021-66919908

09351307088

آموزشگاه مهیاد برزین

آموزش بروکر لایت فارکس

آموزش بازار مالی فارکس

لایت فارکس یک بروکر معتبر و پیشرفته در حوزه فارکس است که از تکنولوژیبرای انجام معاملات استفاده می کند . این بروکر به مشتریان خود امکان دسترسی به انواع ابزارهای مالی را می دهد ، از جمله ارزهای رایج ، کالاهای انرژی ، فلزات گرانبها ، شاخص های سهام و کریپتوکارنسی هالایت فارکس همچنین از پلتفرم های محبوب و قدرتمند متاتریدر ۴ و ۵ پشتیبانی می کند که بر روی تمامی سیستم عامل ها قابل نصب است .

بروکر لایت فارکس با ارائه خدمات مناسب و حرفه ای ، از جمله اسپرد پایین ، اجرای سریع و بدون ریکوت ، مشاوره تخصصی ، سیگنال های تحلیلی و آموزش های رایگان ، سعی در رضایت مشتریان خود دارد .

آیا لایت فارکس کلاهبرداری است ؟

لایت فارکس یک بروکر آنلاین است که از سال ۲۰۰۵ فعالیت  را در فارکس و سهام ، شروع کرده است . این بروکر دارای مجوز رگولاتوری از  قبرس است و  با دستورالعمل اروپا همخوانی دارد . این به این معنی است که لایت فارکس مجبور به رعایت استانداردهای بین‌المللی در حفاظت از سرمایه مشتریان خود می باشد و بسیار معتبر است .

  بیشتر بخوانید :      نصب دوربین مدار بسته اسکم

لایت فارکس بروکر :

این تغییر نام قسمتی از عملکرد بهبود برند لایت فارکس است که با جذب مشتریان جدید و بالابردن سطح رضایت مشتریان قدیمی انجامداده است . لایت فارکس قصد دارد با ارائه خدمات با کیفیت و مدرن به عنوان یک کارگزار پویا در صنعت فارکس شناخته شود . لایت فارکس دارای مجوز های قانونی در کشورهای گوناگون است و به رعایت استانداردهای بین المللی در حفاظت از سرمایه مشتریان خود متعهدمی باشد .

ورود به لایت فارکس :

ثبت نام در لایت فارکس راحت است و چند دقیقه وقت می برد . می توانید با انتخاب نوع حساب مورد نظر ، اطلاعات خود را وارد کرده و از طریق ایمیل یا شماره تلفن خود ان راتایید کنید . بعد از ثبت نام می توانید با استفاده از نام کاربری و رمز عبور خود به پروفایل کاربری خود وارد شوید و از امکانات لایت فارکس استفاده لازم راببرید .

آموزش بازار مالی فارکس در کشور

ثبت نام در بروکر لایت فارکس :

اولین قدم عضو شدن در این کارگزاری است . شما باید فرم ثبت نام موردنظر را پر کنید و اطلاعات خود را تأیید کنید . نیازدارید که دو نوع مدرک به بروکرارسال کنید : مدرک شناسایی مثل : کارت ملی ، گواهینامه یا پاسپورت و آدرس مثل قبض برق یا قبض گاز بعد ازفرستادن مدرک کارگزاری رست بود آن ها را چک می کند و در صورت تأیید هویت شما را به مرحله بعدی میبرد که این کار امکان دارد چند ساعت یا چند روز زمان ببردباید صبور باشید .

انواع حسابهای بروکرلایت فارکس :

حساب سنت : یکی از خوبی های  بروکر لایت فارکس حساب سنت میباشد . این حساب برای معامله گران تازه کار مناسب است . با حداقل یک دلار می توانید حساب خود را باز کنید ، اما پیشنهاد می شود حداقل ۵۰ دلار واریز کنید در حساب سنت ، هر سنت برابر با یک صدم واحد پول اصلی است .

  بیشتر بخوانید :      آموزش تعمیر یخچال الکترواستیل

حساب کلاسیک : حساب کلاسیک در بروکر لایت فارکس یکی از حساب های  عالی وپر طرفداراست که کمترین حالت  سپرده مورد نیاز برای افتتاح حساب در آن حداقل ۱۰۰ دلار است مشتریان با واریز ۳۰۰ دلارمیتوانند سپرده گذاری خود را انجام دهند . بیشترین  ضریب در نظر گرفته شده در حساب کلاسیک ۱:۵۰۰ می باشد و معاملات در حساب کلاسیک از ۰.۰۱ تا ۱۰۰ بیشتراز ۱۰۰ لات تغییر کرده است. اندازه اسپردهای جفت ارزها در حساب کلاسیک راکد و ثابت می باشد و معامله ها  از ۲اغاز می شود .

لایت فارکس دمو :

اول در یک حساب آزمایشی تمرین کنید . برای باز کردن یک حساب آزمایشی لازم است به پروفایل شخصی خود بروید و در کمتر از ۱ دقیقه ثبت نام کنید . این فرصت را بشما می‌دهد که بدون از دست دادن پول و سرمایه خود تجربه ی تجارت در یک حساب آزمایشی را بدست بیاورید .

اموزش فارکس

نکات طلایی و مهم برای ورود به سیستم :

رمزعبور و نام کاربری آسان را انتخاب کنید . اول باید مطمئن شوید که فقط مخصوص شماست . بعد می توانید از ترکیبی از اعداد و حروف به عنوان رمز عبور استفاده کنید . تاریخچه مرور خود را کامل پاک کنید البته در هنگامی که رایانه خاموش است . اگر از طریق سیستم رایانه ای قرض گرفته شده به حساب خود دسترسی پیدا می کنید ، حتماً سابقه مرور و رمزهای عبور ذخیره شده در رایانه را پاک کنید تا خطر هک شدن توسط کلاهبرداران را کمتر کنید ورمزعبور خود را عوض کنید . در فارکس امنیت باید از اهمیت زیادی برخوردار باشد . مطمعن باشید که گذرواژه خود را به صورت دوره ای تغییر می دهید تا هک شدن را به حداقل برسانید .