتید ولی هیچ گزینه ای برای 5Gجی مشاهده نکردید به احتمال زیاد به این معنی است که شما در برنامه مجهز به 5Gجی  با اپراتور خود نیستید . اگر چنین باشد ، فقط “LTE” و “4G” را مشاهده خواهید کرد . برای استفاده از شبکه 5Gجی  اپراتور خود ، باید برنامه گوشی را تغییر داده یا ارتقا دهید . قبل از انجام این کار ، اطمینان حاصل کنید که سرویس 5Gجی  در نواحی شما در دسترس است .

تعمیر برد آیفون 13 اپل   

اگر برد آیفون 13 آسیب ببیند ، مشکلات متعددی در گوشی ایجاد می شود . به عنوان مثال ممکن است موبایل شما خاموش شده و دیگر روشن نشود! یا ممکن است ایراداتی در صدا ایجاد شود . برای تعمیر برد آیفون 13 ، اجزای آن شامل مقاومت ، خازن ، سیم پیچ ، دیود و ترانزیستور تعویض می شوند . اگر آب وارد گوشی شده و یا به هر دلیل دیگری برد سوخته باشد، تعویض این بخش ها بی فایده بوده و هیچ راهی جز تعویض برد آیفون 13 وجود ندارد . برای تعمیر آیفون 13 در چنین شرایطی ، باید حتما از برد اورجینال اسفتاده کرد ؛ در غیر این صورت ممکن است قطعات دیگر هم از کار بیفتند .

بهترین اموزش تعمیرات موبایل

ویژگی های نمایشگر آیفون 13

نمایشگر آیفون 13 یک صفحه ‌نمایش OLED با نام Super Retina XDR دارد که به دقت 2532*1170 پیکسل (460 پیکسل در هر اینچ) است. نسبت تصویری این نمایشگر 19.5: 9 است و نسبت پوشش سطح جلویی به بدنه تلفن 86.1 درصد است .

این نمایشگر دارای فناوری های True Tone و HDR 10است و برای تجربه یکنواخت تر نور آن با نور محیط پیرامون تنظیم می ‌شود . همچنین ، این صفحه نمایش قابلیت پشتیبانی از فضای رنگی P3 و سطح خاکستری 10 بیتی را دارد که به نمایش دقیق تر و واقعی تر رنگ‌ ها کمک می‌کند .