021-66919908

09351307088

آموزشگاه مهیاد برزین

تعمیرات ماشین لباسشویی وست پوینت

آموزش تعمیر ماشین لباسشویی

ماشین لباسشویی وست پوینت دارای دو شیر آب سرد و گرم مجزا است ، موتور قدرتمند آن در سریع‌ترین حالت با سرعت 1200 دور در دقیقه گردش می‌کند . لباسشویی وست پوینت از 15 برنامه‌ی شست‌وشوی اتوماتیک برخوردار است . صفحه‌نمایش بزرگ دیجیتالی هوشمند که در این ماشین لباسشویی جایگذاری شده است .

مشاهده و اعمال تنظیمات لباسشویی را راحت کرده است . از ویژگی های مهم این لباسشویی امکان شست‌وشوی تاخیری لباس‌ها است . با استفاده از این قابلیت می‌توانید زمان شروع به کار لباسشویی را تنظیم کنید تا زمان مورد نظرتان شروع به کار کند . بطورمثال می‌توانید زمانی که ساعاتی که مصرف انرژی کم است شروع به کار کند تا در مصرف انرژی هم صرفه جویی شود .

علت صدای زیاد ماشین لباسشویی وست پوینت :

امکان دارد ماشین لباسشویی وست پوینت درست در محلش تراز نکرده باشید که سبب ایجاد صدا در آن می شود . برای رفع صدا در این زمان باید اقدام به بررسی و درست کردن موقعیت ماشین لباسشویی وست پوینت خود کنید .

شاید کمک فنرهای نگهدارنده دیگ ماشین لباسشویی وست پوینت شما خراب شده باشند که در این شرایط باعث ایجاد صدا در دستگاه لباسشویی می شود .

  بیشتر بخوانید   :      نحوه تعمیرات یخچال ایستکول

علت نچرخیدن دیگ ماشین لباسشویی وست پوینت :

نچرخیدن دیگ ماشین لباس شویی وست پوینت دلایل مختلفی دارد . مثل : خراب بودن قسمت سیستم قفل درب_ خرابی تسمه محرک لباسشویی و ایراد و نقص در قسمت موتور لباسشویی وست پوینت میتواند ار دلایل نچرخیدن دیگ دستگاه لباسشویی شما باشد .

دلیل خشک نشدن لباس ها در مرحله آبگیری لباسشویی وست پوینت : 

اگر چرخیدن لباسشویی وست پوینت شما درحدی نیست که لباس ها در مرحله آبگیری کاملا خشک شوند و لباس ها بعد از شست و شو و آبگیری همچنان خیس میباشدممکن است مشکل در لباسشویی وست پوینت مسائل فنی می باشد و خرابی در قسمت خشک کن لباسشویی وست پوینت از دلیل خراب بودن المنت ، تسمه و یا موتور لباسشویی وست پوینت باشد . در بعضی مواقع هیچ یک  از قطعات دچار خرابی نیستند و دلیل خشک نشدن لباس ها ریختن لباس بیش  از اندازه ظرفیت به داخل لباسشویی وست پوینت می باشد .

آموزش تعمیر لباسشویی ظرفشویی

دلیل روشن نشدن ماشین لباسشویی وست پوینت :
اول بررسی کنید که دو شاخه داخل پریز باشدچون امکان دارد از پریز جدا شده باشد و اتصال برقرار نباشد اگر دو شاخه به پریز وصل بود با یک فازمتر پریز را چک کنید شاید سیستم برق کشی خراب باشد . اگر پریز برق سالم بود شاید دوشاخه و یا کابل دچار نقص شده باشند که لازم است آن را عوض کنید . حواستان باشد که برق از پارازیت گیر وارد مجموعه کلید نشده باشد، برای چک کردن چنین حالتی دوشاخه را از پریز خارج کنید و به کمک اهم متر را چک کنید که اتصال سیم های داخلی برقرار است . در بعضی مواقع امکان دارد که مجموعه کلید خراب باشد ، قفل ایمنی درب خراب باشد ، درب ماشین لباسشویی وست پوینت به خوبی بسته نشده باشد ، میکروسوئیچ درب خراب باشد ، خرابی در برد لباسشویی وست پوینت و یا وجود ایراد در موتور ماشین های لباسشویی وست پوینت می تواند از دلیل های روشن نشدن لباسشویی وست پوینت باشد .

  بیشتر بخوانید   :       تعمیر کولر گازی ابکازو

علت آبگیری نکردن لباسشویی وست پوینت :

در بغضی مواقع ماشین لباسشویی وست پوینت روشن می شود ونوع شستشو را نیز انتخاب می کنید ولی آب داخل ماشین لباسشویی وست پوینت نمی آید . آبگیری نکردن لباسشویی وست پوینت علت های گوناگونی دارد ؛ برای برطف کردن این ایراد بهتر اسست که اقدام به تعمیر لباسشویی وست پوینت خود کنید. مورد اولممکن است که سیم‌های راﺑﻂ ﺑﯿﻦ ﮐﻠﯿﺪ ﺗﺎﯾﻤﺮ لباسشویی وست پوینت ، ﻣﯿﮑﺮوﺳﻮﺋﯿﭻ ، ﻫﯿﺪرواﺳﺘﺎت و ﺷﯿﺮ ﻗﻄﻊ ﺷﺪه باشند_ خراب بودن شیر ورودی آب _ خراب بودن برد الکتریکی لباسشویی _ باز بودندرب ماشین لباسشویی وست پوینت _ خرابی میکروسوئیچ لباسشویی _ خرابی پمپ لباسشویی وست پوینت _ خراب بودن  هیدروستات میتواند از دلایل آبگیری نکردن لباسشویی وست پوینت باشد .

علت تخلیه نشدن آب کثیف در لباسشویی وست پوینت :

زمانی که عملیات شست و شوی لباسشویی وست پوینت به اتمام میرسد ولی آب کثیف از لباسشویی وست پوینت خارج نمی شود می تواند به دلیل گرفتگی در بخش مجاری تخلیه و یا خراب بودن پمپ تخلیه و اجزای مربوط به پمپ تخلیه باشد که باید تعمیر یا تعویض گردد .

اموزشگاه تعمیرات لباسشویی

علت عدم انتقال پودر از جاپودری به داخل لباسشویی وست پوینت :

کثیف بودن فیلتر شیر الکتریکی : برای برطرف کردن این ایراد باید فیلتر را از شیر جدا کنید و بعد از شست و تمیز کردن آن دوباره در جای خود قرار دهید .

کثیف بودن جاپودری : بعداز گذشت مدتی استفاده از ماشین لباسشویی وست پوینت جاپودری دچار کثیفی می شود و به پودر های باقی مانده در جا پودری بیشتر می شوند از عبور راحت پودر جلوگیری می کنند . برای رفع این ایراد جا پودری را از لباسشویی وست پوینت باید جدا کنید و بعد از شستن و تمیز کردن دوباره در جای خود بگذارید .