021-66919908

09351307088

آموزشگاه مهیاد برزین

آموزش صفر تا صد تعمیرات پکیج دیواری بومهن

بهترین اموزشگاه تعمیرات پکیج

اموزش صفرتا صد تعمیرات پکیج دیواری بومهن ، پکیج دیواری یکی از مهم ترین اقدامات و جزو ملزومات در ساختمان ها است بدون این دستگاه آب گرم مصرفی خانگی وجود نخواهد داشت . پس در این شکی نیست که این وسیله بسیار نقش مهمی در خانه دارد .

آموزشگاه مهیاد برزین بومهن یکی از بهترین آموزشگاه های تعمیرات پکیج دیواری در کشور است که به صورت تخصصی و کاملا عملی به آموزش سرویس پکیج دیواری و تعمیر انواع مشکلات پکیج می پردازد . که آموزش صفر تا صد تعمیر پکیج در این آموزشگاه زیر نظر اساتید مجرب و کاربلد صورت میگیرد . که اساتید نیز خود شان ده سال در این زمینه تجربه دارند و در بازارکار این حرفه کارگاه داشته و کسب درآمد میکنند و تلاش کرده اند که سرفصل های آموزشی این اموزشگاه ر فراهم اورده و ارائه میدهند . و فقط و فقط تلاش این اموزشگاه برای این است که افراد بسیار حرفه ای و کاربلد در این رشته را روانه بازار کار تعمیرات پکیج دیواری کنند . مهیاد برزین با تاسیس شعبه دیگر خود در بومهن برای افرادی که در بومهن واطرف زندگی میکنند این شرلیط را فراهم آورده است که علاقه مند به این رشته به سادگی و با توجه به نزدیک بودن لوکیشن به ساکنین این شهر میتوانند در این آموزشگاه اموزش ببینند .    

برخی از مزایای دوره تعمیرات پکیج دیواری فنی حرفه ای آموزشگاه مهیاد برزین در بومهن که آن را از سایر آموزشگاه های پکیج متمایز می کند عبارتند از : استفاده از اساتیدی که در پروژه های عملی شرکت کرده اند و تجربه کافی دارند ، تمامی مراحل تعمیرات پکیج دیواری به صورت عملی میباشد ، برگزاری دوره بسیار مجهز و با کیفیت بسیار خوب که این امر با شرایط کارآموز صورت میگیرد ، ارائه مدرک معتبر فنی حرفه ای پس از اتمام دوره ، تجدید دوره در صورت عدم یادگیری به صورت رایگان که ای مورد نیز به همان پشتیبانی از کارآموز محسوب میشود . و اموزشگاه بومهن برای کارآموزان یک مدرک ام پی تی نیز ارائه میدهد که این مدرک فقط از طریق مهیاد برزین امکان پذیر است و فقط کافی یک مبلغ برای دریافت این مدرک بپردازید و بعداز یک ماه این مدرک قابل ترجمه که ازاتریش میباشد را دریافت میکنید .

اموزش تعمیر پکیج دیواری

بازار کار تعمیرات پکیج دیواری

حتما شما هم با این موضوع مواجه شده‌اید که امروزه به جای بخاری و شومینه و سایر وسایل گرمایشی  ، مردم از پکیج‌های دیواری جهت گرمایش منازل مسکونی ، محیط های اداری و غیره خود استفاده می‌کنند . تعمیرات پکیج دیواری یکی از زمینه‌های تخصصی و فنی در مشاغل مرتبط با تعمیرات تجهیزات گرمایشی و سرمایشی است . که واقعا به جرات میتوان گفت اگر پکیج در هر خانه ای نباشد واقعا نمیتوان آب گرم در آن خانه باشد و امروزه بسیار سخت است که آب گرم مصرف خانواده در اختیار نداشته باشد . این وسیله باتوجه به مهم بودن البته خرابی و تعمیرات بسیار مهم نیز در اختیار دارد وتعمیرکار پکیج باید بسیار حرفه ای در این زمینه باشد و برای حرفه ای شدن باید در یک آموزشگاه بسیار خوب با اساتید کاربلد و مجرب اموزش ببینید . تعمیرکار پکیج کسی است که دوره آموزش تعمیرات پکیج دیواری را گذرانده و می تواند انواع ایرادات پکیج های دیواری را عیب‌ یابی و تعمیر یا تعویض کند . بازار کار این حرفه بسیار گسترده میباشد که در طول سال نیز کار تعمیرات پکیج وجود دارد و کسب درآمد میکنند .

در این دوره های آموزشی تمامی مدل های پکیج آموزش داده و فرد را برای یک تعمیرکار خوب پکیج دیواری اماده میشود البته هیچ گونه نگرانی برای هنرجویان نیست چون هم تا زمان یادگیری این آموزش رایگان ادامه دارد و هم پشتیبانی بعداز دوره خواهند داشت از طرف اساتید و میتوانند با خیال راحت در این آموزشگاه ثبت نام کرده و هرموقع به خانه مشتری رفتند که به مشکلی برخورد کردند میتوانند با اساتید خود تماس گرفته و مشکل را برطرف کنند . از این رو آموزشگاه برای کارآموزان یک فضای تعمیراتی تهیه کرده تا کارآموزان بهتر و راحتر یاد بگیرد زیرا اگر فرد یک فضا داشته باشد برای تعمیرات پکیج قطعا بهتر و اینکه پکیج های مشتری را برای تعمیر میاورد و هم دستش پر میشود هم از لحاظ قطعه شناسی عیب یابی انواع پکیج بیشتر آشنا خواهد شد  که همین کار یکی از ویژگی های خوب مهیاد بزین در بومهن میباشد .

آموزش تعمیر پکیج دیواری

اموزش صفر تا صد تعمیر پکیج بومهن

 نحوه آموزش تعمیرات پکیج در آموزشگاه بومهن به این صورت است که فرد با ثبت نام در دوره های تعمیرات پکیج که این کلاس ها در دوازده جلسه سه ساعته برگزار میشود و اینکه این دوره ها زیر نظر سازمان فنی حرفه ای برگزار میشود و تا پایان کلاس و بعداز اینکه کارآموزان توسط آموزشگاه به سازمان فنی حرفه ای معرفی شدند این تعهد به گردن اموزشگاه میباشد وبعداز آن دیگر هیچ تعهدی نسبت به کارآموز نخواهد داشت که اموزشگاه تعمیر پکیج بومهن حتی برای بعدازدوره نیز از کارآموزان پشتیبانی کرده و آنهارا راهنمایی میکنند .