021-66919908

09351307088

آموزشگاه مهیاد برزین

بهترین آموزشگاه تعمیر پکیج دیواری بومهن

اموزش تعمیر پکیج دیواری

اگر اولین بار است می خواهید وارد شغل تعمیرات پکیج دیواری شوید ؛ نیازمند آن هستید با انتخاب بهترین آموزشگاه پکیج دیواری بومهن  ، با صفر تا صد تعمیر پکیج آشنا شوید . برای این منظور نیازمند یک اموزشگاه معتبر برای آموزش دیدن در این زمینه هستید برای همین ما به شما آموزشگاه مهیاد برزین در بومهن را معفی میکنیم .

مزایای دوره آموزش تعمیر پکیج دیواری بومهن

  • آشنایی با اکثر برند های رایج بازار پکیج دیواری
  • باز و بستن انواع دستگاه پکیج دیواری
  • سرویس های دوره ای انواع پکیج دیواری
  • ایرادیابی فنی و تجربی دستگاه پکیج که معمولا با برند های مختلف متفاوت خواهد بود
  • پشتیبانی در هنگام برگزاری و همچنین پس از دوره برای کارآموزان مهیاد برزین
  • تعمیر و عیب یابی انواع پکیج دیواری

دوره تعمیرات پکیج دیواری

دوره تعمیر،نصب و راه اندازی پکیج دیواری  از جمله دوره های ویژه بازاردپارتمان مهندسی آموزشگاه بومهن است.دوره آموزش تعمیرات پکیج به صورت عملی در کارگاه های مجهز آموزشگاه برگزار می شود و کارآموزان مراحل تعمیرات و نصب و عیب یابی پکیج بر روی انواع پکیج را به نحو احسن یاد میگریند . عیب یابی پکیج از مهم ترین بخش های پروسه تعمیر پکیج است و تکنسین با شناسایی صحیح قطعه معیوب می تواند از خراب بودن و سریع تر تعمیر کردن انواع پکیج تاثیر بگذارد و در عمر بیشتر پکیج مثبت باشد و با تعویض یک قطعه کوچک به خوبی پکیج مثل روز اولش کار کند .

هدف دوره آموزش تخصصی پکیج شوفاژ دیواری

هدف از برگزاری این دوره تسلط و آشنایی هرچه بیشتر کارآموزان با پکیج و پرورش تکنسین های مجرب برای ورود به بازار می باشد چون آموزش پکیج دیواری در یک کارگاره مجهز و اساتید باتجربه که خود چندسال دارای مغازه تعمیراتی بوده اند در بازار کار بسیار مهم است چون این امر باعث میشود که تعمیرکار پکیج با اعتماد به نفس لازم و مهارت بسیار که کسب میکند در این زمینه کار کند و کسب درآمد کند .

آموزش تعمیرات پکیج

چون که در مجموعه مهیاد برزین بومهن کارآموزان پکیج زنده را تعمیر میکنند وازهمه مهمتر انواع پکیج را تعمیر و عیب یابی میکنند به همین خاطر میتوانند به راحتی در خانه مشتر بروند و پکیج را تعمیر کنند .

بازار کار تعمیر پکیج چگونه است ؟

اگر به انجام کارهای فنی در حوزه تعمیرات علاقه دارید ، به شغل تعمیرات پکیج یک حساب دیگر باز کنید . خبر خوب اینکه بازار کار برای این شغل تعریف نشده یعنی اینکه با گسترده شدن پکیج و روز به روز انواع دیگر و جدیدتر پکیج دیواری با ساختمان سازی گسترده و زیاد جمعیت قطعا این روند نیز ادامه دارد و تعمیرات پکیج نیز بیشتر و بیشتر میشود و از این رو تعمیر کار پکیج نیز بسیار لازم میباشد که در واقع این تعمیرات پکیج دیواری قطعا نیاز به یک تعمیر کار حرفه ای دارد واگر تعمیرکار حرفه ا ی و کاربلد باشد میتواند شغل خود را گسترده و در زمینه همین تبلیغات و کار خوبی که تحویل مشتری میدهد کسب درآمد بالایی داشته باشد و ماهانه درآمد زیادی کسب  کند .

سرمایه مورد نیاز برای شغل نصب و تعمیرات پکیج

نصب و تعمیرات پکیج شامل آن دسته از حرفه های فنی است که بازار کار عالی و بسیار پر درآمدی داشته و ورود به این شغل نیازمند سرمایه بالایی نخواهد بود و با یک سرمایه خیلی کم که شاید به ده میلیون هم نکشد جهت خرید ابزار آلات و … نیز می توان وارد بازار کار شد و در مدت کوتاهی سرمایه بالایی کسب نمایید . لازم است این راهم بدانید که نصب پکیج دیواری امروزه گسترش یافته ازاین رو تعمیر این دستگاه نیز خیلی افزایش یافته است .

مدرک فنی حرفه ای دوره آموزش نصب و تعمیر پکیج

پس از برگزاری کلاس های تئوری و عملی، بلافاصله در آزمون فنی حرفه ای دوره آموزش نصب و تعمیر پکیج شرکت خواهید نمود و در صورت قبولی گواهینامه مهارت فنی حرفه ای بین المللی برای شما صادر می شود و این مدرک بسیار حائز اهمیت میباشد البته فنی حرفه ای دو امتحان ازاین رشته برگزار میکند که یک امتحان کتبی و یک امتحان عملی یعنی اینکه اگر فردی در امتحان کتبی قبول شد میتواند به امتحان عملی راه یابد .

در واقع با مدرک فنی حرفه ای دوره آموزش نصب و تعمیر پکیج امکان دریافت وام خود اشتغالی با کارمزد کم را خواهید داشت. همچنین با گرفتن جواز کسب از طریق این مدرک، امکان فعالیت مستقل در این حرفه از طریق راه اندازی یک دفتر و کارگاه برای خود را خواهید داشت . مجموعه تعمیرات پکیج در بومهن با سابقه بیش چهارده سال سابقه که زیر مجوعه بزرگ مهیاد برزین میباشد که در بومهن این شعبه تاسیس شده و علاقه مندانی و همشریان عزیزی که میخواهند در این رشته اموزش ببینند این مجموعه خدمتگذار ایشان میباشد .

آموزش تعمیر پکیج دیواری

مجموعه تعمیرات پکیج در بومهن با سابقه بیش چهارده سال سابقه که زیر مجوعه بزرگ مهیاد برزین میباشد که در بومهن این شعبه تاسیس شده و علاقه مندانی و همشریان عزیزی که میخواهند در این رشته اموزش ببینند این مجموعه خدمتگذار ایشان میباشد. مجموعه اموزش تعمیر پکییج بومهن با دارا بودن متخصصین و اساتید مجرب و کاربلد اموزش تعمیر پکیج را ارائه میدهند و از صفر تا صد این رشته را آموزش میدهند و این امر باعث شده که همشری های عزیز در بومهن وحومه این شهر دیگر نگران خرابی پکیج و تعمیرآن نداشته باشند چون این مجموعه مهیاد برزین در بومهن ماهانه چندین تعمیرکار ماهر روانه بازار میکند .