021-66919908

09351307088

آموزشگاه مهیاد برزین

انواع کولرگازی اسپیلت ایرانی

آموزش تعمیرات کولر گازی اسپیلت

کولرهای گازی، سیستم‌های تهویه هوا هستند که در مکان‌های مختلف به عنوان دستگاه سرمایشی و گرمایشی مورد استفاده قرار می‌گیرند. برای خرید انواع سیستم‌های تهویه، مرکز خرید معتبری را انتخاب نمایید تا کیفیت و اصالت سیستم‌هایی که در اختیار شما قرار می‌دهند را تضمین کند.

کولر گازی به عنوان یکی از پر مصرف ترین سیستم های خنک کننده در مکان های مسکونی و اداری و تجاری صنعیت بسیار گسترده ای هم در خارج و هم در داخل کشورمان دارد. در داخل برند های معتبر و با سابقه سازنده کولرگازی ایرانی محصولات خود را در سطح استاندارد های بین المللی ساخته و هم صادر و هم نیاز بازار داخلی را تامین می کنند

بیشتر بخوانید :     کولرگازی ایران رادیاتور

از وجود تحریم ها و رشد چشم گیر تولیدات داخلی تولید کنندگان کشورمان علاوه بر تامین وسایل ضروری مردم در این چند سال اقدام به تولید انواع سیستم های تهویه مطبوع نیز کرده اند.برندهای مختلفی که با نوآوری و کیفیت به سراغ تولید محصولاتی هم چون انواع کولر گازی های اسپلیت ، ایستاده و پرتابل رفته و سعی داشته اند تا در مقابل هزینه های بالای اجناس خارجی جنس با کیفیت و مرغوب ایرانی را به دست مردم عزیزمان برسانند.
در این میان ما قصد داریم به معرفی کولر گازی های ایرانی بپردازیم و آنها را مورد نقد و بررسی قرار دهیم با ما همراه باشید

قطعا زمانی می توانید بهترین کولر گازی در ایران را انتخاب کنید، که با انواع کولر گازی در ایران آشنا باشید. با توجه به کاربرد گسترده‌ای که این سیستم‌ها دارند. اغلب شرکت های داخلی و خارجی در خصوص طراحی و ساخت انواع کولر گازی در ایران شروع به فعالیت کرده‌اند.

مسلما می دانید که کالاهای خارجی همیشه نسبت به محصولات ایرانی برتری نداشته‌اند. چرا که برخی شرکت ها و تولید کننده های ایرانی که با دارای سابقه بالایی هستند. توانسته‌اند با رعایت استانداردهای بین المللی و تولید محصولاتی با سطح کیفیت بالا، به رقابت با محصولات مشابه خارجی بپردازند.

بیشتر بخوانید :     انواع کولرگازی پاکشوما

معرفی بهترین مارک کولر گازی ساخت ایران

ایران رادیاتور

برند ایران رادیاتور، برندی نامی و مطرح است که آن را با وسایل گرمایشی و سرمایشی مختلفش می‌شناسیم. این برند، از اواخر دهه ۵۰ شمسی کار خود را شروع کرد و افتخار این را دارد که اولین برندِ صادر کننده محصولات خود به خارج از کشور باشد. کولر گازی‌های برند ایران رادیاتور یکی از پرفروش‌ترین‌ها در بین برندهای ایرانی هستند که قابلیت خنک‌کنندگی بالایی دارند و در برابر خراب شدن بسیار مقاوم هستند. 

برند ایران رادیاتور، روی کولرهای خود ۵ سال گارانتی قرار داده و این کولرها از عایق رایگان برخوردارند. همچنین، حمل آن‌ها به سراسر ایران به‌صورت رایگان صورت می‌گیرد. 

کولر گازی و اسپلیت جی پلاس

1)کولرگازی ایران رادیاتور

2)کولرگازی اینورتر

3)کولرگازی پاکشوما

4)کولرگازی صباتک

5 )کولرگازی امرسان

6)کولرگازی ایساتیس

ویژگی های تهویه کولر گازی ایران رادیاتور

  • مجهز به اواپراتور و کندانسور GOLDEN FIN مقاوم در برابر خوردگی
  • مناسب برای کلان شهر ها (به علت آلودگی هوا (
  • مناسب برای مناطق باآب و هوای معتدل
  • کمپرسور روتاری GMCC ساخت TOSHIBA
  • کویل اوپراتور و کوندانسور GOLD FIN
  • گاز مبرد R410
  • دارای برچسب انرژی A+ +

اسپلیت  ایران رادیاتور ، دستگاه ای دو منظوره است ،یعنی هم سرمایشی (تولید سرما  ) و هم گرمایشی (تولید گرما ) است.

آموزشگاه تعمیرات کولرگازی

سیستم سرمایش کولر گازی ایران رادیاتور چگونه کار میکند ؟

کولر گازی ،هوای گرم فضای داخلی را گرفته و آن را به حالت خنک به فضای داخلی برمی گرداند این کار آنقدر ادامه پیدا می کند تا  ترموستات ،به دمایی  که توسط ریموت کنترل به دستگاه دستور داده اید، برسد.به این صورت که ، گاز مبرد درون کمپرسور متراکم شده و با فشار به سمت کندانسور می‌رود. در آنجا گرما را از دست داده و تبدیل به مایع می‌شود. سپس مایع خارج شده از کندانسور از شیر انبساط عبور کرده و دچار افت فشارشدید می‌شود که در اثر این افت فشار، حالت دو فازی (مایع و گاز) به خود گرفته و به سمت ورودی اواپراتور هدایت می‌شود. در اواپراتور تحت تأثیر دمای محیط، تبخیر و دوباره تبدیل به گاز شده و بنابراین سرمای خود را به اواپراتور پس میدهد . هوای اتاق با گردش فن خنک کننده از یک سمت پنل داخلی وارد شده و بعد از عبور از اوپراتور، سرد شده و از سمت دیگر به داخل اتاق هدایت می‌شود. مبرد تبخیر شده در اواپراتور دوباره توسط کمپرسور مکش شده و این سیکل ادامه می‌یابد و سبب سرمایش محیط میشود .