021-66919908

09351307088

آموزشگاه مهیاد برزین

اموزش صفر تا صد تعمیر لباسشویی ظرفشویی تهران

آموزش تعمیرات لوازم خانگی

اموزش صفر تا صد تعمیر لباسشویی ظرفشویی امروزه جزئی از لوازم حیاتی در منازل محسوب می‌شوند و ممکن است پس از مدتی خراب شده و نیاز به تعمیرات داشته باشند . آموزش تعمیرات ماشین لباسشویی  و ظرفشویی شامل دو قسمت میباشد که یکی عیب یابی و دیگری تعمیر انواع قطعات این وسایل میباشد .

مزیت های شرکت در کلاس آموزش تعمیرات لباسشویی ظرفشویی مهیاد برزین :

  • دسترسی عالی آموزشگاه به وسایل نقلیه عمومی
  • پشتیبانی همیشگی از کارآموزان در حین و پس از پایان دوره
  • امکان سکونت در خوابگاه برای کارآموزان ساکن دیگر شهرها
  • تدریس مباحث توسط بهترین اساتید به صورت عملی و پروژه محور
  • امکان کسب مهارت و دانش لازم برای ورود آسان به بازار کار و درآمدزایی
  • ارائه مطالب آموزشی در کارگاه های پیشرفته و تجهیز شده
  • به کارگیری تجهیزات و ابزارهای فنی به روز در کلاس ها
  • ارتباط دائمی با آموزشگاه از طریق تلفن ، وب سایت و مراجعه حضوری
  • امکان شرکت در دوره ها به صورت حضوری (خصوصی و عمومی)

قبل از هرکاری و رفتن در تعمیر ماشین ظرفشویی و لباسشویی ، دانستن نحوه کار آن ، به شما در این راه کمک می کند .

ماشین لباسشویی ظرفشویی با عنصر حرارتی فلزی ، که در دارا میباشد تعمیر کردن آن نیز بسیار ساده و آسان میباشد این درحالی نیست که بدون داشتن هیچ علم و مدرکی این تعمیرات را انجام دهید . و باید حتما حتما در یک اموزشگاه خوب تعمیرات لباسشویی ظرفشویی را آموزش ببینید . که در ماشین لباسشویی ظرفشویی بیشتر مسائل حول همان عملکردهای اساسی و اصلی است و فقط به ابزارهای ساده و مهارت های اساسی رفع آن احتیاج دارند . در بسیاری از موارد ، این فقط یک مورد ساده است که فقط باید تنظیمات دستی انجام شود .و اینکه در آموزشگاه مهیاد برزین صفر تا صد تعمیرات و عیب یابی انواع ماسین لباسشویی و ظرفشویی را آموزش میدهد که هرکس دراین آموزشگاه اموزش ببیند دیگر لازم نیست برای شاگردی و یا در آموزشگاهی این آموزشها را بیاموزد زیرا این اموزش در در محموعه مهیاد برزین بسیار کاربردی میباشند .

آموزش تعمیر ماشین لباسشویی ظرفشویی

چرا آموزشگاه مهیاد برزین :

  • استفاده از مدرسان مجرب و با تجربه با سابقه در تعمیرات ماشین لباسشویی و ظرفشویی
  • ارائه گواهینامه مهارت یا کارت مهارت سازمان فنی و حرفه ای دوره تعمیرات ماشین لباسشویی و ظرفشویی
  • پشتیبانی پس از دوره نا محدود دوره تعمیرات ماشین لباسشویی و ظرفشویی
  • معرفی قطعات تعمیرات ماشین لباسشویی و ظرفشویی
  • دارای مجوز رسمی در زمینه آموزش تعمیرات ماشین لباسشویی و ظرفشویی از سازمان فنی و حرفه ای کشور
  • سابقه ی طولانی در زمینه آموزش تعمیرات ماشین لباسشویی و ظرفشویی

بازارکار و درآمد شغل تعمیرات ماشین لباسشویی ظرفشویی

از آنجایی که ماشین لباسشویی ظرفشویی را در همه خانه ها می توان یافت و به مرور زمان نیاز به سرویس و تعمیر دارد ، بازارکار شغل تعمیرات ماشین لباسشویی ظرفشویی بسیار پر رونق می باشد . قیمت بالای ماشین های لباسشویی سبب شده است تا قدرت خرید افراد کاهش داشته باشد و در صورت مواجه شدن با مشکلات احتمالی ماشین لباسشویی چاره ای جزء تعمیرات نداشته باشند . واین امر در ماشین ظرفشویی نیز صدق میکند . به عبارتی دیگر نه تنها ماشین لباسشویی بلکه تمامی لوازم خانگی همچون یخچال و ماشین ظرفشویی همگی گران قیمت هستند و تعمیر کردن آنها در صورت وجود اختلال در عملکردشان مبلغی حدود هشت میلیون میانگین دستمزد تعمیر هریک از این وسایل میباشد ولی باتوجه به گرانی این دستگاهها تعمیر کردن این دستگاها منطقی تر از این است که دوباره ماسین را خریداری کرد پس اگر تعمیرکار به خوبی این دوتا ماشین مهم را تعمیر کند قطعا آوازه و شهرت وی زبان به زبان میچرخد و مشتری های او روز به روز بیشتر میشوند .

آموزش تعمیرات لباسشویی

آموزش تعمیر ماشین ظرفشویی از صفر تا صد

آموزش تعمیر هیدروستات ظرفشویی ، آموزش تعمیر هیتر ظرفشویی ، آموزش تعمیر تایمر الکتریکی ، آموزش تعمیر درب ظرفشویی ، آموزش تعمیر شیر برقی ظرفشویی ، آموزش تعمیر پمپ ، جاپودری ، جا نمکی ، میکروسوئیچ درب ، مخزن رزین و دیگر قطعات الکتریکی و مکانیکی ظرفشویی و لباسشویی  از موضوعاتی است که در دوره آموزش تعمیرات ماشین ظرفشویی فنی حرفه ای مهیاد برزین به کارآموزان آموزش داده میشود و همه ی کارآموزان این مجموعه بروی ماسین های لباسشویی ظرفشویی زنده کار میکنند و به صورت کامل از صفر تا صد نحوه تعمیر و عیب یابی تمامی قطعات این دستگاهها را آموزش میبینند .