021-66919908

09351307088

آموزشگاه مهیاد برزین

صفر تا صد دوره تعمیرات موبایل

آموزش تعمیرات موبایل

صفر تا صد دوره تعمیرات موبایل شامل آموزش عملی  و تئوری به صورت حضوری در تهراناست .شما با ثبت نام  در دوره تعمیرات موبایل ، علاوه بر یادگیری تعمیرات سخت افزار و نرم افزار تلفن های موبایل، در پایان دوره گواهینامه داخلی و بین المللی را از یک موسسه فنی و حرفه ای دریافت خواهید کرد .

 از دیگر مزایای شرکت در دوره های تعمیرات موبایل در آموزشگاه مهیاد برزین ، امکان تمدید رایگان دوره در صورت عدم یادگیری می باشد .

ویژگی های این  دوره آموزشی :

  • دسترسی آسان به مترو
  • امکان تمدید دوره رایگان در صورت عدم یادگیری
  • حضور اساتید متبحر و باتجربه
  • بهره مندی از کارگاه عملی
  • پشتیبانی نامحدود پس از پایان  دوره
  • ارجاع به سازمان فنی حرفه ای جهت شرکت در آزمون

چگونه تعمیر کار حرفه ای موبایل بشویم ؟

اولین مرحله برای شروع یک حرفه جدید، یادگیری آن میباشد. شما باید ابتدا حتما آموزش ببینید ؛ اما اینکه کجا و با چه کیفیتی آموزش ببینید مهم است .

سایت های زیادی هستند که به شما کمک میکنند تا بسیاری از موارد آموزشی را یاد بگیرید. اما برای امور فنی، نمیشود به مباحث نوشته شده در سایت ها اکتفا کرد. و بهترین امر مراجعه به یک مرکز معتبر جهت ثبت نام در کارگاه های عملی و تئوری است که در این راستا ما آموزشگاه مهیاد برزین را به شما پیشنهاد میکنیم تا با ثبت نام و شرکت در دوره های جامع و کامل مهیاد برزین توانایی های لازم را کسب کرده و به آسانی به عنوان نیروی مجرب وارد بازار کار شوید.

کارآموزان می توانند برای یادگیری یک حرفه ی پر درآمد با آینده ای روشن با آموزشگاه مهیاد برزین در تماس باشندلازم به ذکر است که  تحصیلات ، سابقه الکترونیک یا تجربه قبلی برای ثبت نام در دوره های آموزش تعمیرات موبایل لازم نیست.

اموزش تعمیرات موبایل

سرفصل های دوره ی آموزش تعمیرات موبایل :

مقدمه ای بر معماری شبکه تلفن همراه ، تکنیک های پخش و تلفیق تلفن همراه ، روش های لحیم کاری و بی نظمی قطعات SMD و micro BGA ، لوازم الکترونیکی اساسی مربوط به تعمیر تلفن همراه ، آشنایی با ساختار سخت افزار تلفن همراه ، فرآیند Power Up و مدیریت برق ، معرفی صفحه نمایش سیستم ، مدیریت RF ، فرایند شارژ ، مدیریت سیستم صوتی ، فرایند هسته دیجیتال ، جلسه عملی سخت افزار تلفن همراه و عیب یابی و خیلی مطالب وسیع تر و بیشتر را در این دوره آموزش خواهید دید .

فاکتور های مهم یک آموزشگاه  معتبر تعمیرات موبایل

برخی از فاکتور های مهم و لازم برای یک آموزشگاه با کیفیت  و معتبر را باهم بررسی میکنیم . شناخت این فاکتورها و توجه به آن ها، قبل از ثبت نام و شرکت در این دوره ها ، حائز اهمیت است .

این فاکتور ها عبارتند از :

اساتید با تجربه :

اساتید دوره ها، لازم است تحصیلات دانشگاهی و گواهینامه ی مرتبط و معتبر داشته باشند و از همه مهم ترداشتن تجربه کاری در بازار حقیقی مسئله ی مهمی است .

  بیشتر بخوانید :   درآمد شغل تعمیرات موبایل

کلاس های مجهز :

 دوره موبایل باید به صورت عملی تدریس شود. پس برای گذراندن این دوره لازم است ابزار و تجهیزات لازم در اختیار کارآموزان قرار بگیرد تا بتوانند به صورت عملی با آن ها کار کنند .

انتخاب سرفصل های کاربردی برای دوره ها :

 در قسمت فاکتور های مهم برای یک دوره ی با کیفیت در این مورد صحبت کردیم. به طور کلی آموزشگاه باید سرفصل های مفید و کاربردی را در این دوره ها تدریس کند و اساتید با تجربه را انتخاب کند .

ارائه خدمات به کارآموزان :

 یک آموزشگاه  معتبر برای تداوم فعالیت خود، احتیاج به کارآموزانی دارد که در دوره های آن ها شرکت کنند. بدین جهت رضایت کارآموزان و ارائه خدمات درست، مطابق با مشاوره ای که قبل از ثبت نام به کارآموز میدهند، بسیار مهم است. خدماتی مانند پشتیبانی کردن از کاراموزان، ارائه مشاوره های تخصصی، رسیدگی به سوالات و ابهامات کارآموزان در پروسه ثبت نام یا بعد از آن و … نمونه هایی از این خدمات هستند .

اموزش تعمیر موبایل

محیط آموزشی :

 یک آموزشگاه معتبر و با کیفیت باید محیطی داشته باشد که کاراموز شرکت کننده در دوره، بتواند تمرکز کافی برای یادگیری داشته باشد. محیط باید بدون سر و صدا، بدون حضور افراد مزاحم ، تمیز و دارای تهویه مناسب باشد .

مورد تایید بودن سازمان فنی حرفه ای :

سازمان آموزش فنی حرفه ای کشور بزرگترین سازمان آموزشی ایران میباشد و سال هاست با هدف تربیت نیروی کارجهت ورود به بازار کار، اقدام به برگزاری انواع کلاس های آموزشی میکند زمانی که یک آموزشگاه زیرنظراین سازمان باشد، می توانید به آن اعتماد کنید .

  بیشتر بخوانید :   آشنایی با شغل تعمیرات موبایل

موارد بالا چندمورد  از مهم ترین فاکتورهایی هستند که می توانید برای یک آموزشگاه معتبر و با کیفیت در نظر بگیرید. فاکتورهای دیگری مانند نظرات کاراموزان قدیمی،و درحال تحصیل در آموزشگاه هم موثر میباشد که  آموزشگاه مهیاد برزین این امکان را به شما میدهد که با دیدن پست های اینستاگرام آموزشگاه بتوانید از تجربیات کارآموزان قدیمی که مغازه زدند و وارد بازار کار شدند استفاده کنید و با آگاهی بیشتردر دوره های تعمیرات موبایل آموزشگاه مهیاد برزین که زیر نظر فنی حرفه ای میباشد ثبت نام کنید  .