021-66919908

09351307088

آموزشگاه مهیاد برزین

آموزش نصب دوربین مداربسته لامپی چرخشی

بهترین آموزشگاه نصب دوربین مداربسته

در دنیای امروزی نیاز به امنیت و نظارت بر محیط‌ های کاری و منازل بیش از هر زمان دیگری اهمیت یافته است . در این راستا ، دوربین‌ مداربسته به عنوان یکی از دوربین های کنترلی و نظارتی پیشرفته ظاهر شده‌اند . نصب دوربین‌ با امکانات شگفت ‌انگیز خود ، از ابتدای یک راهکار نظارت وامنیت به شمار می‌روند .

به دلیل استفاده بالایی که از دوربین های مداربسته میشود تقاضا برای نصب دوربین های لامپی چرخشی بسیار بالا رفته است و اکثر مردم در محیط های خارجی و داخلی برای امنیت بیشتر و محافظت از دارایی هایشان و کنترل بر کارکنانشان از این سیستم استفاده میکنند . به همین دلیل نصب دوربین مداربسته در سراسر جهان بسیار گسترده می باشد .

علت قطع و وصل شدن تصویر یا عدم نمایش تصویر :

قطع وصل شدن تصویر یکی از رایج‌ ترین و مهمترین مشکلات دوربین‌های مداربسته می‌باشد . عواملی که نشان دهنده وجود این مشکل هستند شامل ، اتصالی کابل شبکه ، گرم شدن بیش از حد آداپتور ، قطع شدن کابل برقی منبع تغذیه‌ی دوربین ، قطع شدن فیش BNC  قطعی شیلد کابل کواکسیال ، خرابی لنز یا دیافراگم خودکار دوربین مداربسته و…می باشند .

بیشتر بخوانید :    آموزش تخصصی تعمیرات موبایل

درباره دوربین های لامپی چرخشی :

دوربین مداربسته لامپی چرخشی از مزایای بسیاری برخوردار می باشند . این مزایای شامل : تصاویردوربین مداربسته لامپی برروی کارت حافظه SD بدون نیازبه هیچ سیستمی ، ساپورت کارت حافظه تاحجم ۶۴ گیگابایت ، دارای سنسور تصویر ، نگه داری تصاویر در مدت بالا ، دارای اسپیکر داخلی در صورت ارتباط صوتی دو طرفه ، دید درشب رنگی ، امکان دیدن تصاویر بدون نیاز به اینترنت ، انتقال تصویر و صدا باکیفیت بالا ، مشاهده حجم کلی کارت حافظه و حجم باقیمانده از آن ، امکان دریافت ارور به محض تشخیص صدا یا حرکت ، امکان گرفتن عکس و فیلم و ذخیره بر روی موبایل بدون نیازبه  کارت حافظه در داخل دوربین وایفای لامپی ، امکان مشاهده تصاویری که دوربین چند نفری دوربین مداربسته لامپی باقابلیت دید درشب رنگی مدل V380 PRO دوربین مداربسته از انواع مختلفی نیز تولید شده اند که دوربین لامپی یکی از این دوربین هاست .

آموزش نصب دوربین مداربسته آموزشگاه مهیاد بزین

به کمک این دوربین میتوانید زاویه 360 در جهات را تحت پوشش خود داشته باشید . یکی از ویژگی های منحصر به فرد دوربین لامپی چرخشی کیفیت بالا و نصب راحت و بی دردسر آن است که تمام افراد می توانند خود به تنهایی آن را بر روی سرپیچ نصب نماید . این دوربین ویژگی امکان انتقال تصویر بر روی موبایل ، تعقیب افراد ، دید درشب رنگی، ضبط و پخش صدا، انتقال دو طرفه صدا و پشتیبانی از کارت حافظه تا 64 گیگ را دارند .

دوبین لامپی چرخشی :

این دوربین بدون نیاز به سیم کشی و از طریق کارت حافظه میتواند تصاویر را ضبط کند و یا با متصل به وایفای منزل یا محیط مورد نظر قابل کنترل ونظارت میباشد و افراد میتوانند به وسیله موبایل هوشمند خود ونصب نرم افزار V380 از ویژگی های پر شمار این دوربین لامپی بهرمند شود .

قوانین نصب دوربین مداربسته :

دلایل قانونی زیادی برای نصب دوربین مداربسته در محیط‌ های اداری وکاری نیز وجود دارد . حفظ امنیت پرسنل ها در مقابل خشونت و سرقت و… ، جلوگیری از انجام دادن کار اشتباه و سوء‌رفتار ، بهبود کارکنان ، رعایت الزامات قانونی ، نظارت بر کارهایشان ،  نظارت بر برقراری امنیت و بهداشت در محیط کار و…بخشی از دلایل نصب دوربین مداربسته در محیط کاری و منازل می باشد . 

علت متصل نشدن دوربین‌ مداربسته لامپی به دستگاه‌های DVR :

 DVR و NVR دستگاه‌هایی هستند که تصاویر و فیلم های گرفته شده را توسط دوربین‌های مداربسته دریافت میکنند . و آنها را به یک فرمت تبدیل می‌کنند که در کارت ‌های حافظه قابل نگهداری باشد . اکثر دوربین‌های مداربسته می‌توانند به این دستگاه‌ها وصل شوند .

آموزش عیب یابی دوربین مداربسته
مکان مناسب برای نصب دوربین مداربسته ها :

زمانی که کابل کواکسیال ، سیگنال آنالوگ منتقل میشود بالاترین افت سیگنال را دارید . معمولاً کابل کواکسیال شیلد دار ، مسافت بیشتری را در مقایسه با کابل کواکسیال پوشش می‌دهد و تا فاصله 60 متری قابل قبول است . علاوه بر ‌این ، منبع تغذیه نیز باید تاحد امکان نزدیک دوربین مداربسته جای گذاری شود تا زمانی که فاصله از 200 متر بیشتر باشد کیفیت فیلم کاهش پیدا نکند . دخالت الکتریکی از جمله نزدیکی به سیم های ولتاژ افزایش یافته و موارد مانند آن ، روی کیفیت تصاویر دوربین های مداربسته اثر میذارد و دوربین های مداربسته باید در ارتفاع بیشتر از دو متر و دور از دسترس نصب شوند . دوربین های مداربسته در شرایط جوی مختلف مقاومت زیادی نشان می‌دهند ، اما شما نباید آنها را در جلوی نور مستقیم خورشید یا زیر باران و برف جای گذاری کنید ، حتی اگر دوربین ‌تان ضد آب باشد . و همیشه اتصالات برقی خود را چک کنید .