021-66422988

09351307088

آموزشگاه مهیاد برزین

آموزش تعمیر ماشین ظرفشویی هیوندای

اموزش تعمیر ظرفشویی

ماشین ظرفشویی هیوندای یکی از محصولات کاربردی است . این محصول از دسته ماشین‌های ظرفشویی مبله است . این مدل از ماشین‌های ظرفشویی با ظرفیت بالا است که به خانواده‌های نسبتا پرجمعیت‌تر پیشنهاد می‌شود و گنجایش کافی برای شستن ظروف تعداد بالا را دارد .

ویژگی های این دستگاه میزان مصرف انرژی آن میباشد . این دستگاه مجهز به سیستم هشداردهنده است که می‌توان میزان نمک و جلادهنده را از طریق آن کنترل کرد . در قسمت محفظه داخلی سه سبد مخصوص ظروف جایگذاری شده است که برای قاشق و چنگال ، لیوان ، ظروف کوچک و بزرگ طراحی شده‌اند .

علت عدم تخلیه آب ماشین ظرفشویی هیوندای :

گرفتگی فیلتر پمپ : برای پیشگیری از آسیب رسیدن به پمپ ظرفشویی هیوندای یک فیلتر قبل از پمپ نصب شده است تا رسوبات و اجرام گوناگون قبل از رسیدن به پمپ و آسیب رساندن به آن متوقف شوند . اگر این فیلتر مسدود شود دیگر پمپ ظرفشویی هیوندای قادر به تخلیه آب نیست و باید فیلتر را باز کنید و آن را کاملا تمیز کنید .

گرفتگی شلنگ تخلیه : در مسیر تخلیه فاضلاب پشتی ظرفشویی هیوندای ویا زیر سینک ظرفشویی هیوندای نصب شده تامسدودی مسیر فاضلاب از تخلیه آب ماشین لباسشویی جلوگیری کند .

  بیشتر بخوانید   :      عملکرد مایکروفر مایر باخ

خراب بودن پمپ تخلیه آب : در برخی موارد در اثر کارکرد زیاد و فرسایش از کار افتاده اگر همچین مواردی پیش آید ظرفشویی تخلیه نمیکند در چنین شرایطی باید پمپ تخلیه عوض شود .

اشکال در برد یا تایمر : به عنوان فرمانده اصلی ظرفشویی هیوندای است و دستور شروع و قطع هر قطعه ای را در زمان مشخص صادر می کنند خراب بودن برد یا تایمر سبب اختلال در کارکرد دستگاه ماشین ظرفشویی هیوندای  تخلیه نکردن آب می شود .

خراب بودن جت پمپ ماشین ظرفشویی هیوندای :

وظیفه ی آن کنترل شدت فشار آب ورودی به ماشین ظرفشویی است . جت پمپ ظرفشویی هیوندای کارکرد دستگاه را کامل کرده و کیفیت شستشو را بالا برده و انرژی کمتری مصرف می کند که در آخرسبب بهتر شدن کارکرد دستگاه میشود . جت پمپ ظرفشویی هیوندای با به چرخش درآوردن آب در ظرفشویی هیوندای آب را به سرعت و راحتی به همه قسمت های داخلی ظرفشویی رسانده و مصرف انرژی دستگاه ماشین ظرفشویی را کاهش می دهد .

آموزش تعمیرات ماشین ظرفشویی

دلایل امکان اختلال در کارکرد جت پمپ ظرفشویی هیوندای : قفل شدن جت پمپ ظرفشویی هیوندای_کثیفی نازل جت پمپ ظرفشویی هیوندای _ نیم سوز شدن یا سوختن سیم پیچ جت پمپ ظرفشویی هیوندای_ شکستن پروانه جت پمپ ظرفشویی هیوندای میتواند از دلایل اختلال در عملکرد ماشین ظرفشویی هیوندای شما باشد .

علت کارنکردن کلید های ماشین ظرفشویی هیوندای :

اگرکه کلید های ماشین ظرفشویی هیوندای کار نمی کنند برد الکترونیکی آن را چک کنید . اگر برد الکترونیکی ماشین ظرفشویی هیوندای مشکل پیدا کرده است ، باید آن را تعمیر کنید .

علت خشک نکردن ظرف ها توسط ماشین ظرفشویی هیوندای :

در شرایطی که ماشین ظرفشویی هیوندای ظرف ها راکامل خشک نمی‌کند مینواند مشکل از پمپ تخلیه آب یا المنت ماشین ظرفشویی هیوندای است . ممکن است المنت ماشین ظرفشویی هیوندای مشکلی داشته باشد . 

  بیشتر بخوانید   :       آموزش برنامه نویسی رباتیک

علت بوی نامطبوع ماشین ظرفشویی هیوندای :

  • پمپ تخلیه ، فیلتر کف و شلنگ خروجی فاضلاب را از نظر مسدود نبودن باید بررسی کنید .
  • برای حل کردن ایراداول ماشین ظرفشویی هیوندای را از هرگونه ماده غذایی باید پاکسازی کنید .
  • محلول سرکه و جوش شیرین برای ازبین بردن بوی نامطبوع دستگاه ماشین ظرفشویی شما کاربردی خواهد بود .
  • برای تمیز کردن آن را در کف دستگاه ماشین ظرفشویی بریزید و بدون بارآن راروشن کنید . بزارید که شستشو کامل صورتگیرد . این کارباعث میشود که محفظه درونی ماشین ظرفشویی هیوندای به خوبی پاکسازی شده و بوی بد از بین بروند . بعد از تمام شدن شستشو درب دستگاه ماشین ظرفشویی را باز بزارید تا بوی سرکه کامل از بین برود .
آموزش تعمیرات لباسشویی ظرفشویی

دلیل روشن نشدن ماشین ظرفشویی هیوندای :

موتور_ پریزهای برق_ برد الکترونیکی_ سیم دوشاخه_ سیستم برقی و میکروسوییچ دستگاه باشد .

اول باید پریز برق چک کنیدکه جریان برق داشته باشد . اگر پریزر برق ایرادی نداشت ممکن است میکروسوئیچ درب ماشین ظرفشویی هیوندای نقص داشته باشد . در این شرایط ماشین ظرفشویی هیوندای روشن نمیشود . فیوز حرارتی ماشین ظرفشویی هیوندای بگونه ایی درست شده که اگر دمای ماشین ظرفشویی هیوندای بیش از حد بالا برود دستگاه ماشین ظرفشویی روشن نمیشود . چفت درب ماشین ظرفشویی هیوندای که وظیفه قفل نگه داشتن و بستن درب ماشین ظرفشویی را بر عهده دارد اگر خراب شود می‌تواند یکی از دلیل های روشن نشدن این ماشین ظرفشویی باشد . برد الکترونیکی موتور و سیستم برقی ماشین ظرفشویی هیوندای از دلایل دیگری میباشند که باید مورد بررسی کامل قرار بگیرد .