021-66919908

09351307088

آموزشگاه مهیاد برزین

صفر تا صد آموزش تعمیرات موبایل اسلامشهر

اموزش تعمیرات موبایل در تهران

صفر تا صد آموزش تعمیرات موبایل اسلامشهر ، آموزش تعمیر موبایل یکی از دوره هایی ست که این روزها خیلی از افراد ، به دنبال شرکت در آن هستند . دلیل این محبوبیت نیز واضح است ! همگانی شدن این دستگاه ها و کاربردهای مختلف آن باعث شده است امروز نوعی وابستگی بین انسان ها و موبایل ها به وجود بیاید .

 آموزش تعمیرات موبایل اسلامشهر

تعمیرات موبایل از اهمیت زیادی بین مردم برخوردار است . برخی از آن ها حتی نمی توانند یک ساعت را بدون موبایل سپری کنند ؛ بنابراین به محض مواجه با مشکل در گوشی خود، به تعمیرکار موبایل مراجعه می کنند . بنابراین باید درآموزشگاهی این تعمیرات را بیاموزید که صفر تا صد تعمیرات موبایل را به شما یاد دهد ودر قبال این یاد دادن یک ویژگی باشد که آموزشگاه اسلامشهر این ویژگی را برای کارآموزان خود مهیا کرده است که با خیال راحت در این اموزشگاه ثبت نام کنند زیرا هم پشتیبانی مبکند و هم یک فضای تعمیراتی برای کاراموزان فراهم کرده است که کارآموزان بعداز کلاس نیز برای تمرین و تکرار اون مبحث در فضای تعمیراتی انجام دهند تا اینکه فرد خودش وسایل مورد نیاز را فراهم کند وبرای کسب و کار این حرفه پول زیادی نیاز نیست تا وارد بازار کار تعمیرات موبایل شوید .

ویژگی های آموزشگاه مهیاد برزین در اسلامشهر :

  • وارد شدن به بازار کار حتی در حین دوره این امر میسر میباشد چون این آموزشها بسیار کاربردی میباشد .
  • اتمام دوره پس از یادگیری و این اموزش تا زمان یادگیری ادامه دارد .
  • کلاس ها بصورت نیمه خصوصی و خصوصی
  • مدرک  فنی و حرفه ای ، مدرک ام پی تی و یک مدرک داخلی
  • تجهیزات بروز و حرفه ای
  • ارائه خدمات اسکان خوابگاه ، رفاهی و معرفی  به خوابگاه های اطراف برای افرادی که از شهرستانها تشریف میاورند .
اموزش تعمیر موبایل

آموزش جامع تعمیرات موبایل در اسلامشهر

آموزش تعمیرات موبایل از صفر تا صد و جامع ، ادعایی است که بسیاری از موسسه‌های آموزشی و آموزشگاه ها میکنند اما فقط تعدادی کمی میتوانند به تعهد خود عمل کنند . ما در مجتمع آموزشی اسلامشهر، به واسطه یک تیم قدرتمند آموزشی و با بهره‌گیری از به‌روز ترین تجهیزات آموزشی و کارگاهی ، این تضمین را به شما میدهیم که کلاس های آموزش تعمیرات موبایل از صفر تا صد را آموزش میدهد .  آموزشگاه اسلامشهر با اموزش تعمیرات در پنج هفته که برگزار میکند شاید بای بعضی از افراد این سوال پیش بیاد که آیاد در این پنج هفته صفر تا صد تعمیرات موبایل را یاد خواهم گرفت یا خیر که در جواب اینگونه افراد باید بگیم که آموزشگاه اسلامشهر این تعهد را به کارآموزان میدهد که اموزش تعمیر موبایل جامع و کامل آموزش میدهد باید در نظر داشته باشید این امر نیز بستگی به خود شخص دارد علاقه فرد نسبت به تعمیرات موبایل چقدر است چون میزان علاقه شخصی فرد نیز به اینکه در کسب و کار موفق باشد را نیز تاثیر گذار است چون این علاقه باعث میشود که شما بیشتر در طول روز گوشی تعمیر کنید و کسب درآمد بشتر داشته باشید .

آموزش تعمیرات موبایل از مبتدی تا حرفه ای

دوره های آموزش تعمیر موبایل در مجموعه فوق تخصصی مهیاد بزین به گونه ای طراحی و برنامه ریزی شده اند که تمامی افراد بتوانند از آن بهره ببرند . افراد میتوانند در دوره آموزش صفر تا صد تعمیر گوشی موبایل شرکت کنند و از تمامی آموزش های خود کسب درآمد کنند . تمامی افرادی که بدون هیچ تجربه کاری و فنی به تعمیر تلفن همراه علاقه مند شده اند می توانند در آموزش تعمیرات تلفن همراه شرکت کنند . خیلی از افراد با سابقه فعالیت در زمینه موبایل هم برای آموزش و ارتقا شغلی خود در دوره های فوق تخصصی مجموعه ما شرکت کرده اند . کلاس آموزش به صورت خصوصی و با توجه به تایم کارآموز برگزار می شود و تا چندین سال پشتیبانی را همراه دارد .

علاقه مندان به شغل تعمیرات موبایل می توانند با خیال راحت در دوره تعمیرات موبایل مهیاد برزین ثبت نام کنند زیرا دوره به صورت تضمینی آموزش داده می شود تا زمانی که کارآموزان تمامی مطالب را به صورت کاملا عملی و تخصصی فرانگرفته باشند دوره به صورت رایگان برای آن ها ادامه خواهد داشت  .

آموزش تعمیرات موبایل

بازار کار شغل موبایل اسلامشهر

شغل تعمیر موبایل ، یکی از مشاغل پردرآمد و محبوب است . درآمد این شغل به عوامل مختلفی وابسته است و از جمله بازار پرتقاضاست . متوسط درآمد تعمیرکاران حرفه‌ای موبایل حدوداً ۲۰ الی ۳۰ میلیون تومان در ماه است و برای افرادی که تازه وارد این حرفه هستند، درآمد حدوداً ۱۰ الی ۱۵ میلیون تومان در ماه است . واین مبلغ فقط بستگی به این دارد که فرد چقدر پشتکار دارد و با تبلیغات چقدر مشتری جذب میکنند البته قابل ذکر میباشد که این دآمد و تبلیغات و همه ی موارد به این وابسته است که شما در کدام آموزشگاه آموزش دیده اید و اینکه چقدر به شما آموزش داده اند بعضی از آموزشگاه ها فقط دوره نرم افزار و برخی دیگر نیز فقط سخت افزار را آموزش میدهند . اما در آموزشگاه مهیاد برزین اسلامشهر از صفر تا صد تعمیرات موبایل سخت افزار و نرم افزار انواع گوشی به روز که در بازار دیده میشود را آموزش میدهد البته نه تنها گوشی های به روز بلکه همه ی انواع موبایل را از صفر تا صد آموزش میدهد . و کارآموزان بعدازدوره میتوانند به درآمدی که قبلا گفته شد دست یابند .