021-66919908

09351307088

آموزشگاه مهیاد برزین

بهترین آموزشگاه تعمیرات موبایل

آموزش تعمیرات موبایل

برخلاف برخی از مشاغل تخصصی که نیاز به تحصیلات بالایی دارند، تعمیرات موبایل شغلی است که با وجود تخصصی بودن، برای همگان در دسترس است. اما چالش ها و سوالاتی هم در این زمینه در ذهن کاربران وجود دارد که در این مقاله برای روشن کردن آنها در کنار شما هستیم. با بهترین آموزشگاه تعمیرات موبایل همراه باشید .

بدون شک، یادگیری تعمیرات موبایل یک مهارت و حرفه کاربردی در دنیای امروزی به شمار می آید. بسیاری از افراد به تعمیرات گوشی های موبایل علاقه مند هستند، اما اطلاعی ندارند که اولین قدم برای یادگیری تعمیرات موبایل را چگونه باید برداشت.

اهمیت دوره آموزش تعمیرات موبایل در تهران

دوره آموزش تعمیرات موبایل در تهران  آموزشی است که هدف از برگزاری آن تربیت افرادی است که بتوانند کار تعمیرات موبایل های مختلف را انجام دهند. ما در دنیایی زندگی می کنیم که موبایل های هوشمند تا حد زیادی در زندگی فرد نفوذ کرده است و افراد بسیاری از فعالیت های خود را از طریق گوشی هوشمند خود انجام می دهند.

آموزش تعمیرات موبایل دوره ای است که باید در مراکز آموزشی حرفه ای گذرانده شود. یک دوره آموزشی در حالت کلی باید از سطح علمی و عملی بالایی برخوردار باشد. به همین دلیل باید به وسیله بهترین اساتید آموزشی کشور و با کمک بروزترین تجهیزات آموزشی برگزار شود

بیشتر بخوانید :            آموزش تعمیرات موبایل تهران

امروزه حتی می توان ادعا کرد که شغل تعمیرات موبایل حرفه ای تر و تخصصی تر شده است. با توجه به پیشرفت های شگفت انگیز که در مدل های جدید موبایل هایی مانند آیفون و سامسونگ و … شاهد هستیم.

برای اینکه آموزش تعمیر موبایل در تهران را شروع کنید، دو راه پیش پای شما قرار دارد. راه اول این است که به روش سنتی و به صورت استاد و شاگردی عمل کنید و تعمیر موبایل را به روش تجربی یاد بگیرید. شاید این روش خوبی هایی به همراه داشته باشد، اما روش کارآمدی نیست. چون در دنیای امروز، فناوری های موبایل به سرعت در حال تغییر و پیشرفت هستند. از این رو با روش سنتی، نمی‌توانید همگام با این تغییرات و پیشرفت ها، خود را به روز نگه دارید. پیشنهاد ما برای آموزش تعمیرات موبایل در تهران، شرکت در دوره های آموزشی رشته تعمیرات موبایل است که توسط آموزشگاه های معتبر از جمله مهیاد برزین برگزار میشود

اموزش صفر تا صد تعمیرات موبایل

وقتی در این دوره ها شرکت کنید، میتوانید آموزش تعمیرات موبایل را مطابق با استانداردهای جهانی و به صورت اصولی یاد بگیرید. این روش مزایای زیادی به همراه دارد که مهمترین آن این است که کسب دانش و مهارت در آن در مقایسه با روش سنتی به زمان کمتری احتیاج دارد. شما میتوانید تعمیرات موبایلهای مختلف را در عرض چندماه یاد  بگیرید و خیلی زود وارد بازار کار شوید و برای خودتان  یک کسب وکار مستقل راه بیندازید. اما در شیوه سنتی باید چند سال آموزش ببینید. در انتها نیز نخواهید توانست، همگام با نوآوریهای فناوری در زمینه موبایل، خود را به روز نگه دارید.

دوره موبایل در آموزشگاه مهیاد برزین شامل دو دوره آموزشی تعمیرات نرم افزار و سخت افزار می باشد. در کلاس تعمیرات نرم افزاری کلیه مطالب و سرفصل های آموزشی مربوط به تعمیرات نرم افزاری موبایل مانند طریقه فلش، روت، بوت، رفع ارورها، کار با باکس های تعمیرات موبایل، ترمیم سریال، برداشتن رمز گوشی ها، S-off و Unlock و بسیاری مباحث دیگر آموزش داده می شود.

بیشتر بخوانید :            عیب یابی آی سی تغذیه سامسونگ

در دوره تعمیر سخت افزاری موبایل نیز طریقه عیب یابی، تعمیر و تعویض انواع مختلف قطعات موبایل از جمله هارد، بلندگو، تاچ، پردازنده، باتری، دوربین، بلوتوث، مشکلات آنتن دهی، کار با منبع تغذیه، برداشتن IC و … آموزش داده می شود

آموزش تعمیرات موبایل فنی حرفه ای یک دوره تخصصی در مورد تعمیرات تلفن همراه می باشد که فقط آموزشگاه هایی که زیر نظر سازمان فنی حرفه ای هستند و از این سازمان مجوز رسمی دارند می توانند دوره آموزش تعمیرات موبایل فنی حرفه ای را برگزار کنند و در پایان اموزش تعمیرات موبایل کارآموزان را به فنی حرفه ای معرفی کرده تا بتوانند جهت دریافت مدرک تعمیرات موبایل فنی حرفه ای مقدمات لازم را انجام دهند.

اموزش تعمیر موبایل

شایان ذکر است که حضور در دوره های آموزشی تعمیرات موبایل مهیاد برزین، مؤثرترین و بهترین شیوه برای یادگیری تعمیرات موبایل در تهران به شمار می آید.

مدرک معتبر تعمیرات موبایل مهیاد برزین علاوه بر اطمینان از کیفیت آموزش برای شما مزیت های دیگریبه همراه دارد. در پایان دوره تعمیرات موبایل با دریافت مدرک سازمان فنی و حرفه ای می توانید در فرآیند استخدام و راه اندازی کسب و کار شخصی سرعت ببخشید.