021-66919908

09351307088

آموزشگاه مهیاد برزین

آموزش تعمیرات کولر گازی فنی حرفه ای

آموزش تعمیر کولر گازی

با گرم شدن هوا نیاز به کولر گازی برای خنک کردن محیط بیشتر شده و این موضوع بازار کار آموزش تعمیرات کولر گازی فنی حرفه ای و نصب  را رواج می دهد. کولرهای گازی جز سیستم های سرمایشی هستند که در سال های گذشته به دلیل ویژگی های بسیاری که در مقایسه با دیگر سیستم های تهویه دارند بسیار مورد توجه قرار گرفته و امروزه در بیشتر ساختمان ها شاهد نصب و راه اندازی کولر گازی هستیم.

ویژگی های آموزشگاه مهیاد برزین

  • استفاده از جدیدترین تجهیزات برای آموزش کارآموزان
  • آموزش توسط اساتید حرفه ای
  • ارائه مدرک آموزشگاهی و فنی حرفه ای
  • ارائه مشاوره رایگان
  • ارتباط با مدرسین در صورت سئوال و مشکل در یادگیری کارآموزان

آموزش کولر گازی در آموزشگاه مهیاد برزین در دو دوره آموزش نصب کولر گازی و آموزش تعمیر کولر گازی برگزار می گردد.  در این دوره شما با تمامی مراحل نصب کولرهای گازی آشنا می شوید. آموزش جوشکاری لوله مسی، آموزش کار با لوله مسی، آموزش نحوه شارژ گاز کولر گازی، نصب بخش الکترونیکی کولر گازی، نصب یونیت داخلی و خارجی برخی از سرفصل های آموزشی در این دوره است.

  • پس از پایان یافتن دوره نصب و یادگیری کلیه مراحل نصب کولر، دوره تعمیرات برگزار می شود. در این دوره به آموزش صفر تا صد تعمیرات و نصب کولر گازیپرداخته می شود.

بیشتر بخوانید :             انواع کولر گازی اسپیلت ایرانی

آموزش تعمیر کولر گازی و آموزش نصب کولر گازی اسپلیت به صورت عملی در کارگاه های  آموزشگاه فنی و حرفه ای مهیاد برزین  توسط اساتید حرفه ای و با سابقه تدریس داده می شود  و  شما با شرکت کردن در این دوره ها، توانایی کامل در زمینه تعمیرات و نصب و راه اندازی کولرهای گازی و اسپیلت را به صورت صفر تا صد پیدا می کنید و وارد بازار کار این رشته می شوید.

آموزشگاه فنی حرفه‌ای مهیاد برزین با مدیریت بسیار عالی یکی از معتبرترین مراکز آموزشی جهت مهارت آموزی و اخذ مدرک رسمی فنی حرفه‌ای در رشته تعمیرات و نصب کولر گازی اسپیلت در شهر تهران می‌باشد.

اعتبار مدارک فنی حرفه‌ای ارائه شده در این آموزشگاه، بین المللی و قابل ترجمه می‌باشد و کارآموزان می‌توانند پس از اخذ گواهینامه جهت دریافت جواز کسب و یا دریافت نمایندگی از برندهای معتبر اقدام نمایند.

آموزش تعمیرات کولرگازی

اگر قصد مهاجرت به خارج از کشور را دارید و نیازمند مدرک رسمی و بین المللی در رشته تعمیرات و نصب انواع کولر گازی اسپیلت هستید میتوانید در آموزشگاه مهیاد برزین شرکت کنید.

ویژگی های مدرک فنی حرفه‌ای مهیاد برزین:

۱- آموزش کاملا تئوری و عملی

۲- آموزش تضمینی با اساتید حرفه و با سابقه

۳- پشتیبانی کارآموز پس از اتمام دوره آموزشی

۴- دادن بین المللی مدرک فنی حرفه‌ای

آموزش نصب و تعمیرات اسپیلت و کولر گازی یکی از دوره‌های آموزشگاه مهیاد برزین می‌باشد که به صورت تخصصی به تعمیرات قسمت‌های مختلف کولر گازی می‌پردازد

بیشتر بخوانید :            بهترین اموزشگاه تعمیرات کولر گازی

 آموزشگاه مهیاد برزین در راستا هرچه بهتر شدن کیفیت دوره تعمیر کولرگازی این دوره را با اساتید مجرب به صورت کارگاه‌های عملی و تئوری با منتقل کردن تمامی سرفصل‌ها به طور کامل برگزار می کند.

شرکت کنندگان در این دوره آموزشی می توانند پس از تکمیل دوره و موفقیت در آزمون نهایی، گواهینامه پایان دوره آموزشی با تایید سازمان فنی حرفه ای کشور با ارزش بین المللی دریافت کنند.

برگزاری دوره آموزش تعمیرات کولر گازی و با ارائه مدرک بین المللی فنی حرفه ای در تهران آموزش نصب کولر گازی در مجموعه ما انجام می شود.

اموزشگاه مهیاد برزین

 ما در آموزشگاه مهیاد برزین به افراد با انگیزه کمک میکنیم تا با آموزش نصب کولر گازی و آموزش تعمیرات کولر گازی و شغلی مستقل برای خود ایجاد کنید و به راحتی تعمیر کار شوید.

در صورتی هم که نیاز به مدرک فنی حرفه ای ندارید و تنها به دنبال شروع حیطه کاری در این زمینه هستید و یا به دنبال بهترین آموزش ها در این زمینه اید، توصیه می کنیم معتبرترین و بهترین مرکز را برای ثبت نام در دوره تعمیرات اسپلیت انتخاب کنی.