021-66919908

09351307088

آموزشگاه مهیاد برزین

آموزش عیب یابی لباسشویی امرسان

آموزش تعمیرات لباسشویی در تهران

یکی از ماشین لباسشویی‌های باکیفیت ساخت شرکت امرسان است که از طراحی زیبا و جذابی بهره‌مند است . یکی از ماشین لباسشویی‌های باکیفیت ساخت شرکت امرسان است که از طراحی زیبا و جذابی بهره‌مند است . ماشين لباسشويي امرسان دارای گنجایش 8 کیلوگرم است . 

عملکرد اتوماتیک دستگاه با لرزش و صدای کم با حداکثر سرعت 1200 دور در دقیقه امکان شستشوی البسه با بهترین نتیجه را فراهم می آورد . حذف تسمه از موتور لباس‌شویی باعث کاهش لرزش و صدای موتور در حین کارکرد و افزایش طول عمر دستگاه شده است . از قابلیت‌های ماشين لباسشويي برخورداری از 14 برنامه‌ی شست‌وشوی پیش‌فرض ، امکانات متنوع و گنجایش زیاد ، انتخاب مناسبی برای افرادی با خانواده‌های با جمعیت متوسط و زیاد می‌باشد . امرسان به عنوان یک نوآور تولیدکننده در صنعت ایران محسوب می‌شود .

لرزش لباسشویی امرسان :

جدا شدن وزنه‌های بالانس : این قطعات که وظیفه بالانس بودن لباسشویی امرسان را بر عهده دارند . بعضی مواقع با مشکل عدم اتصال به محل قبلی روبه رو می‌شوند . این مشکل دلیل لرزش ماشین لباسشویی امرسان است . برای برطرف کردن  این ایراد وزنه‌های جدا شده را با اصول به جای اصلی برگردانید .

  بیشتر بخوانید   :      نحوه تعمیرات ماشین ظرفشویی سام

معیوب شدن قطعات تعبیه شده در مخزن : لرزش‌هایبوجود آمده در این لباسشویی بعضی مواقع تحت تاثیر آسیب دیدگی قطعات نصب شده در مخزن لباسشویی امرسان است . بعنوان نمونه از کار افتادن قطعه بلبرینگ دلیل لرزش ماشین لباسشویی در مدل‌های مختلف است .

خراب شدن قطعه فولی علت لرزش : خراب شدن قطعه فولی که از آن تحت عنوان فلکه آبکشی یاد می‌شود ، از علت های لرزش ماشین لباسشویی امرسان در موقع فعالیت است .

مشکل در قطعه تاخو : تنظیم کردن جریان برق مورد نیاز در لباسشویی امرسان تحت فعالیت قطعه تاخو تامین می‌شود . خراب شدن این قطعه بهم خوردن تنظیمات برق رسانی و در نتیجه لرزش لباسشویی امرسان را به همراه دارد .

تراز نبودن دستگاه : تراز نبودن لباسشویی امرسان در اثر نصب غیر اصولی از علت های  لرزش و دستگاه لباسشویی امرسان در فرآیندشستن لباس ها است .

آموزش تعمیرات لباسشویی

خرابی کمک فنر لباسشویی : ایجاد آسیب دیدگی در کمک فنر لباسشویی امرسان که مختص مدل درب از جلو این لباسشویی است ودلیل  لرزش لباسشویی امرسان می‌باشد . کمک فنر در حالت عادی مانع لرزش بی مورد دیگ شستشو شده و لرزش را تا حد زیادی کاهش میدهد . جدا از این مورد دیگ لباسشویی امرسان با فنرهای نگهدارنده مخصوص ثابت نگهداشته شده است . ایراد در این کمک فنرها لرزش دیگ شستشو در نتیجه تکان خوردن لباسشویی را به دنبال دارد .

دلایل نشتی لباسشویی امرسان :

برای اینکه از نشتی لباسشویی امرسان خود مطمعن شوید لباسشویی را روشن و یک سیکل از شست و شو را انتخاب کنید و با دقت لباسشویی به خصوص قسمت های پشتی و زیر آن را مورد بررسی قرار دهید . برای عیب یابی و رفع این ایراد قسمت اولی که باید بررسی شود قسمت های آب بندی لباسشویی امرسان می باشد .

  بیشتر بخوانید   :      تعمیرات ماشین لباسشویی وست پوینت

شیلنگ تخلیه : شیلنگ تخلیه در قسمت عقب لباسشویی قرار دارد و قبل از هر چیز باید مطمئن شوید که اتصال این شلنگ با شیلنگ ورودی به خوبی انجام شده است . یکی دیگر از علت های نشتی لباسشویی امرسان خراب شدن سوپاپی است که ورودی این دو شیلنگ را به وان وصل می کند . برای اینکه دلیل نشت آب از زیر ماشین لباسشویی امرسان را به آسانی پیدا کنید .

پمپ تخلیه : یکی دیگر از دلایل نشت آب از زیر لباسشویی امرسان همین بخش می تواند باشد . محل قرارگیری پمپ تخلیه در قسمت جلویی ماشین لباسشویی امرسان بوده و یا به درایو وصل می شود .

دریچه ورودی آب : دریچه متصل به آن باید فاقد آسیب دیدگی باشند تا سبب نشتی و از لباسشویی امرسان نشود . پیش از چک کردن این قسمت حتما برق لباسشویی امرسان راقطع کنید .

لاستیک دور درب لباسشویی : اگر لاستیک درب لباسشویی امرسان دچار فرسودگی شد ، حتما آن را عوض کنید . یکی از علت دیگر که مخصوص به درب لباسشویی امرسان میباشد قفل نشدن درب میباشد که با روبه رو شدن با این مورد باید قفل درب را عوض کنید .

آموزش عیب یابی لباسشویی

علت سروصدای زیاد لباسشویی امرسان :

ماشین لباسشویی امرسان هنگام انجام کار و برنامه خشک کن یک سری صدا های طبیعی را از خود تولید می کند . وقتی که لباسشویی امرسان تراز نباشد موقع انجام فرآیند شست و شو شروع به لرزش و سر و صدا زیادی را به همراه دارد . لازم به گفتن است که این مسئله می تواند سبب آسیب دیدن و شکستن قطعه های داخلی ماشین لباسشویی امرسان هم شود . گیر کردن اشیا خارجی درون دیگ یا فیلتر تخلیه هم از موارد دیگر سر و صدای زیاد ماشین لباسشویی امرسان می باشد که باچک کردن این قسمت ها می توانید مشکل را رفع کنید .