021-66422988

09351307088

آموزشگاه مهیاد برزین

مدرک بین المللی بازار مالی فارکس برای مهاجرت

فارکس معنی تبادل ارز خارجی است . به این معنی است که در این بازار یک ارز به ارز دیگر تبدیل می‌شود . به عبارتی دیگر فارکس ، بازاری غیر متمرکز و جهانی است که در آن تمامی ارزهای جهان مورد معامله قرار می‌گیرند . با یادگیری آن و با دریافت مدرک بین المللی بازار مالی فارکس برای مهاجرت میتوانید وارد این بازار شوید .

تجارت فارکس چیست؟

تجارت فارکس یا ارز خارجی ، خرید و فروش ارز در بازار جهانی است . این اصول راهی برای کسب درآمد از طریق سرمایه گذاری روی نوسان ارز های مختلف در سراسر جهان است . برای مثال اگر فکر می ‌کنید که یورو در چند ماه آینده بیشتر ‌تر از دلار می ‌شود ، بهتر است یورو بخرید و بعدا وقتی ارزشش افزایش یافت ، آن را بفروشید . و به این صورت سود به دست می آورید .

اگر پیش ‌بینی نوسانات ارز در آینده را بلد باشید ، این نوع معاملات می ‌تواند سودآور باشد ، اما از طرفی بسیار پر خطر هم هست پس باید قبل از شروع ، تمام ریسک ‌های موجود را در نظر بگیرید . بازار فارکس از جمله پرچالش ترین و پیچیده ترین بازارهای مالی هستند که امکان موفقیت در آن تنها شامل تعداد محدودی از افراد هستند که در این بازار حضور دارند. از این رو موفقیت و پیشرفت در آن را فقط می توان با استفاده از بکارگیری متدهای علمی و کسب تجربه به دست آورد .

مزایای فارکس :

قوانین بازار فارکس دارای ثبات است و این قوانین به سادگی و ناگهانی تغییر نمیکنند .  در فارکس به علت وجود نقدینگی بالا و خاصیت معتبر بودن پول رسمی کشورها ،همیشه بالاترین اعتبار ممکن را در بین انواع بازارهای مالی دارد .  در بازار فارکس ریسک معاملات قابل کنترل در واقع فرهنگسرا را می توان یکی از کم ریسک ترین بازار مالی دنیا عنوان کرد .

در بازار فارکس می توان هم از بالا رفتن قیمت و هم از پایین آمدن قیمت سود گرفت . این به این معناست که فارکس یک بازار دو طرفه است. مزایای دو طرفه بودن فارکس باعث می شود که به مراتب ثبات خیلی بیشتری را نسبت به دیگر بازارها داشته باشد و به مانند بازارهای بورس سهام نیست که در دوره های مختلف شرایط سود یا ضرر متغیر باشد .

شناخت ویژگی های یک بروکر فارکس مناسب :

مواردی از جمله اعتماد به قیمت های بیان شده ، دسترسی در انتقال داده ها و به اجرا درآوردن سریع دستورهای خرید و فروش ، از ویژگی های مهم هستند که وجود آنها در موفقیت شما نقش پر اهمیتی دارند . یک بروکر قابل اعتماد باید اطلاعات را در اختیار معامله گر قرار دهد . در یک بروکر فارکس مناسب باید بتواند نسبت به حفظ ایمنی اطلاعات خود و همچنین قابلیت پشتیبان گیری از تمام اطلاعات کلیدی حساب ، اطمینان لازم را به دست آورد و بروکر باید اقدامات لازم را برای امنیت سرمایه شما انجام دهد .