021-66919908

09351307088

آموزشگاه مهیاد برزین

اموزش نصب دوربین مدار بسته در فردیس

اموزش نصب دوربین مدار بسته

اموزش نصب دوربین مدار بسته در فردیس در راستای افزایش امنیت اماکن اداری و تجاری تقریبا تمامی شرکت ها ، فروشگاه ها و کارخانجات مجهز به دوربین مداربسته و سیستم دزدگیر مرکزی شده اند و این امر نیاز به جذب کارشناسان خبره و متخصصین نصب و راه اندازی این سیستم ها در بازار کار را زیاد کرده است .

آموزشگاه مهیاد برزین با برگزاری دوره‌ نصب دوربین مداربسته در فردیس سعی کرده است موقعیتی را فراهم کند تا عموم افراد بتوانند در بهترین شرایط مشغول به یادگیری فن نصب دوربین شوند. این آموزشگاه به کارآموزانی که در دوره نصب و راه اندازی دوربین مدار بسته شرکت میکنند این امکان رو میدهد که که در حین دوره اگر کارآموزی بازهم در مبحثی از اموزش  مشکل داشت میتواند دوباره بدون هیچ پرداخت مبلغی کلاس را ادامه دهد تا اینکه به خوبی نصب دوربین مدار بسته را یاد بگیرد .

آموزشهایی که در آموزشگاه فردیس داده میشود :

  • نصب و راه اندازی دوربین های مدار بسته
  • تعمیر برد دوربین مدار بسته
  • تعمیر و تعویض کابل های دوربین مدار بسته
  • تعمیر دی وی آر دوربین مدار بسته
  • تعمیر آداپتور دوربین مدار بسته
  • تعمیر هارد دوربین مدار بسته
  • تعمیر و تعویض لنز دوربین مدار بسته

بازار کار نصب دوربین مدار بسته

اگر نگران بازار کار نصب دوربین مدار بسته هستید به شما اطمینان می دهیم که با آموزش نصب دوربین مدار بسته و یادگیری مهارت های این حرفه به صورت تخصصی در مدت زمان کوتاهی به درآمد بالایی دست خواهید یافت.که جای هیچ نگرانی نیست . که کار آموزی از این بابت ترس یا واهمه ای داشته که بعداز دوره نصب دوربین مدار بسته هیچ کاری یا کسب درآمدی ندارم انقدر این دوربین مدار بسته گسترده میباشد که اگر نصف افراد فردیس هم نصاب دوربین مدار بسته شوند بازهم برای همه کار نصب و راه اندازی وجود دارد .

دوره پیشرفته آموزش نصب دوربین مدار بسته

در این دوره کاراموز در کلاسهای نصب دوربین مدار بسته مهیاد برزین شرکت میکند هر آنچه را که به صورت شفاهی آموخته است ، به صورت عملی لمس و تجربه می کند . تعمیر و نصب دوبین مدار بسته راه اندازی دوربین در این آموزشگاه کارآموزان یاد میگیرند و تمامی صفر تا صد هرچی که از دوربین وجود دارد رادراین آموزشگاه کارآموزان اموزش میبینند . 

آموزش نصب دوربین مدار بسته مهیاد برزین

آموزش نصب دوربین مداربسته آنالوگ

در آموزش نصب و ره اندازی دوربین مداربسته آنالوگ در مجتمع مهیاد برزین با انواع دوربین آنالوگ که به صورت تی وی لاین (TVL) هستند و دوربین های AHD که به صورت مگا پیکسلی (MP) هستند و با انواع کابل های کواکسیال که در بازار که با علامت اختصاری RG معرفی می شوند آشنا می شویم و به صورت عملی کانکتور اتصال که به BNC معروف شده اند کار کرده و مونتاژ به روی کابل کواکسیال را انجام می دهیم تا با نحوه صحیح و اصولی کار مونتاژ BNC را یاد بگیرید و تمامی این مراحل عملی آموزش داده میشود .

در بحث برنامه ریزی دستگاه DVR و طریقه انتخاب هارد و نحوه مدیریت فضای هارد را آموزش داده می شود تا در انتخاب هارد مناسب مشکلی در آینده پیش نیاید و در مرحله پایانی نحوه انتقال تصویر بر روی لپ تاپ به صورت درون شبکه و برون شبکه و به صورت P2P یا همان انتقال تصویر بر روی موبایل از طریق اپلیکیشن را به صورت کامل در اموزشگاه نصب دوربین مدار بسته فردیس آموزش میدهد .

آموزش نصب دوربین مدار بسته تحت شبکه

دوربین تحت شبکه یا همان آی پی (IP) دوربین هایی هستند که برای انتقال تصاویر به اینترنت نیاز دارند. برخی از مدل های دوربین های آی پی قابلیت ضبط و انتقال صدا را نیز دارند. وضوح تصاویر در این دوربین ها بسیار بیشتر از دوربین های آنالوگ است و همین موضوع موجب محبوبیت آن ها شده است .

برای ضبط تصاویری که دوربین های ip میگیرند، از دستگاه nvr استفاده می شود. دستگاه ضبط کننده nvr داده های دیجیتال را از دوربین تحت شبکه دریافت و بعد از پردازش، ذخیره می کند. بر خلاف دستگاه dvr که به صورت فیزیکی باید به دوربین وصل باشد، دستگاه nvr فقط کافی ست با دوربین ها در یک شبکه قرار گرفته باشند . اموزشگاه نصب دوربین مدار بسته فردیس تمامی دوربین های مدار بسته تنوع های مختلف دوربین را به صورت عملی و کارگاهی اموزش میدهد .

آموزشگاه نصب دوربین مدار بسته

در آموزش نصب دوربین مدار بسته در فردیس ، روش درست نصب و راه اندازی دوربین تحت شبکه آموزش داده می شود. که کاراموزان این مجموعه ازاین دوره ها بسیار راضی بوده و به سرعت وارد بازار کار شده اند حتی کارآموزانی بوده اند که در حین دوره نصب ازطرف آموزشگاه سرکار رفته اند و دوربین نصب و راه اندازی کرده اند وهمینطور کسب درآمد کرده اند ازاین رو اموزشگاه فردیس یکی از شعبات مهیاد برزین میباشد که مهیاد برزین  آموزشگاه معتبر در کشور شناخته شده است که دارای مجوز رسمی از سازمان فنی حرفه ای میباشد .