021-66422988

09351307088

آموزشگاه مهیاد برزین

مجموعه کامل آموزشی تعمیر لوازم خانگی برقی

بهترین آموزش تعمیرات لوازم خانگی

آموزش تعمیرات لوازم خانگی ، یک مجموعه آموزشی کامل و جامع می باشد و با توجه به حجم بالای استفاده افراد از لوازم خانگی و همچنین بالا رفتن قیمت این لوازم های خانگی  نیاز برای تعمیرات آن افزایش یافته است . با توجه به افزایش تقاضای مردم برای تعمیرات لوازم خانگی باید گفت شغل تعمیرات لوازم خانگی در دنیای امروزی درآمد خوبی داشته و تعمیرکاران متخصص در این زمینه می توانند درآمد بالایی داشته باشند .

تعمیرات لوازم خانگی شامل تعمیرات انواع یخچال ، تعمیرات ظرفشویی و لباسشویی ، تعمیرات مایکروویو و…نیز می باشد . که هر کدام از این لوازم برقی در اثر بسیاری از مشکلات از جمله عدم استفاده و نگهداری درست ، فرسودگی قطعات ، ضرب دیدگی ، آبخوردگی و رطوبت گرفتی برخی از قطعات مهم ( برد دستگاه ها ) و…نیز دچار خرابی میشوند که نیاز به تعمیر پیدا میکنند . آموزش تعمیرات لوازم خانگی ، یکی از دوره های تخصصی و جامع در تهران می باشد . در این دوره آموزش تعمیرات انواع یخچال ها از جمله تعمیر یخچال ساید بای ساید ، یخچال معمولی و فریزر آموزش داده می شود . همچنین تعمیرات ماشین لباسشویی و ظرفشویی هم آموزش داده می شود . همچنین در کنار این لوازم ، تعمیر خرده ریزها از جمله ماکروفر ، جاربرقی ، چرخ گوشت ، اتو ، آبمیوه گیری و…نیز آموزش داده می شود .

آموزش جامع تعمیرات یخچال :

لوازم های خانگی از جمله یخچال یکی از لوازم بسیار مهم و ضروری در هر منزلی نیز می باشند .  یخچال نیز یکی از مهم ترین لوازم برقی آشپزخانه محسوب می شود ، که اگر دچار مشکلات و خرابی هایی شود ، تمام  مواد غذایی و کارهای مربوط به خانه و آشپزخانه دچار مختل میشود . یخچال مانند هر وسیله برقی دیگری می تواند دچار مشکلات بسیاری نیز بشود .  از جمله مشکلاتی که برای یخچال به وجود می آید شامل سرد نکردن یخچال ، سر و صدای زیاد یخچال ، مشکلات برقی ، نشت آب از زیر یخچال ، خرابی یخساز یخچال ، خرابی کمپرسور یخچال و عملکرد یکسره آن ، خنک نبودن یخچال و…نیز می باشند .   

آموزش کامل تعمیرات جاروبرقی :

موارد بسیاری میتوانند باعث ایجاد خرابی جاروبرقی ها شوند . خرابی های جاروبرقی شامل خرابی سیم جمع کن ، گرفتگی لوله های جاروبرقی در اثر گیر کردن اشیاء و…و همچنین ممکن است مشکلات برقی از جمله کابل برق ، موتور ، کلید ، فن و موتور نیاز به تعمیر یا تعویض داشته باشد .  تعمیرات کامل لوازم خانگی و جاروبرقی ، به دلیل استفاده بالایی که از جاروبرقی ها میشود و به دلیل اینکه نیاز برای تعمیرات آن افزایش یافته است کاری بسیار تخصصی است که یادگیری آن برای افراد بسیار واجب است . همچنین بسیاری از افراد اکثرا به مشاغل فنی روی آورده اند . زیرا تمام افراد در منازل خود از جاروبرقی استفاده میکنند . و تعمیرات آن بسیار افزایش میابد .  نشانه های خرابی قطعات جاروبرقی از جمله خاموش شدن ناگهانی آن ، بوی بد جاروبرقی ، سر و صدای جاروبرقی ، کاهش قدرت مکش جاروبرقی می باشند که در صورت مشاهده آن باید به به تعمیرات و بررسی قطعات نیز بپردازید .  

آموزش تعمیرات انواع لوازم خانگی

آموزش کامل تعمیرات ماشین لباسشویی :

ماشین لباسشویی یکی از مهم ترین لوازم خانگی محسوب میشود .  آموزش تعمیرات ماشین لباسشویی ،  از بازار کار خوبی برخورددار است . این وسیله مانند وسایل برقی دیگر در استفاده طولانی مدت و به دلایل دیگه از جمله استفاده نادرست و نگهداری نادرست از آن موجب خرابی میشود . تعمیرات لباسشویی به دلیل نیاز بالای مردم برای تعمیر لباسشویی خود ، از درآمد بالایی برخورددار است . این وسیله برقی دچار خرابی هایی از جمله خرابی تایمر لباسشویی ، روشن نشدن لباسشویی ، عدم تخلیه آب لباسشویی ، عدم گرم کردن آب لباسشویی ، سر و صدای بسیار لباسشویی ، خرابی قطعات لباسشویی ، مشکلات برقی لباسشویی و..از مشکلاتی است که برای این دستگاه به وجود می آید که به صورت کامل و جامع در تهران آموزش داده میشود .

کامل ترین آموزش تعمیرات ماشین ظرفشویی :

ممکن است برای ماشین ظرفشویی مشکلات کوچک و بزرگ و بسیاری رخ دهد . آموزش تعمیرات کامل لوازم خانگی از جمله ظرفشویی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است . با تولیدات ماشین های ظرفشویی بسیاری از افراد خواهان استفاده از این وسیله برقی هستند و کمتر کسی را میبینیم که در منزل خود ماشین ظرفشویی نداشته باشد . با استفاده از این وسیله برقی دذ وقت و انرژی افراد هم صرفه جویی میشود و کارها به راحتی انجام میشود . همچنین به دلیل استفاده هر روزه ای که ازاین وسیله میشود ، ممکن است این وسیله بعد از مدتی طولانی دچار مشکلاتی نیز بشود . خرابی های رایج ماشین های ظرفشویی شامل کار نکردن ظرفشویی ، سر و صدای ظرفشویی ، خرابی تایمر ظرفشویی ، عدم آبگیری ظرفشویی ، بوی بد ظرفشویی ، جمع شدن آب در ظرفشویی ، خاموش شدن ناگهانی ظرفشویی ، خشک نشدن ظروف در ماشین ظرفشویی ، عدم تخلیه آب ظرفشویی و…از خرابی های بسیار رایج این دستگاه است .

آموزش تعمیرات تخصصی لوازم خانگی

آموزش جامع تعمیرات مایکروویو :

یکی از کاربردی ‌ترین و مهم ترین وسایل برقی آشپزخانه ماکروفر است . این دستگاه کار پخت و پز را بسیار راحت ‌تر از گذشته برای افراد کرده است و با تولید این وسیله در وقت و انرژی افراد هم نیز صرفه جویی میشود . همچنین به دلیل استفاده بالایی که از مایکروفر در اماکن مختلف میشود ، ممکن است با مشکلاتی از جمله خرابی قطعات مایکروفر مواجه شوید . مایکروویو ممکن در استفاده طولانی مدت و هر روزه دچار خرابی هایی نیز شود .

ممکن است قطعات آن فرسوده شوند و مشکلاتی را در عملکرد مایکروویو ها به وجود آورد . خرابی های مایکروفر شامل سر و صدای ماکروفر ، صدای غیر عادی مایکروویو ، روشن نشدن مایکروفر ، گرم نشدن مایکروفر ، دود دادن ، ارور دادن و عدم عملکرد کلید های مایکروویو از خرابی های آن هستند که به طور تخصصی باید مورد بررسی قرار بگیرند .