021-66919908

09351307088

آموزشگاه مهیاد برزین

اموزش صفر تا صد تعمیرات پکیج دیواری در اسلامشهر

آموزش پکیج دیواری

اموزش صفر تا صد تعمیرات پکیج دیواری در اسلامشهر اگر علاقمند آموزش تعمیر پکیج دیواری هستید و میخواهید صد در صد به صورت عملی و منطبق با بازار کار دوره تعمیر پکیج دیواری را فرا بگیرید میتوانید در آموزشگاه تعمیرات پکیج دیواری در اسلامشهر ثبت نام کنید .

معرفی دوره تعمیر پکیج دیواری

باید توجه داشت که پکیج دیواری به دلیل کار با گاز شهری ، از حساسیت بالایی برخوردار بوده و تنها اندکی بی‌احتیاطی در نصب و تعمیرات آن ، می‌تواند منجربه خسارات جانی و مالی فراوانی شود. بنابراین باید پذیرفت که برطرف کردن و عیب‌یابی پکیج از عهده افراد عادی خارج بوده و نصب صحیح و درست ، و اینکه تعمیرات و عیب یابی و تعویض قطعات پکیج فقط از دست تعمیرکار و فردی که در این حرفه مهارت دارد امکان پذیر میباشد . دوره تعمیرات پکیج دیواری درآموزشگاه مهیاد برزین دوازده جلسه سه ساعته میباشد که این جلسات به صورت کاملا عملی و کارگاهی آموزش داده میشود . اما شاید برای بعضی از افراد این سوال پیش بیاید که این در این جلسات همه ی تعمیرات پکیج را یاد خواهند گرفت یا خیر . که در جواب باید گفت بله حتی اکثر کارآموزان در حین دوره تعمیرکار در این حرفه شده اند و این به این دلیل میباشد که در آموزشگاه اسلامشهر این تعمیرات به صورت صفر تا صد و عیب یابی قطعات پکیج آموزش داده میشود و قابل ذکر میباشد که کارآموزان بر روی انواع پکیج زنده کار میکنند . و به همین خاطر است که کارآموزان بعداز دوره و حتی برخی حین دوره وارد بازار کار این حرفه شده و کسب ردآمد بالایی را برخودار میباشند .

  بیشتر بخوانید :      آموزش صفر تا صد تعمیر کولر گازی در اسلامشهر

سر فصل های دوره

  • آموزش با شرایط و استاندارد های نصب پکیج
  • آموزش با اجزاء قطعات داخلی انواع پکیج
  • آموزش با خطاها و ارورهای احتمالی
  • آموزش اصول کلی عملکرد پکیج ها
  • آموزش عیب یابی و رفع عیوب
  • آموزش عملی نصب پکیج
  • آموزش سرویس پکیج
آموزشگاه تعمیر پکیج مهیاد برزین

آموزش تعمیرات پکیج در اسلامشهر

پکیج دیواری پدیده ای در طی 30 سال گذشته است . با ظهور پکیج ها آبگرم مصرفی مردم و حتی سیستم گرمایشی آن ها  به خوبی تاأمین شد . طی سه دهه گذشته استفاده مردم از این دستگاه ها به سرعت افزایش یاقت و امروز در اکثر خانه ها و ساختمان های اداری و تجاری ، از پکیج دیواری میشود . آموزش تعمیر پکیج باید به صورت کاملا عملی باشد و در کارگاه های با تجهیزات به روز اموزش داده شود تا کارآموزان بتوانند در این حرفه به خوبی وارد بازار کار شوند و کسب درآمد کنند ازاین رو خیلی از افراد بدون اینکه مجوزی داشته باشند و یا آموزشگاه بدون مجوز را اندازی کرده و این حرفه را آموزش میدهند و بعداز دوره نیز فرد یاد نگرفته و بدون مدرک فنی فقط پول و زمان خودرا ازدست اده است . ازاین افرادی که علاقه مند این رشته میباشند باید درنظر داشته که چه آموزشگاهی را انتخاب میکنند و آیا اینکه بعدازدوره پشتیبانی وجود دارد واز همه این عوامل مهمتر آیادر پایان دوره مدرک فنی حرفه ای ارائه میشود یا خیر .

که آموزشگاه مهیاد برزین در اسلامشهر تمامی این موارد را دارا میباشد و در آخر دوره نیز با معرفی کارآموزان به فنی حرفه ای کارآموزان دوتا ازمون کتبی و عملی شرکت کرده و با قبولی در این آزمون ها میتوانند مدرک فنی حرفه ای کسب کنند .

توضیحات تکمیلی دوره آموزش تعمیر پکیج دیواری

برای این که بتوانید در شغل تعمیرات پکیج موفق بشوید و به تعمیرکاری حرفه ای تبدیل شوید باید تمامی دانش و مهارت های لازم برای پیدا کردن عیب ، نصب و تعمیر و تعویض قطعات پکیج را به دست آورید .  تکنسین حرفه ای پکیج باید توانایی تعمیر برد پکیج و دیگر قطعات آن را داشته باشد و توانایی حل مشکلاتی مثل افت فشار پکیج ، معیوب شدن مخزن انبساط ، روشن نشدن شعله پکیج ، سرد و گرم شدن آب پکیج و بسیاری از مشکلات دیگر را حل نماید . در دوره آموزش تعمیرات پکیج به صورت حرفه ای و تخصصی و کاملا عملی این موضوعات پرداخته خواهد شد و شما می توانید در مدت زمان کوتاهی با دریافت تمامی مهارت های لازم این شغل به تعمیرکار و تکنسین حرفه ای تبدیل شوید .

اموزشگاه تعمیرات پکیج

در واقع با مدرک فنی حرفه ای دوره آموزش نصب و تعمیر پکیج امکان دریافت وام خود اشتغالی با کارمزد کم را خواهید داشت . همچنین با گرفتن جواز کسب از طریق این مدرک ، امکان فعالیت مستقل در این حرفه از طریق راه اندازی مغازه و یا یک کارگاه تعمیراتی میتوانند در این حرفه وارد بازار کار این حرفه شوند و کسب و کار خود را راه اندازی کنند . همچنین با داشتن گواهینامه پایان دوره رزومه کاری شما اعتبار بیشتری پیدا نموده و می‌توانید به عنوان تکنسین و تعمیرکار در شرکت های خدماتی یا نمایندگی ها مشغول به کار شوید .