021-66919908

09351307088

آموزشگاه مهیاد برزین

صفر تا صد آموزش تعمیر کولر گازی مهیاد برزین

اموزش تعمیر پکیج دیواری

صفر تا صد آموزش تعمیر کولر گازی مهیاد برزین استفاده از کولر گازی در سراسر کشور به ویژه مناطق گرمسیر کشور مورد توجه قرار گرفته و یک ساعت خرابی کولر گازی در فصول گرم و مخصوصا در شهرهای گرمسیری برای مردم غیر قابل تحمل خواهد شد؛ پس مجبورند سریعا آنرا تعمیر کنند .

بدین جهت پیشنهاد ما به افرادی که علاقه مند به مشاغل فنی و پردرآمد هستند نصب و تعمیر کولر گازی میباشد و بدین صورت آموزش تعمیرات کولر گازی از اهمیت ویژه ای برخوردار  است .

آموزش صفر تا صد تعمیرات کولرهای گازی مهیاد برزین

اگر تازه تصمیم گرفته اید وارد شغل تعمیرات کولر گازی بشوید؛ باید با انتخاب بهترین آموزشگاه کولر گازی ، با  صفر تا صد کولر گازی آشنا شوید. بدین ترتیب نیازمند استفاده از آموزش های فنی و حرفه ای در یک آموزشگاه هستید تا با اخذ مدرک معتبر براحتی وارد بازار کار شوید.ضمن اینکه این مدرک را می توانید برای ورود به بازار کار استفاده کنید همچنین میتوانید در صورتیکه قصد مهاجرت به کشورهای دیگر را دارید؛ از آموزشگاه کولر گازی مهیاد برزین شرایطش را بپرسید تا روند را به درستی انجام دهید .

  بیشتر بخوانید :    دوره آموزش تعمیرات کولر گازی

کلاس های اموزشی تعمیرات کولرهای گازی مهیاد برزین به طور معمول هرروزه برگزار می گردد. کارآموزان در صورت تمایل می توانند جهت برگزاری کلاس به صورت خصوصی درخواست دهند که در این صورت به طور طبیعی شهریه دوره بیشتر میشود .

شهریه کلاس آموزش تعمیرات کولرهای گازی و اسپیلت مطابق با تعرفه های مصوب از سمت سازمان آموزش فنی حرفه ای میباشد که همین مقدار مصوب از داوطلبان دریافت میشود . 

مدرک فنی حرفه ای کولر گازی

گواهینامه پایان دوره آموزشی با تایید سازمان فنی حرفه ای کشور و وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی و با ارزش بین المللی به هنرجویانی که پس از اتمام دوره، آزمون پایانی را شرکت کنند و قبول شوند اعطا میگردد .

آموزش تعمیرات کولر گازی
  • این گواهینامه جهت دریافت جواز کسب و مجوز از نمایندگی ها مورد نیاز هر کاراموزی می باشد
  • همچنین اموزشگاه یک مدرک داخلی هم به کاراموزان پس از اتمام دوره خواهد داد
  • و در صورت تمایل کاراموزان میتوانند از اموزشگاه هم یک مدرک بین المللی بگیرند

با این تفاصیرآیا شما به فکر راه اندازی یک شغل پردرآمد هستید؟آیا علاقه به کسب مهارت های فنی دارید؟ برای این کار باید به دنبال آموزش و یادگیری حرفه ای پردرآمد بروید، با توجه به استقبال زیاد مردم از انواع کولرهای گازی ، می توانیم بگوییم که تعمیرات کولر گازی و اسپیلت گزینه ای مناسب برای شروع به کار می باشد .

ثبت نام در دوره آموزش تعمیرات کولر گازی می تواند دانش و اگاهی عملی شما را در این کار تقویت کند و براحتی برای خودتان شغل پیدا کنید. ت در کلاس های آموزشی تعمیر کولر گازی به صورت خصوصی مختص به افراد شاغلی که امکان شرکت در کلاس های وسط هفته را ندارند مهیا میکند .

  بیشتر بخوانید :    بهترین آموزشگاه تعمیر کولر گازی

آموزشگاه مهیاد برزین زیر نظر سازمان فنی و حرفه ای فعالیت میکند و پس از اتمام دوره به کارآموزان مدرک معتبر فنی و حرفه ای تعمیرات اسپیلت و کولر گازی اعطا میکند .

کاراموزان با شرکت در دوره آموزش تعمیرات کولر گازی به یک متخصص حرفه‌ای در زمینه تعمیرات تبدیل خواهند شد. دوره‌های آموزشی مهیاد برزین به گونه‌ای برگزار می‌شوند که کارآموز میتواند بلافاصله پس از اتمام دوره وارد بازار کار شده و دیگر نیازی به کسب تجربه یا شاگردی برای یاد گرفتن کار نخواهد داشت .

البته در دوره آموزش تعمیرات اسپیلت  و آموزش نصب کولر گازی کسانی که هیچ گونه پیش زمینه‌ای برای تعمیرات کولرگازی و اسپیلت ندارند را هم در نظر گرفته‌ایم و تمامی مباحث پایه شامل الکترونیک مقدماتی، آموزش کار با ابزار مورد نیاز برای تعمیرات و… را در این دوره آموزش خواهیم داد .  

اموزشگاه تعمیرات کولر گازی

در صورتی که متقاضی حضور در دوره های آموزشی مهیاد برزین هستید ولی مشکل محل سکونت دارید ، نگران نباشید ما برای عزیزانی که از شهرهای دیگر تشریف می آورند و مشکل اقامت دارند ، خوابگاه هایی در نظر گرفته ایم . برخی خصوصیات و مزایای این خوابگاه ها عبارت اند از :

  • محیط بسیار تمیز
  • اتاق مطالعه
  • نزدیک بودن به ایستگاه مترو
  • نزدیک بودن به آموزشگاه
  • مجهز به سیستم گرمایشی و سرمایشی
  • نزدیکی به میدان اصلی شهر