021-66919908

09351307088

آموزشگاه مهیاد برزین

آموزش رایگان تعمیرات مایکروفر

آموزش تعمیر مایکروویو

آموزش رایگان تعمیرات مایکروفر، مایکروفر یکی از لوازم خانگی برقی و همچنین یکی از لوازم حیاتی و مهم در هر آشپرخانه ای می باشد . با تولید این دستگاه پختن غذا و درست کردن غذا را برای تمامی افراد آسان کرده است .

مایکروفرها بعد از مدتی به دلایل مختلفی ممکن است دچار مشکلات و خرابی هایی بشوند . از آنجایی‌که ماکروفر به وسیله‌‌­ای پرکاربرد و ضروری در هر خانه­‌‌‌ای تبدیل شده است امکان خرابی این دستگاه به دلیل استفاده‌های مداوم بسیار افزایش یافته است . از طرف دیگر با توجه به بالا رفتن قیمت وسیله های برقی امکان جایگزینی دستگاهی جدید به جای دستگاه خراب ، برای افراد  امکان­‌پذیر نیست . به همین دلیل در صورت خرابی این دستگاه افراد برای تعمیرکردن ان اقدام میکنند . از این رو شغل تعمیرات ماکروفر و ماکروویو از بازار کار بسیار خوبی برخوردار است و افراد بسیاری تقاضا برای شرکت در دوره آموزشی این رشته دارند . دوره آموزشی تعمیرات ماکروفر به دلیل پیچیدگی قطعات و تخصصی بودن تعمیرات ماکروفر یکی از تخصصی ترین و پرطرفدار ترین دوره های لوازم خانگی تبدیل شده است .

  بیشتر بخوانید :     اموزش رایگان تعمیر ظرفشویی

از این رو آموزشگاه مهیاد برزین  با بهرگیری از اساتیدی خبره و با تجربه در این حوزه دوره های خود را به صورت کامل و جامع برگزار نموده است .  

امروزه ماکروویو ها را می توان جزو پرمصرف ترین لوازم برقی در هر منزلی دانست . این دستگاه از قابلیت و مزایای بسیاری برخوردار بوده و غذاهایی با کیفیت عالی در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهد . با توجه به این که اکثر مردم با ساختار این محصول ، ایرادات و خرابی ها در آنها و همچنین نحوه رفع  خرابی های ساده در این مایکروفر ها آشنایی ندارند ، در صورت خرابی باید این وسیله را به دست یک تعمیرکار ماهر در این زمینه برای تعمیر ان سپرد . در مجموعه آموزشی مهیاد برزین  مباحثی به کاراموزان ارائه داده میشود که این افراد بعد از یادگیری ایرادات و خرابی های مایکروفر ها میتوانند به سرعت وارد بازار کار شده و به تعمیر انواع مایکروویو ها بپردازند .

اموزش تعمیرات ماکروفر

در دوره آموزش تعمیرات ماکروفر و ماکروویو آموزشگاه مهیاد برزین کاراموزان اصول کامل باز و بست این وسیله برقی را به صورت کاملا عملی در کارگاه های فوق تخصصی آموزش می بینید و در طول دوره به صورت صفر تا صد و به طور مستقل انواع مایکروفر ها را عیب یابی میکنند .

اکثر مردم  در سراسر جهان از این وسیله استفاده می نمایند . امروزه با توجه به رشد تکنولوژی و پیچیده بودن قطعات ماکروویو نیاز به تعمیر کار ماهر و متخصص در بین مردم به شدت احساس میشود . آموزشگاه مهیاد برزین دوره های خود را از سطح مقدماتی تا پیشرفته برگزار میکند و در این دوره آموزشی کاراموزان مباحث تعمیرات این وسیله را به صورت کامل جامع فرا میگیرند . بخشی از مباحث این دوره آموزش شناخت قطعات و نحوه تعمیر و تعویض قطعات ، خاموش شدن ناگهانی مایکروفر ، نچرخیدن سینی در مایکروویو ، جرقه زدن خراب و قفل درب مایکروویو ، دود کردن مایکروفر ، برطرف کردن مشکلات نمایشگر و صفحه کلید .

  بیشتر بخوانید :         آموزش رایگان تعمیرات لباسشویی

عدم کارکرد فن ، نحوه تست و عیب یابی قطعات پنل ، آشنایی با انواع رله های سوئیچ ، نحوه شناخت تمامی عیوب انواع مایکروفر و دیگر مباحث که در این دوره های آموزشی به کاراموزان ارائه داده میشود .

آموزش تعمیرات مایکروویو ها بصورت کاربردی و زیر نظر تعمیرکاران با تجربه و فعال در بازار کار تدریس میشود . درکارگاه های آموزشی تعمیرات مایکروفر کاراموزان میتوانند تعمیر برد و تعمیرات مکانیکی مایکروفر را به صورت کاملا عملی با تجهیزاتی که در اختیار کاراموزان عزیز قرار داده شده یا بگیرند . اساتید مجموعه مهیاد برزین به تعمیرات کامل انواع مدل های مایکروفر تسلط دارند . علاوه بر این ، آن‌ها با استفاده از قطعات اصلی و اورجینال و تجهیزات به روز به کاراموزان تعمیرات این مایکروویو ها را آموزش میدهند . ما در مجموعه خود این اطمینان  را به کاراموزان عزیزمی‌دهیم که انها تعمیرات مایکروفر را به صورت کامل و تخصصی یاد می گیرند .  

آموزشگاه تعمیرات ماکروفر

ما در مجموعه مهیاد برزین به علاقه مندان آن رشته خدمات آموزشی با کیفیت و با هزینه مناسبی را ارائه میدهیم . از آنجایی که هر وسیله‌ی برقی در طول استفاده مکرر دچار مشکلات و خرابی هایی می شود و از آن جایی که قیمت این وسیله های برقی بسیار بالاست و اکثر مردم قدرت خرید دوباره آن را ندارند ترجیح می‌دهند که بجای خرید آن برای تعمیرات ان اقدام کنند . علاقه مندان میتوانند با شرکت در دوره های آموزشی مهیاد برزین و آموزش دیدن در کارگاه های مجهز و به صورت کاملا عمللی به یک تکنسین با تجربه تبدیل شده و وارد بازار کار شوند و درآمدزایی کنند .