021-66919908

09351307088

آموزشگاه مهیاد برزین

تعمیر سخت افزار و نرم افزار شیائومی

آموزش صفر تا صد تعمیرات موبایل

تعمیرات نرم افزاری موبایل کلیه ی مشکلات نرم افزاری که امکان دارد برای تلفن همراه ایجاد شود می باشد . دراصل تعمیراتی که برای موبایل انجام می شودبه دو دسته تعمیرات نرم‌افزاری موبایل و تعمیرات سخت‌افزاری موبایل تقسیم می‌شوند . برخی از مشکلات نرم افزاری موبایل امکان دارد به راحتی درست شوند .

ابزارهای مورداستفاده برای تعمیرات نرم افزارموبایل شیائومی :

کسانی گه در شغل تعمیرات نرم افزاری موبایل فعالیت کنند به ابزارهای تعمیرات موبایل نیاز دارند . برخی از ابزارهای تعیمرات موبایل شامل : دستگاه هیتر ، میکروسکوپ ، انواع پیچ گوشتی ها و آچارهای تعمیراتی ، منبع تغذیه و مولتی متر ، سیم قلع و روغن فلکس و روغن لحیم کاری ، پنس آنتی شوک ، قاب بازکن ، شابلون و گیره کارمی باشد .

تعمیر نرم افزاری خالی شدن سریع شارژشیائومی :

برای حل کردن این مشکل از انواع مشکلات نرم افزاری موبایل باید علت به وجود آمدن آن را پیداکنیم بهترین راه‌حل این است که به تنظیمات مربوط به باتری گوشی خود وارد شده و نرم افزار‌هایی که بالاترین اثر را در خالی شدن شارژ گوشی تان دارند ، غیرفعال کنید . اگر مشکل رفع نشد ، حتماً باید سیستم عامل گوشی خود را چک کرده و اگر آپدیت جدیدی وجود داشت آپدیت را برای گوشی تان انجام دهید .

  بیشتر بخوانید :      آموزش بروکر لایت فارکس

تعمیر نرم افزاری فلش کردن گوشی شیائومی :

اگر گوشی تان دچار هنگ‌ و مشکلات نرم افزاری گوناگون می گردد . در چنین شرایطی بهترین کار فلش کردن گوشی است . اما باید بدانید گوشی که فلش میشود ، همه ی نرم افزارها و اطلاعات روی آن از بین خواهد رفت و گوشی موردن نظر به حالت اولیه کارخانه خود برمیگردد .

تعمیر نرم افزار دوربین شیائومی :

بعضی وقتها دوربین گوشی شما به درستی کار نمیکند که این مشکل می‌تواند مربوط به نرم‌افزار و دربعضی مواقع مربوط به سخت‌افزار و لنز‌های دوربین گوشی شما باشد . لازم است تا گوشی شما به آخرین نسخه سیستم عامل خود به روزرسانی شود . البته باید فضای کافی در هارد گوشی شما برای ثبت کردن تصویر های جدید وجود داشته باشد . بعضی اوقات به نظر می اید که مشکل از دوربین گوشی موبایل است ، اما دراصل فضای هارد گوشی پر شده و کاربر مورد نظر نمی تواند عکس و فیلم جدیدی توسط دوربین ضبط کند .

آموزشگاه تعمیر موبایل

تعمیرات نرم افزاری پریدن انتن گوشی شیائومی :

 گوشی خود را بر روی حالت پرواز قرار داده و بعد از چند دقیقه آن را غیرفعال کنید . اگر باز مشکل گوشی شما رفع نشد گوشی خود را یک‌بار ریستارت کرده و البته از سالم بودن سیم کارت گوشی خود نیز مطمئن شوید . بعضی اوقات از بین رفتن آنتن گوشی به دلیل رجیستر نشدن گوشی است که حتما از رجیستر بودن گوشی خود مطمئن شوید .

تعمیرات سخت افزار گوشی شیائومی :

تعمیرات سخت افزاری موبایل در همه موارد مربوط به سخت افزار گوشی را در بر گرفته است و اگر یک گوشی دچار مشکل سخت افزاری شود ، ازمهمترین آنها می توان به مشکلات مربوط به صفحه نمایش ، مشکلات میکروفون و اسپیکر موبایل ، دوربین ، برد و باد کردن باتری اشاره کرد . همه ی این موردها تعمیرات موبایل سخت افزاری هستند .

  بیشتر بخوانید :      راه اندازی دوربین مدار بسته آیمو

تعمیرات سخت افزاری میکروفون واسپیکر گوشی شیائومی :

اگراتصال سیم‌ های میکروفون و اسپیکر گوش صدمه ببینند ، صدا به خوبی منتقل نمیشود . بایدمورد بررسی قرار بگیرد تا اتصالات جدا شده درست شود . تنها راه تعمیرکردن اسپیکر و میکروفون گوشی ، عوض کردن آن است .

تعمیرات سخت افزاری دوربین موبایل شیائومی :

خراب شدن دوربین گوشی موبایل دلیل های زیادی دارد . این مشکل می‌توانند ناشی از خرابی‌های سخت‌افزاری باشند که شامل : خطای سیم‌کشی‌ها ، لنزها ی دوربین که باعث عدم درست کار کردن آن می‌شوند . البته ، آسیب‌های فیزیکی مثل ضربه‌ و فشار می‌توانند دوربین را از کار بیاندازند و باعث ایجاد مشکل در کارکردن آن شوند . ورود گرد و غبار ویا آب به داخل دوربین امکان دارد دچار خرابی و نقص سخت‌ افزاری دوربین شود . برای تعمیر اول گوشی را بررسی کنید و با دقت به مدل گوشی و مشکل آن تعمیر را شروع کنید . اگر دوربین تعمیر پذیر باشدقطعات خراب را باز کرده و تعویض کنید البته باید در نظر داشته باشیدکه دستگاه شما باید با ابزارها و قطعات اورجینال تعمیر شود تا عملکرد صحیح دوربین و کیفیت عکس‌ها حفظ شود .

آموزش تعمیرموبایل

تعمیرات سخت افزاری برد گوشی شیائومی :

مشکل های برد موبایل با عوض کردن قطعاتی میتوان برطرف نمود . اما در بیشتر اوقات میزان آسیب دیدگی برد به اندازه ای است که نیاز به تعویض کامل آن است .

علت های خرابی برد گوشی شیائومی :

حرارت زیاد به دلیل گرما _ضربه خوردن به گوشی _ مشکلات برق _ رقتن آب داخل گوشی علت های خرابی برد گوشی شیائومی شما است .