021-66919908

09351307088

آموزشگاه مهیاد برزین

آموزش تعمیرات پکیج دیواری فنی و حرفه ای در البرز

اموزش تعمیر پکیج دیواری

آموزش تعمیرات پکیج دیواری فنی و حرفه ای در البرز در سال های اخیر افزایش چشمگیری داشته است . در اموزشگاه مهیاد برزین کاراموزان صفر تا صد تعمیرات پکیج دیواری را به صورت کاملا عملی در کارگاه های مجهز و با اساتید با تجربه اموزش میبینند .

پکیج دیواری یکی از سیستم های پرکاربرد است که علاوه بر تامین آب گرم مورد نیاز ، گرمایش محیط را نیز بر عهده دارد . پکیج دیواری از سیستم های پیچیده ای تشکیل شده اند که افراد معمولی و بی تجربه قادر به تعمیر و نصب و سرویس آن نیستند . این دستگاه ها با توجه به کارکرد بی وقفه ای که دارند نیاز به تعمیر پیدا میکنند ، از این رو رشته تعمیر پکیج دیواری از رشته های پر طرفدار و محبوبی است که در آموزشگاه مهیاد برزین برگزار میشود . عیب یابی و تعمیر پکیج دیواری از جمله مهارت هایی است که تعمیرکار پکیج باید بر آنها مسلط باشد .

آموزش تعمیرات پکیج یکی از پر طرفدارترین آموزش ها درزمینه  تعمیرات می باشد . با شرکت در دوره آموزش تعمیرات پکیج دیواری میتوانید این فن یا حرفه را به صورت اصولی و تخصصی یاد بگیرید و به یک تعمیرکار حرفه ای پکیج تبدیل شوید و کسب و کار خود را بدون نیاز به پشتیبانی خاصی راه اندازی کنید . 

 باتوجه به مزایای استفاده از پکیج ها که در سال های اخیر جای خود را به موتورخانه ها و آبگرمکن های مختلف داده اند و دسترسی مستقیم متناسب به نیاز هر شخص میتوان آن را تنظیم کرد ، استفاده از پکیج افزایش یافته است و نیاز مردم به نصب ، تعمیر و سرویس نیز افزایش یافته و در رده های شغلی مختلفی در این زمینه میتوان کار کرد . اموزشگاه مهیاد برزین با برخورداری از تکنسین‌های آموزش دیده ای که تجربه کار بالا دارند ، تلاش می‌کند خدماتی با کیفیت و مطلوبِ برای کاراموزان ارائه دهد . دوره آموزش نصب و تعمیرات پکیج در آموزشگاه مهیاد برزین البرزفرصتی بی نظیر جهت یادگیری مهارتی پرکاربرد و پولساز در حوزه تاسیسات را برای علاقه مندان فراهم آورده است . که شما میتوانید با ثبت نام در آموزشگاه ما به خوبی آموزش ببینید و بعداز دروه نیز وارد بازار کار این حرفه شوید .

اموزش تعمیرات پکیج

ما در این دوره ، صفر تا صد نصب و تعمیر پکیج در مدل های دیواری و زمینی و ساختِ برندهای متنوع ایرانی و خارجی اعم از پکیج های مارک ایران رادیاتور، بوتان ، شوفاژکار ، لورچ ، بوش ، مرکوری ، ایمرگاس ، آگرا گاز و … را آموزش میدهیم . در پایان دوره نیز شما می توانید با تکیه بر دانش و مهارتهایی که کسب کرده اید ؛ در آزمون های مربوطه شرکت کرده و مدرک فنی و حرفه ای معتبر و بین المللی در این رشته دریافت نمایید .

در آموزشگاه مهیاد برزین از نصب تا تعمیرات پکیج اموزش داده می شود . اموزش نصب به صورت کاملا عملی و حرفه ای مقدماتی تا پیشرفته را به کاراموزان اموزش می دهیم و در دوره آموزش تعمیرات پکیج دیواری هم روش تست تک تک قطعات ، باز کردن قطعات ، تشریح تک تک اجزا و… اموزش می دهیم .

آموزش تعمیرات پکیج دیواری یکی از حرفه های است که با یادگیری آن میتوان به راحتی به کسب در آمد رسید . امروزه با پیشرفت تکنولوژی و استفاده از فناوری های بروز و با توجه به کاربرد پکیج ها در منازل مسکونی و ادارات ، نیاز به تعمیرکاران انواع پکیج که متخصص و حرفه ای و کاربلد در این زمینه باشند افزایش یافته .  به همین دلیل آموزشگاه های زیادی برای آموزش این دوره تعمیرات انواع پکیج به صورت حرفه ای شروع به فعالیت کرده اند . اما آموزشگاهی خوب میباشد که کلیه مطالب را به کاراموزان آموزش دهد و این آموزش ها توسط اساتید حرفه ای و متخصص صورت بگیرد و همچنین در انتهای گذراندن دوره تعمیرات انواع پکیج به کاراموزان مدرک معتبر فنی حرفه ای را اعطا گردد . و اینکه آموزشگاه تعمیرات پکیج دیواری در البرز تمامی این تعمیرات و نصب وراه اندازی انواع پکیج دیواری را آموزش میدهد که این اموزش ها بسیار جامع و کامل میشود و بسیار کاربردی میباشد .

آموزش تعمیر پکیج دیواری

که فرد بعداز گذراندن این اموزش بعداز دوره یک تعمیرکار بسیار خوب و حرفه ای در این حیطه کاری شده و به کسب و کار و کسب درآمد در این زمینه میپردازند . دوره های مهیاد برزین زیر نظر اساتید بسیار خوب و حرفه ای و کاربلد صورت میگیرد که افراد نگران اینکه آیا این اساتید کاربلد میباشند و یا اینکه بعداز دوره چیزی یاد خواهم گرفت یا خیر این سوالات برای فرد پیش نمی آید و در آخر اینکه مگر فرد خودش علاقه و تلاش در این زمینه نداشته باشد چون در این مجموعه بسیاری ما از کارآموزان رضایت کارآموز و کسب درآمد داریم که این حرف مارا به تحقق میرساند بخاطر همین است اگه فردی از درآمد این رشته رضایت نداشته باشد و البته در نتیجه برای افراد نیز یافت میشود که این خود فرد نتوانسته در کار خود پیشرفت و یا تلاش و کوشش داشته باشد .