021-66919908

09351307088

آموزشگاه مهیاد برزین

اموزش انواع پکیج آریستون

بهترین اموزش تعمیرات پکیج

پکیج اریستون یکی از دستگاه های بسیار محبوب و معتبر در بین مردم می باشند . این دستگاه پکیج دیواری آریستون دارای دو مبدل می باشد . مبدل اصلی این پکیج جنسی آلومینیوم دارد که برای بالا بردن سازگاری با رادیاتورهای آلومینیومی و مبدل دومی ازجنس استیل ضدزنگ می باشد  .

افزایش طول عمر سیستم همچنین این پکیج قابل اتصال به انواع سیستم های گرمایشی شامل فن ، گرمایش ازکف و…میباشد . مبدل دومی که برای افزایش ماندگاری سیستم درپکیج به کاررفته است ، به‌ وسیله یک برنامه حفاظتی در برابر تشکیل رسوب محافظت و کنترل می‌شود . پکیج دیواری آریستون دارای فن و مجهز به سیستم های محافظتی درقسمتهای مختلف پکیج می باشد . این پکیج دیواری با بهره‌گیری از تکنولوژی روز ، به راندمان احتراق ۹۴.۳ درصد و قابلیت ۱۵ درصد صرفه‌ جویی در مصرف انرژی‌های گاز و برق رسیده است .

پکیج دیواری CLAS X 35 FF  طوری طراحی شده است که علاوه بر عملکرد عالی و ماندگاری بالا ، در زیبایی منازل نیز تاثیر گذاراست . پکیج CLAS X 35 FF یک بدنه سفید و دارای نمایشگر لمسی با کیفیت نیز می باشد . این نمایشگرتوانسته است کنترل دما را تنظیم کند و در تنظیم حالت‌های مختلف پکیج و تشخیص نوع Error به افراد کمک کند .

  بیشتر بخوانید :      نحوه تعمیر پکیج دیواری وایلانت

حالت‌های مختلف تنظیمات پکیج دیواری از جمله حالت اتوماتیک یا Auto Function می باشد که برای صرفه جویی در انرژی می باشد همچنین حالت آسایش برای بالا رفتن سریع دمای آب و…هستند که بازدهی دستگاه رابه طور قابل‌ توجهی افزایش یافته است .

نشانه های رسوب گرفتن پکیج آریستون :

یکی از مشکلات بسیار و همچنین جدی در پکیج آریستون این است که در بعضی مواقع قطعات داخلی پکیج دچار رسوب گرفتگی میشوند که باعث ایجاد اختلال در عملکرد پکیج آریستون میشود . علت اصلی گرفتگی در مبدل پکیج آریستون مربوط به جمع شدن و همچنین ته نشین شدن املاح است که این املاح در آب وجود دارند . پکیج آریستون یکی ازسیستم های بسیار پر اهمیت برای گرمایش منزل و آب مصرفی میباشد که اگر در آن کوچکترین مشکلی رخ دهد ممکن است که مشکلات زیادی ایجاد شود . درصورت بروز این مشکل باید به سرعت این مشکل را برطرف کرد . 

اموزش صفر تا صد تعمیرات پکیج

رسوب گرفتن قطعات پکیج این شکلات را به وجود می آورد . فشار آبگرم در حمام و آشپزخانه بسیارکاهش یافته است ، پکیج روشن میشود اما به خوبی آب گرم نمیشود و مدت زیادی طول میکشدکه آبگرم شود ، صدای تق تق میدهد فشار و بارسنج پکیج بالا میرود . شوفاژ و رادیاتورها به خوبی گرم نمیشوند .

بسیاری از پکیج ها به دلیل تغییر فصل از تابستان به زمستان دچار مشکلات و خرابی های زیادی میشوند . همچنین ممکن است این سیستم که مدتی به خوبی کارنکرده باشد ، فشاربیشتری به پکیج واردشود . بعضی ازاین مشکلات که رخ میدهند میتواند به راحتی برطرف شوند . اما به علت این که پکیج ها پکیج گاز سوز میباشند سیستم پیچیده‌ای دارند بعضی ازمشکلات باید به صورت تخصصی برطرف شوند و نیاز به تجربه و دانش بسیار بالا در این زمینه می باشند .

  بیشتر بخوانید :       عملکرد مایکروفر مایر باخ

قابلیت های پکیج دیواری آریستون مدل 30000 شامل : متصل به وایفای وکنترل ازراه دور ، دارای برد نمایشگر هوشمند و قابلیت نمایش کدهای خطا ، امکان فعال کردن عملکرد اتوماتیک در منوی دسترسی به منظور کنترل مصرف انرژی ، سازگاری با گاز های شهری و  مایع ، اتصال به فن کوئل ، دارای فیلتر آب سرد ورودی و برگشت مدار گرمایشی ، امکان مدیریت از طریق موبایل و… را نیز دارد .

بسیاری از عوامل وجود دارند که باعث گرم نشدن آب میشوند برای مثال ممکن است که گاز دچار مشکل شده باشد  . کاهش فشار آب باعث میشود که آب پکیج گرم نشود ، هنگامی که فشار آب پایین باشد ، باعث میشود که آب وارد به پکیج سریعا داغ شود .

اموزشگاه مهیاد برزین

همین مقدار کم آب وقتی به اتمام برسد دوباره آب سرد وارد پکیج شده و باعث میشود که پکیج به صورت مکرر خاموش و روشن شود . این مبدل باید هرچند سال یکبار تعویض شود البته میتوان با استفاده ازمواد خاصی مبدل را تمیز کرد . وجود هوا در لوله ها ممکن است آب پکیج گرم نشود . درصورتیکه هواگیری پکیج صورت نگیرد آب را گرم نخواهد کرد . در زیر پکیج یک پیچ قرارگرفته است که باچرخاندن آن صدای خروج هوا به گوش میرسد . این پیچ باید باز شود و تا زمانیکه درجه فشار سنج به بالاتر از یک نرسیده است نباید بسته شود .