021-66919908

09351307088

آموزشگاه مهیاد برزین

نحوه عیب یابی انواع کولر گازی سامسونگ

اموزش تعمیرات کولر گازی

نحوه عیب یابی انواع کولر گازی سامسونگ ، با گرم شدن هوا میزان تقاضای افراد جامعه برای استفاده از کولر گازی افزایش میاید . افراد باید بدانند قبل از راه اندازی کولر گازی باید چک و سرویس شود که از مشکلات و خرابی ها جلوگیری شود . کولرگازی ها در حین استفاده و کارکرد با مشکلاتی از قبیل صداهای دستگاه کولر گازی ، خاموش شدن و روشن نشدن ناگهانی دستگاه ، اب ریزی فن کولر گازی و…این موارد نشان دهنده ایراد و خرابی ها در کولر گازی است .

کولر گازی یکی از محبوب‌ترین و پرطرفدار ترین سیستم‌های خنک کننده محیط در فصول گرم می باشد . این کولر ها با استفاده از گاز فشرده شده ، محیط خانه و اماکن دیگر را مانند ادارات ، فروشگاه ها و ..را خنک می‌کند . این دستگاه ممکن است در برخی موارد با مشکلات و خرابی‌هایی هم مواجه شود که نیازمند تعمیر می‌باشد . یکی از رایج ‌ترین خرابی ها و مشکلات کولرهای گازی سامسونگ ، کم شدن گاز بکاررفته در این دستگاه‌ میباشد . این مشکل با شارژ کردن این دستگاه برطرف میشود . در صورت داشتن نشانه ‌های کم شدن گاز کولر، بهتر است با تعمیرکاران این حوزه آن را در میان بگذاریم .

کولر گازی با دیگر سیستم‌های خنک کننده تفاوت زیادی دارد و همچنین این دستگاه از محبوبیت بسیاری برخوردار میباشد . این دستگاه به دلیل داشتن کارایی و مزایای بسیار ، نصب آسان بر روی دیوار ، ظاهری زیبا و مدرن در خانه ها و اشغال فضای بسیار کم  بیشترین توجه را به خود جلب کرده است و طرفداران زیادی پیدا کرده است .

  بیشتر بخوانید :        آموزش نحوه تعمیر ماکروفر سامسونگ

کولرهای گازی علاوه ‌بر کاهش مصرف آب و برق مزایای و کاربرد های بسیاری نیز دارند . کولرگازی ها بدون ایجاد هیچ‌ گونه صدایی هوایی بسیار خنک برای شما ایجاد و تامین می‌کنند . برخی از مدل‌های کولرهای گازی دارای فیلترهای ضد حساسیت هستند و برای افراد که با مشکلات تنفسی مواجه هستند گزینه بسیار مناسبی است . برخی از مدل‌های کولر گازی سامسونگ علاوه ‌بر تهویه هوا، امکان تصفیه هوا را نیز دارند . این مدل‌ها برای افرادی که در شهرهای صنعتی و آلوده ای مثل تهران زندگی می‌کنند بسیار مناسب هستند .

کولر گازی ها از جمله کولر گازی سامسونگ در فصول گرما روزانه مورد استفاده قرار میگیرند . و این مورد باعث شده است که این دستگاه دچار خرابی و معیوب شود و نیاز به تعمیرات پیدا کنند . کولر گازی سامسونگ یکی از با کیفیت ترین کولر گازی میباشد که مورد استفاده بسیاری از مردم قرار گرفته است . با استفاده مداومی که از این دستگاه های برقی میشود نیاز به تعمیرات و سرویس پیدا میکنند .

آموزش صفر تا صد تعیمر کولر گازی

کولر گازی های سامسونگ در مواردی شامل تعمیرات برد ، تعمیر و تعویض کمپرسور ، تعمیر و تعویض فن ، تعمیر مدار ، شارژ گاز کولر سامسونگ ، رفع ایرادات در عملکرد کولر ، تعمیرات پنل های داخلی و خارجی ، تعویض خازن های آسیب دیده ، روشن نشدن کولر گازی سامسونگ ، روشن نشدن فن کولر ، کار نکردن کمپرسور ، محیط را خنک نمیکند ،  و ….نیاز به تعمیرات و عیب یابی پیدا میکنند . و همچنین تعمیرات این دستگاه بسیار تخصصی بوده . چکه کردن آب کولر گازی سامسونگ یکی از مشکلا این دستگاه ها می باشد که این مشکل در صورت نصب نادرست کولر گازی ، اسیب دیدن مخزن تخلیه و مسدود شدن مخزن تخلیه ، افت فشار و .. به وجود می آید که نحوه عیب یابی آن باید از طریق شناخت اول عملکرد قطعات این دستگاه و یادگیری تعمیرات آن انجام بگیرد .

خرابی کمپرسور کولر گازی سامسونگ کمپرسور با عنوان موتور نیز شناخته می شوداین قطعه در کولر یکی از قطعات مهم و اصلی این دستگاه بوده و با تمامی اجزاء در ارتباط است . 

  بیشتر بخوانید :        نصب دوربین مدار بسته اسکای ویژن

به همین علت دلیل خرابی یا معیوب شدن این قطعه می تواند ایرادهای بسیاری را در روند کارکرد این دستگاه را ایجاد کند . یکی از اصلی ترین علائم خرابی و از کار افتادن کمپرسور این است که چند ثانیه پس از روشن کردن دستگاه ، کولر گازی خاموش می شود.

تعمیرات برد کولر گازی سامسونگ : برد کولر گاهی در اثر نوسانات برق ، اجزای این قطعه شامل چشمی ، سنسور و ترانس از کار می افتند و حتی ممکن است برد کاملا بسوزد . این مشکل زمانی که  ولتاژ کاهش و یا افزایش یابد صورت میگیرد و نمایان می‌شود . وقتی دو فاز شدن برق پیش بیاید برد کولر نیز دچار خرابی میشود . وقتی که سیم‌های اسپیلت کولر سامسونگ به دلیل داغ شدن بیش از حد با یکدیگر اتصال برقرار کنند نیز ممکن است با سوختن این قطعه مواجه شوید برد هم یکی از قطعات بسیار مهم و تخصصی در این دستگاه می باشد .

آموزش صفر تا صد تعمیر کولر گازی

ایجاد مشکل در فن کولر گازی سامسونگ : با خراب شدن فن کولر گازی مشکلاتی در کارکرد اسن دستگاه به وجود می آید . این دستگاه دارای دو فن داخلی و خارجی میباشد که عملکردهای متفاوتی نیز دارند . با خراب شدن فن کولر تهویه و خنک کردن هوا دیگر به درستی انجام نمیگیرد .