021-66919908

09351307088

آموزشگاه مهیاد برزین

آموزش صفر تا صد تعمیرات کولر گازی

آموزش صفرتاصد تعمیرات کولرگازی

رشته آموزش صفر تا صد تعمیرات کولر گازی افزایش تقاضا برای این رشته در بازار کار را بسیار داغ و پر رونق کرده است. به طوری که تعمیر کاران حرفه ای نصب و تعمیرات کولر گازی به طور میانگین درآمدی برابر با ۱۰ تا ۲۰ میلیون تومان در ماه کسب می کنند. تعمیر کولر گازی یکی از مهارت هایی است که افرادی که علاقه به شغل های تعمیرات دارند می توانند بیاموزند.

لازم به گفتن است که این مشاغل از درآمد بسیار بالایی نیز برخوردارند. همچنین با دریافت مدرک فنی حرفه ای که قابل ترجمه نیز می باشد. می توانند در کشور های دیگر نیز اقدام به یافتن شغل کنید.

آموزش تعمیر کولر گازی ﺷﺎﻣﻞ یادگیری  قطعات کولر گازی، تست و ﺣﺬﻑ ﻣﺸﻜﻼﺕ احتمالی ﺗﺎ رسیدن ﺑﻪ ﻣﺸﻜﻞ اصلی است.

کولر های گازی اسپیلت جزء دسته بندی سیستم های تهویه مطبوع خانگی و سبک قرار میگیرند با توجه به رشد زیاد استفاده از این تجهیزات در ساختمانها   و عدم وجود نیروی متخصص کافی در حوزه تعمیرات و سرویس این دستگاه ها بستر مناسبی جهت کار و فعالیت در این زمینه را فراهم نموده است. آموزشگاه مهیاد برزین پس از آموزش کامل و حرفه ای تعمیر و نصب کولرهای گازی در صورت تمایل شما را به شرکت های اجرایی در این زمینه معرفی می نماید تا بتوانید در بازار کار فعالیت خود را آغاز کنید.

بیشتر بخوانید :            بهترین اموزشگاه تعمیرات کولر گازی

آموزش تعمیر کولر گازی و آموزش نصب کولر گازی اسپلیت به صورت عملی در کارگاه های آموزشگاه فنی حرفه ای مهیاد برزین توسط اساتید فنی و با تجربه تدریس می شود و شما پس با شرکت در این دوره ها، توانایی کامل در زمینه تعمیرات و نصب و راه اندازی کولرهای گازی اسپیلت را به صورت صفر تا صد پیدا می کنید.

در انتهای دوره پس از قبولی در آزمون ما به شما از طرف سازمان فنی حرفه ای گواهینامه مهارت فنی حرفه ای می دهیم تا بتوانید جواز کسب و نمایندگی بگیرید و وارد بازارکار جذاب این رشته شوید و یا اقدام به ترجمه این مدرک نموده و جهت کار به خارج از کشور بروید.

امروزه کولرهای گازی یکی از مهمترین لوازم خانه محسوب می شوند که باعث می شوند شما در روزهای گرم تابستان در خانه خود اصلا گرما را احساس نکنید.

آموزشگاه تعمیرات کولرگازی

حال وقتی کولر گازی شما در طی گرما از کار بیفتد، ممکن است مجبور باشید روزها منتظر بمانید تا یک تعمیرکار آن را تعمیر کند. آموزشگاه مهیاد برزین راه حل‌های آسانی را برای آموزش صفر تا صد تعمیر و نگهداری کولر گازی به شما نشان می دهند. در ادامه با ما همراه باشید تا خود یک تعمیر کار حرفه ای شوید.

آموزش تعمیر کولر گازی در آموزشگاه مهیاد برزین صفر تا صد کولر گازی به کارآموزان آموزش داده شده و این آموزش ها به صورت تئوری و عملی و تحت تعلیم اساتید حرفه و با تجربه ای صورت می گیرد. در این آموزش ها، افراد با انواع سیستم های کولر گازی و قطعات به کار رفته در آنها و نحوه عیب یابی و تعمیرات این وسیله آشنا شده و در نهایت به آنها مدرک فنی و حرفه ای معتبر داده می شود

بیشتر بخوانید :            آموزش تعمیرات  کولر گازی فنی حرفه ای

در دوره آموزش تعمیرات کولر گازی بترتیب شما با روش نصب، اشکالات نصب، عیب یابی پنل، یونیت بیرونی، شارژ گاز کولر و تعمیر برد اینورتر بصورت حرفه ای  آشنا میشوید.

آموزش تعمیرات کولر گازی دوره ای حرفه ای که شامل معرفی انواع کولرهای گازی، سیستم های تهویه مطبوع، معرفی اجزاء برقی و الکترونیکی، آموزش نحوه نصب و عیب یابی کولرگازی اسپلیت می باشد.

یک تعمیرکار حرفه ای باید با قسمت های مختلف کولرگازی آشنا باشد تا بتواند کولرگازی را به راحتی عیب یابی و نصب کند.

آموزش صفر تا صد تعمیرات کولر گازی

این دوره توسط اساتید با تجربه فنی برگزار می گردد که کارآموزان را به صورت عملی با اجزا، نصب و عیب یابی کولر گازی و انواع آن آشنا خواهند کرد و کاراموزان در پایان دوره یک تعمیرکار حرفه ای در یکی از شغل های پردرآمد خواهند شد.