021-66919908

09351307088

آموزشگاه مهیاد برزین

بهترین آموزشگاه تعمیر پکیج

آموزش تعمیرات پکیج دیواری

همه شما به دنبال اموزش با کیفیت هستید. از این رو برای اموزش و یادگیری دقیق هر نوع تکنیکی مکان مناسب را انتخاب میکنیم.بهترین آموزشگاه تعیمر پکیج  مهیاد برزین جهت آموزش تعمیرات پکیج از اساتید خبره و حرفه ای بهره میگیرد. این اساتید در واقع همان اساتید پرتلاش در زمینه تعمیرات پکیج هستند. این اساتید دارای مدرک تخصصی در مبحث تعمیرات پکیج می باشند .

سابقه عملی و تجربه لازم در تعمیرات پکیج  دارند. بهتر از هر فردی می توانند آموزش تعمیرات پکیج را حرفه ایی  و دقیق ارائه دهند .

در طول دوره های آموزشی می توان پکیج ها را باز و بسته کرد. باز و بسته کردن پکیج یکی ازاموزش های اولیه و مهم ترین  مهارت هاست که در ارائه داده می شود. در ابتدا آموزش تعمیرات پکیج به شناسایی تمام قطعات میپردازیم و می توانید پکیج را به شکل دقیق باز و بسته کنید .

درمرحله دوم می توانید عیب یابی پکیج را انجام دهید. این عیب ها شامل نشتی گاز و آب، کار نکردن پکیج دیواری، گرم نشدن آب، سروصدای زیاد پیکج، داغ شدن بیش از حد پکیج، گرم نشدن شوفاژ و … می باشد .

  بیشتر بخوانید :   آموزش صفر تا صد تعمیر پکیج

در مرحله سوم آموزش ها یاد می گیرید که تعمیرات پکیج را علاوه بر حالت تجربی به شکل استاندارد نیز فرا بگیرید. در واقع تمام قطعات تعمیری باید مورد آزمایش و تست قرار بگیرند. این موضوع نشان دهنده این است  که شما حالت استاندارد و علمی برای تعمیرات پکیج یاد گرفته اید.

کلیه مراحل اموزش با باز کردن دستگاه، عیب یابی، رفع مشکل، تست قطعه تعمیر شده و بستن پکیج با دقت انجام می شود. در واقع با عیب یابی و تعمیرات درست می توانید تعمیرات پکیج را به خوبی تضمین کنید و رضایت مشتری را به دست آورید. تمام تعمیرات حرفه ای و سطح بالا را می توانید به دست آورید. اگر تمایل به کسب مهارت  های حرفه ای دارید، بهتر است آموزش با کیفیت و عالی را انتخاب کنید

آموزشگاه تعمیر پکیج مهیاد برزین

اموزشگاه مهیاد برزین این افتخار را دارد که در مراحل  اموزش پس از دوره آموزشی نیز همراه کارآموزان بوده تا پشتیبانی لازم را از این عزیزان فراهم کند این موضوع سبب شده که کارآموزان فارغ التحصیل از اموزشگاه مهیاد برزین با اعتماد به نفس و خیالی آسوده  و راحت در بازار کار فعالیت نمایند.

اگر میخواهید وقت های ازادتان را پر کنید و به کار فنی هم علاقه مند هستید و به دنبال شغل مناسب و پر در امد هستید با اموزشگاه مهیاد برزین همراه  باشید دوره آموزش نصب و تعمیرات پکیج به صورت عملی در کارگاه های مجهز زیر نظر سازمان فنی حرفه ای با بهترین اساتید کشور در آموزشگاه فنی حرفه ای مهیاد برزین برگزارمی شود. آموزش پکیج شامل نصب و تعمیر انواع پکیج ها به صورت صفر تا صد بوده و در پایان کلاس بعد از قبول شدن در آزمون، مدرک رسمی فنی حرفه به شما ارائه می شود .

  بیشتر بخوانید :   آموزش تعمیرات پکیج فنی حرفه ای

قطعات را تست می‌نمایند.شما می توانید با این مدرک  رسمی جواز کسب بگیرید، نمایندگی بگیرید، مدرک خود را ترجمه کنید و یا برای کار، به خارج از. کشوراعزام شویدد بعد از پایان کلاس از شما پشتیبانی میشه تا بتونید مشکلاتتون را با اساتید آموزشگاه درمیون بگذارید و به یه تعمیرکار حرفه ای تبدیل بشین.

کلاس تئوری که در مجموع 12جلسه هستند به تفکیک تشریح قطعات داخلی پکیج های شوفاژ دیواری پرداخته می‌شود، مثال قطعاتی که در داخل پکیج های شوفاژ دیواری استفاده شده‌اند نشانه خرابی انها چیست و چکاری انجام میدهند وبرای کارآموزان آموزش  داده میشوند با باز و بسته کردن انواع مختلف پکیج  شوفاژ دیواری، قطعات را لمس می‌کنند و با توجه به روش‌های آموزش تئوری که برای آنها برگزار شده میشود .

آموزش تعمیرات پکیج دیواری

پس از چند جلسه تشریح قطعات در دستگاه‌های مختلف کارآموزان برای انجام مراحل مربوط به نصب از جمله : شستشوی مدار گرمایش و سپس راه اندازی دستگاه‌ها فعالیت خواهند کرد. به تدریج وارد جلسات عیب‌یابی و چگونگی تشخیص عیب و رفع آن در دستگاه می‌شوند. در جلسات عیب‌یابی توسط اساتید، ایرادهایی روی پکیج های شوفاژ دیواری مختلف گذاشته می‌شود، کارآموزان با تشخیص و بصورت فردی به پای دستگاه مراجعه می‌نمایند و ایرادهای مربوطه را با توجه به اموزش هایی که در کلاسهای تئوری آموزش دیده‌اند، برطرف می‌کنند.با این کار میتوانیم اعتماد به نفس کار اموزان را بالا ببریم. در واقع با آموزش‌هایی که برایشان برگزار شده می‌توانند حرفه و کار خودشان را تقویت کنند وعیب هایشان را به صورت عملی برطرف کنند. جلساتی هم در  اسیدشویی، روش صحیح تنظیم فشار گاز و ارائه خدمات حرفه ای به تکنسین‌ها آموزش کافی ارائه خواهد شد .