021-66919908

09351307088

آموزشگاه مهیاد برزین

آموزش تعویض فیلتر جاروبرقی سامسونگ

آموزش تعمیرات لوازم خانگی

یکی از قطعات جاروبرقی، فیلتران میباشد که نقش بسیار مهمی در عملکرد خوب آن ایفا می‌کند. کاربرد فیلتر، جمع آوری گرد و غبار و جلوگیری از پخش شدن آن در فضای منزل میباشد. علاوه بر ان اگر ذرات گرد و غبار به وسیله فیلتر جذب نشده باشد و به داخل موتور راه پیدا کرده باشد ، باعث گرم شدن بیش از حد موتور جاروبرقی و آسیب به آن خواهد شد .

چنانچه فیلتر جاروبرقی سامسونگ شما کثیف شده باشد، می‌توانید با استفاده از این مطالبی که در این مقاله اموزش میدهیم اقدام به تعویض آن کنید .

تمیز وعوض کردن فیلتر جاروبرقی سامسونگ  یکی از کارهایی میباشد که باید برای بهبود عملکرد دستگاه و همینطور جلوگیری از آسیب به قطعات جاروبرقی در زمان مناسب انجام شود. کثیف بودن فیلتر جاروبرقی سبب اختلال در عملکرد و کم شدن مکش درجاروبرقی هم خواهد شد .

ولی قبل از هر مطلبی بهتر میباشد در قدم اول بدانید که کاربرد فیلتر جاروبرقی سامسونگ چه میباشد و چرا استفاده از آن اهمیت دارد .

جذب صد در صدی ذرات و آلودگی از روی فرش و کف

محافظت کردن از موتور جاروبرقی

کمک به حفظ سلامت افراد خانواده: فیلتر ذرات خیلی ریز گرد و غبار و میکروب‌ها و آلرژن‌ها را جذب می‌کند. بعضی از فیلترها به خصوص فیلترهای HEPA  به طور خاص برای جمع اوری ذرات ریز طراحی شده اند و به شما کمک میکند  راحت تر در خانه نفس   بکشید .

  بیشتر بخوانید :    عیب یابی المنت اتو

سوالیکه پیش می اید این است که آیا فیلتر جاروبرقی سامسونگ  قابلیت شستشو دارد ?

با توجه به انواع برند جاروبرقی و نوع فیلتردر انها عملیات شستشو کاملا باهم متفاوت می باشد. قبل از اقدام به شستشوی فیلترجاروبرقی سامسونگ خود باید بررسی کنید که آیا این قطعه قابلیت شستشو را دارد یا خیر ؟

برای دانستن این سوال فقط لازم میباشد که به دفترچه ی راهنمای دستگاه سر زده  و یا فیلترجاروبرقی سامسونگ خود  را چک کنید .

بهترین زمان برای تمیز کردن فیلتر جاروبرقی سامسونگ  چه زمانی میباشد

هر دو مدل فیلتر جاروبرقی باید هر سه تا شش ماه یکبار شسته یا تمیز شوند و یا عوض شوند. ولی اگر بعد از هر ۴ بار استفاده از جاروبرقی فیلتر را گرد گیری کنید عمر فیلتر هم زیاد خواهد شد .

اموزش تعمیر لوازم خانگی

اگر قدرت مکش دستگاه شما کم شده باشد هم می تواند نشانه ای باشد که فیلتر دستگاه پر شده است. پس هر وقت احساس کردید مکش دستگاه کاهش یافته حتما فیلتر ان  رابررسی کرده و در صورت نیاز شسته یا تعویض شود .

حال زمان مناسب تعویض فیلتر جاروبرقی سامسونگ چه زمانی میباشد :

هر جاروبرقی یک ظرفیتی برای کشیدن گرد و غبار یا زباله های ریز اطراف شما را دارد که این ظرفیت با پر شدن فیلتر جاروبرقی به تمام میشود در نتیجه پر شدن این فیلتر جاروبرقی سامسونگ شما قادر دیگر قادربه کشیدن زباله ها و آشغال های خانه شما نخواهد شد . چنانچه به نظر برسد که جاروبرقی شما نمی‌تواند چیزهایی که قبلا با آن جارو می‌کردید را ازروی زمین جمع اوری کند، زمان عوض کردن فیلتر جاروبرقی سامسونگ شما فرا رسیده است .

  بیشتر بخوانید :    آموزش خرید پکیج پنلی

استفاده از فیلتر تمیز و مناسب با نوع و ابعاد آلاینده ها تاثیر بسیار بالایی در ارتقا کیفیت نظافت خواهد داشت. پس مسلم است که فیلتر ها هم مثل دیگرقطعات مصرفی، پس از پایان عمر مفید شان، به منظور بهبود عملکرد دستگاه لازم به تعویض خواهند داشت. که فیلتر اصلی دستگاه معمولا بعداز گذشت ۳ تا ۵ سال و یا زمانی که کارآیی دستگاه افت کرده باشد، لازم به تعویض میشوند .

در این بخش به عوض کردن  فیلتر جاروبرقی در ۳ مرحله میپردازیم :

مرحله اول :

باز کردن محفظه جاروبرقی برای تعویض فیلتر جاروبرقی سامسونگ در مرحله اول  لوله آن را از جاروبرقی جدا کنید و بعد از ان درب محفظه‌ای که کیسه جاروبرقی در آن قرار گرفته است  را با احتیاط باز کنید .

اموزش تعمیرات لوازم خانگی

مرحله دوم :

بررسی کردن فیلتر جاروبرقی سامسونگ برای تعویض ان این است که باید به کیسه نگاه بیندازید. چنانچه در حال ترکیدن باشد، نتیجه میگیریم که دیگر جایی برای گرد و خاک‌های بعدی ندارد و باید عوض شود .

مرحله سوم :

 در مرحله اخر نوبت به عوض کردن فیلتر جاروبرقی می باشد. فیلتر را به آرامی از قابی که در آن قرار دارد جدا کرده والبته نحوه انجام این کار به مدل دستگاه شما بستگی خواهد داشت .

بیشتر کیسه‌ها دارای یک محفظه مقوایی در بالای خود هستند که به یک دهانه کوچک و مدور وصل میشونددر بعضی  دیگر امکان دارد نیاز به فشردن دکمه‌ای در ان باشد داشته باشند .