021-66919908

09351307088

آموزشگاه مهیاد برزین

بهترین آموزش تعمیرات موبایل در پاکدشت

اموزش تعمیرات موبایل

به دنبال بهترین آموزش تعمیرات موبایل در  پاکدشت هستید که دارای تجهیزات مدرن باشد و بتوانید روی گوشی های جدید تمرین کنید؟ در این مقاله با بهترین مرکز آموزش تعمیرات موبایل برای تبدیل شدن به یک تعمیرکار حرفه ای گوشی موبایل آشنا خواهید شد. بهترین آموزشگاه تعمیرات موبایل را از نظر همه چی بررسی کرده ایم تا بتوانید با کمترین هزینه و صرفه جویی در زمان، به بهترین نحو تعمیرات گوشی را اموزش ببینید .

معرفی دوره آموزش تعمیرات موبایل

از کاربردی ترین و پرطرفدار ترین دوره های آموزشی، دوره آموزش تعمیر موبایل است، که آموزشگاه مهیاد برزین با بهترین اساتید و با کیفیت ترین ابزار، این دوره را برگزار می‌کند. تعمیر تمامی برندهای گوشی در آموزشگاه اموزش می بینید .

همانطور که می‌دانید تعمیرات موبایل به دو بخش تعمیرات نرم افزاری و سخت افزاری تقسیم می‌شود، تعمیرات نرم افزاری شامل فلش کردن گوشی، روت کردن گوشی، رفع ارورها، باز کردن قفل گوشی‌های مختلف و …(در بخش سرفصل ها کامل به این مباحث اشاره شده است) و تعمیرات سخت افزاری شامل روش‌های تعمیر انواع گوشی‌های آیفون و اندروید، باز و بسته کردن موبایل، تعویض تاچ ال سی دی، تعویض قطعات جانبی است که همه و همه در دوره آموزشی مهیاد برزین آموزش داده میشود .

آموزشگاه مهیاد برزین بعد از اتمام دوره نیز شما را پشتیبانی خواهد کرد. به این معنی که اگر در محل کار با مشکلی مواجه شدید می‌توانید با اساتید آموزشگاه مشورت کرده و ایراد را برطرف کنید.

ودر آموزشگاه مهیاد برزین درپاکدشت دوره تمام برندهای موبایل با سیستم عامل های اندرویدی، آیفون و … موجود در بازار آموزش داده خواهد شد. از قبیل سامسونگ، آیفون ( اپل )، هواوی، سونی، شیائومی و از آنجایی که آموزشگاه زیر نظر سازمان فنی حرفه ای بوده بعد از پایان دوره به کارآموزان مدرک معتبر داده می شود .

آموزش تعمیرات موبایل در پاکدشت

در این عصر که آن را عصر ارتباطات نامگذاری کرده‌اند، مهم‌ترین و دم‌دست‌ترین وسیله برای ایجاد این ارتباط، گوشی‌های تلفن همراه است. تقریبا بیش از 70 درصد افرادی در بازار کار فعال هستند دارای یک گوشی تلفن همراه هوشمند هستند. لذا بازار کار خرید و فروش و همچنین تعمیرات گوشی تلفن همراه در سال‌های اخیر از رونق بسیار زیادی برخوردارشده است که این عوامل باعث شده بسیاری از کارآموزان به دنبال یادگیری تعمیرات موبایل برای ورود به این کسب و کار باشند .

آموزش صفر تا صد تعمیرات موبایل

ما نیز بر آن شده‌ایم با استفاده از بهترین اساتید و کارگاه‌های کاملا مجهز، آموزش تعمیرات موبایل را به صورت علمی و همچنین تجربی و کاربردی به کارآموزان اموزش دهیم .

و اموزشگاه این تعهد را میدهد که حتی تازمانیکه کارآموز یاد نگیرد دوره همچنان ادامه دارد بدون اینکه بخواهدمبلغی پرداخت کند وتازمان یادگیری دوره همچنان ادامه دارد البته این امر خیلی کم اتفاق می افتد که کارآموزی در حین دوره یادنگیرد چون اساتید کاربلد مجموعه مهیاد برزین به نحو احسن وبسیار ساده وروان آموزش میدهند که همه ی کارآموزان به خوبی درحین یادمیگیرند وحتی در حین دوره درآمد زایی میکنند .

میزان درآمد تعمیرات موبایل پاکدشت

فردی که در دوره آموزش تعمیرات موبایل، توانایی ها و مهارت های لازم را بدست آورد، می تواند به درآمد قابل توجهی دست پیدا کند. البته نمی توان عدد دقیقی برای میزان درآمد تعمیرات موبایل تعیین کرد .

زیرا فاکتورهای زیادی بر میزان درآمد تاثی گذار هستند. مثلا محلی که قرار است در آنجا مرکز خدمات تعمیر موبایل راه اندازی کنید و میزان فعالیت روزانه شما به عنوان یک تعمیرکار حرفه ای، بر روی میزان درآمد شما تاثیر می گذارد. به عنوان مثال فردی که در شمال شهر تهران، خدمات تعمیرات موبایل ارائه می دهد، می تواند به درآمد ماهیانه خیلی بیشتر دست پیداکند واین امر بستگی به نحوه تعمیر و گوشی گران قیمت نیز دارد یعنی هرچه گوشی گران قیمت تر باشد هزینه تعمیر نیز بالاتر میرود وازاین رو درآمد شما بیشتر میشود .البته کسانی هستند که فقط علاقه به سوکت زنی دارند و هیچ گونه علاقه ای دیگر ه مثلا تعویض تاچ ال سی دی یا شابلون زدن برد و دیگر قطعات را ندارد پس قطعا این فرد به نسبت کسی که صفر تا صد تعمیرات گوشی های ایفون ویا سامسونگ یا برندهای دیگررا انجام میدهد مثل یکدیگر نیستند .

اموزشگاه تعمیرات موبایل

نتیجه گیری :

درنهایت نتیجه گیری میشود باتوجه به وضع کار واقتصاد کشور پس هرچه فرد از یک حرفه خوبی بهره ببرد درنتیجه درآمد بهتری حاصل میشود واین شغل تعمیرات موبایل یک شغل پردآمد محسوب میشود واگر شما میخواهید که در اینده خود فردی موفق و سرمایه دار شوید ازاین شغل تعمیرات موبایل بهره ببرید و اموزشگاه مهیاد برزین در پاکدشت صفر تا صد تعمیر موبایل را آموزش میدهد و افرادی که در پاکدشت زندگی میکندد میتوانند با خیال راحت در این اموزشگاه تعمیرات موبایل را آموزش ببینند وبه راحتی وارد بازار کار شوند وکسب درآمد کنند .