021-66919908

09351307088

آموزشگاه مهیاد برزین

اموزش تعمیر کولر گازی اسپیلت پاکدشت

آموزش صفر تا صد تعمیرات پکیج

دوره اموزش تعمیر کولرهای گازی اسپلیت پاکدشت یکی از دوره های کارگاهی و کاربردی پرطرفدار در این آموزشگاه می باشد.در این دوره شما با اصول نصب، راه اندازی و اصول تعویض کردن قطعات کولر گازی آشنا شده و همچنین آموزش های کامل در خصوص انواع گازها، اصول شارژ مبرد، عیب یابی و تعمیر انواع کولر گازی در کشور داده میشود .

آموزش تعمیر کولر گازی :

ما در آموزشگاه مهیاد برزین پاکدشت همواره به چند اصل استوار هستیم ، معتقدیم آموزشی کاربردی هست که کارآموز بتونه با یاد گرفتن اون آموزش کسب درامد کنه و بتونه از پس هر نوع تعمیر و مشکلی بر بیاد.

ما برای این که این اصل رو بتونیم به بهترین شکل رعایت کنیم همیشه چند کار رو در دوره آموزش کولر گازی انجام می دهیم که در ادامه برای شما شرح می دهیم : 

آموزش اسپیلت و آموزش کولر گازی شامل دو بخش تئوری و عملی می باشد ، در آموزشگاه مهیادبرزین پاکدشت بخش تئوری دوره آموزش تعمیرات کولر گازی چیزی جزئکار عملی نیست که کار آموز بتواند تمام قطعات ، مشکلات ، ایراد های احتمالی  رو برطرف نماید ! 

توجه داشته باشید که در دوره آموزش اسپیلت آموزشگاه پاکدشت کارآموزان میتوانند با پشتیبانی ارز اساتید کاربلد خود هرگونه مشکلی را برطرف کنند .

  بیشتر بخوانید :    اموزشگاه تعمیر پکیج اسلامشهر

سر فصل های آموزش کولر گازی در آموزشگاه پاکدشت

  • آشنایی با اصول کلی عملکرد کولر گازی و اسپلیت
  • محاسبه ظرفیت و انتخاب دقیق دستگاه
  • آشنایی با اجزای داخلی کولر گازی
  • توانایی باز و بسته کردن و عیب یابی تمام قطعات
  • آشنایی با شرایط و استانداردهای نصب و تعمیر کولر گازی به صورت عملی
  • یادگیری نحوه عملی لوله کشی، بریدن، خم کردن، پرچ کردن و جوشکاری لوله های مسی کولر گازی
  • توانایی عملی وکیوم دستگاه
  • کسب مهارت در شارژ کردن انواع کولر گازی برای انواع مبردها
  • آشنایی با نحوه نشت یابی، تست لوله ها، شستشوی سیکل با ازت
  • آشنایی با کدهای خطا و ارورهای انواع کولر گازی
اموزشگاه تعمیر کولر گازی

در دوره آموزش نصب کولر گازی، نصب کدام نوع کولر گازی آموزش داده می شود ؟

آموزش نصب کولر گازی پاکدشت بگونه ای است که کارآموز پس از اتمام دوره توانایی نصب و تعمیر تمام انواع مختلف برندهای کولر گازی را انجام میدهند .

آیا کسی که هیچ شناختی از نصب کولر گازی ندارد هم می تواند در این دوره آموزشی شرکت کند ؟

بله . آموزش نصب کولر گازی از مقدماتی ترین مطالب شروع می شود تا پیشرفته ترین مباحث نصب کولر گازی ادامه می یابد به طوری که اصلا مهم نیست که کارآموز چیزی سردر میاورد یاخیر آموزشگاه پاکدشت به طورکاملا جامع وتخصصی این آموزش را دراختیار کارآموزان قرارمیدهد .

آیا آموزشگاه به کارآموزان خود بعد از پایان دوره مدرک معتبر فنی حرفه ای می دهد ؟

از آنجایی که آموزشگاه زیر نظر سازمان فنی حرفه ای بوده بعد از پایان دوره به کارآموزان مدرک معتبر  فنی حرفه ای داده می شود. که ویزای کار محسوب میشود ومیتوانند بااین مدرک تعیین شغل کنند و حتی مهاجرت کنند .

  بیشتر بخوانید :    اموزش تعمیر موبایل در پاکدشت

برای انتخاب یک آموزشگاه معتبر باید به عوامل مختلفی توجه کرد. این عوامل عبارتند از :
⦁ کارگاه های مجهز
⦁ اساتید مجرب
⦁ آموزش عملی
⦁ مدرک معتبر
⦁ پشتیبانی نامحدود

آموزشگاه مهیاد برزین پاکدشت یکی از بزرگترین آموزشگاه های معتبر در تهران می باشد که دارای  5 شعبه فعال در کشور میباشد. یکی از رشته هایی که به صورت تخصصی در این آموزشگاه تدریس می شود آموزش نصب و تعمیرات کولر گازی است. در این کارگاه ابزار و تجهیزات لازم برای تعمیرات و سرویس انواع کولر گازی موجود است و کارآموزان می توانند در محیط کارگاه و زیر نظر اساتید با این ابزار و تجهیزات کار می کنند تا کاملا روی این مهارت ها مسلط شوند و بتوانند آموزش مناسب کسب کنند و وارد بازار کار شوند .

اموزش تعمیرات کولر گازی در تهران

آموزش ها در مجتمع آموزشی مهیاد برزین عمدتا عملی و ویژه بازار کار می باشد. همچنین پس از دوره کارآموزان برای شرکت در آزمون رسمی کشوری و اخذ مدرک بین المللی به سازمان فنی حرفه ای کل کشور معرفی می شوند. در صورت موفقیت در آزمون و اخذ مدرک فنی حرفه ایمیتوانند جواز کسب دریافت کنند ویااینکه با همین مدرک مهاجرت کنند .
همچنین آموزشگاه پاکدشت برای کارآموزانی که دوره های آموزشی آنها به اتمام میرسد پشتیبانی نامحدود در نظر گرفته است، به این صورت که اگر کارآموزان در بازار کار با هر گونه مشکلی مواجه شوند و نیاز به کمک داشته باشند می توانند  با استید خود تماس بگیرند و ازراهنمایی های آنها استفاده کنند .
این فاکتورها باعث شده آموزشگاه مهیاد برزین شعبه پاکدشت یکی از معتبرترین و قابل اعتمادترین آموزشگاه های تهران در آموزش نصب و تعمیرات کولر گازی و دیگر آموزش های فنی حرفه ای باشد .