021-66422988

09351307088

آموزشگاه مهیاد برزین

مدرک بین المللی تعمیر پکیج دیواری برای مهاجرت

آموزش رایگان تعمیرات پکیج

خرابی پکیج ، در هر برندی که دارد با دردسرهای زیادی مواجه است ، به حدی که می‌تواند رفاه و آرامش ما را تحت تاثیر قرار بدهد . این دستگاه به علت محبوبیت و استفاده زیاد در بین مردن نیاز به تعمیرات فنی دارد . یادگیری تعمیر پکیج و مدرک بین المللی تعمیرات پکیج دیواری برای مهاجرت میتواند فرصت خوبی برای افراد باشد .

علت خرابی پمپ پکیج چیست؟

یک دلیل خرابی پمپ پکیج گیرپاژمی باشد ، که در این صورت باید پمپ پکیج را تعویض نمایید . موارد زیادی باعث گیرپاژ پمپ پکیج می‌شود ، برای مثال عدم‌ استفاده در طولانی مدت از پمپ پکیج و یا ضعیف شدن استاتور پمپ ، فرسودگی قطعات پکیج و نصب نادرست پکیج از دلایل گیر پاژ کردن آن است .

روشن بودن بیش از حد پمپ :

پمپ‌های پکیج معمولاً در زمانی که به آب گرم نیاز ندارید خاموش می باشند . ولی ممکن است متوجه شوید که پکیج شما همیشه روشن است این ‌کار مداوم باعث سوختن برد الکترونیکی پکیج می‌شود . که یکی از عوامل خرابی پمپ پکیج است . اگر پمپ به صورت دائم کار کند ، احتمالاً پیچ پروانه شل شده ‌است ، پیچ را دوباره سفت کنید .

آموزش تعمیرات پکیج دیواری در تهران

نشتی پکیج :

نشت دیگ بخار معمولا به دلیل وجود یک قطعه درونی مانند شیر فشار یا آب بندی پمپ ایجاد می شود . اگر نشت از دریچه کاهش فشار شما به وجود آید ، احتمالا فشار سیستم شما بیش از حد بالا رفته است. اگر نشتی به دلیل مشکل در آب بندی پمپ باشد ، ممکن است آب بندی دچار فرسودگی شده باشد . نشتی که در اطراف لوله های سیستم ایجاد شده است ممکن است در اثر خوردگی ایجاد شود . همچنین ممکن است مشکلی در نحوه نصب سیستم پکیج دیواری شما وجود داشته باشد .

خرابی جرقه زن :

در برخی موارد که پکیج روشن نمی شود می‌توانید جرقه زن را بررسی نمایید . در صورتی که جرقه زدید و شعله پکیج گاز بیرون داد ولی روشن نشد می‌توانید از یک کبریت و یا فندک کمک بگیرید و پکیج را روشن کنید اگر پکیج روشن نشد علت روشن نشدن آن خرابی جرقه زن است که باید تعویض نمایید . یکی دیگر از عواملی که پیش می‌آید این است که فاصله بین جرقه زن و شعله افتاده است و گاز به جرقه زن نمی‌رسد که بخواهد پکیج را روشن کند در این حالت باید آن قسمت پکیج تعمیر شود .

آموزش تعمیرات پکیج فنی حرفه ای

رله فن در برد پکیج :

رله فن‌ ها در هر نوعی از پکیج در قسمت متفاوتی جای گذاری و در صورتی که می‌خواهید رله فن دستگاه خود را بررسی کنید ، می‌توانید به کمک یک اهم ‌متر این کار را انجام دهید . برای انجام این کار ابتدا اهم ‌متر را روی حالت بیزر قرار داده و یکی از سیم‌ها را روی نول فن بگذارید و سیم دیگر را روی رله‌های دستگاه جابه‌جا کنید تا متوجه شوید کدام رله به فن متصل است .