021-66919908

09351307088

آموزشگاه مهیاد برزین

آموزش هج در فارکس

آموزش صفر تا صد بازار مالی فارکس

بازار مالی فارکس یکی از بزرگ ترین و قدرتمندترین بازار های مالی در جهان می باشد ودر بین مردم معروف است . معامله گران در این بازار به خرید و فروش ارزها میپردازند . در این بازار معامله گران با خرید و فروش پی در پی در فارکس برای معامله ی سرمایه خود به سود خوبی میرسند و رونق بسار زیادی به نقدینگی خود اختصاص میدهند و با همان سود بدست آمده میتوانند معامله های بیشتری را انجام داده و سود خودرا به حداکثر برسانند . 

هج در فارکس یعنی چه هج در فارکس  به نوعی یک سرمایه گذاری در فارکس می باشد . بیشتر تریدرهای تازه وارد در این بازار اطلاعات کافی  در مورد سرمایه گذاری در فارکس ندارند . هج کردن در فارکس معامله ای می باشد که در جهت عکس موقعیت از قبل پیش بینی شده مورد انجام قرار میگیردو هچنین هج کردن در فارکس خطر ریسک معامله را کمتر میکند . معامله در فارکس پولساز نیست و هدف این معامله کمتر کردن ضرر و خطر ریسک در معاملات می باشد .  به معامله شورت و معامله همزمان فارکس هیجینگ یا قرار داد سی اف دی می گویند . شورت ، فروش معامله یک دارایی را بدون اینکه قبلا آن را خریداری کرده باشید امکانپذیر است . معاملات شورت را میتوانیم به صورت بازخرید با قیمت کم و فروش با قیمت بسیار بالا انجام داده و سود خوبی کسب کنیم . با باز کردن چند اکانت متفاوت با نام های مختلف میتوانید از معامله همزمان در فارکس با چند اکانت را برای خود امکانسازی کنید و بتوانید از هر اکانت به صورت مجزا استفاده کرده و معامله خودرا انجام دهید .

  بیشتر بخوانید :     عیب یابی برد مایکروویو اسنوا

استراتژی سرمایه گذاری به دو بخش می باشد . هج کردن ناقص در فارکس برای هج کردن در فارکس ناقص تریدی که برای یک مدت مشخص زیاد ارز در اختیار دارید میتواند ازار مالی و معامله را به خطر بیاندازد . خرید و فروش در فارکس خرید و فروش همزمان در فارکس خود یک هیجینگ در فارکس می باشد . این استراتژی برای نگهداشتن معامله اولیه و معامله هج انجام میگردد .

هج در فارکس در موقعیت های زیاد و گوناگونی مورد استفاده قرار میگیرد . و میتواد عواملی مانند : (تغییر نرخ سود ، تورم در کشور و تغییرات اقتصادی و سیاسی ) تاثیر گذار باشد . هج کردن در فارکس در زمانی برای ما کاربرد دارد که  نواسانات زیاد و حواشی معامله را کنترل کند . در پوشش ریسک سرمایه‌گذار با باز کردن یک معامله در یک جفت ارز که حرکات قیمتی‌اش با یک حرکت از یک جفت ارز دیگر بیشترشود سعی دارند تا ریسک سرمایه‌گذاری را کمتر کنند .

آموزش بازار مالی فارکس فنی حرفه ای

 هج کردن در فارکس به سه بخش تقسیم می شود قرار داد فوروارد قراردادی است بین دو فرد برای خرید و فروش دارایی مشخص شده . قرارداد فیوچریک قرارداد استاندارد بین دو طرف برای خرید یا فروش دارایی‌ها به قیمت و مقدار توافق شده در تاریخ مشخص می باشد بازار مالی خرید و فروش  و وام کوتاه مدت با سر رسید کمتراز یکسال انجام میگیرد .

ایجاد حساب در فارکس اولین مرحله برای فعالیت رسمی معمله گران می باشد و خیلی ضروری است در کشورمان تحریم های بسیاری از این لحاظ وجود دارد مسیری مطمئن را انتخاب کرده و خیلی با دقت این کار را برای سرمایه گذاری های مختلف انجام دهید . هج کردن در فارکس تلفات مالی را محدود می نماید ، سود آن را میتوانیم قفل گذاشته و حد آن را مشخص کنیم ، سبب افزایش در آمد می شود .

  بیشتر بخوانید :       راه اندازی دوربین مدار بسته آیمو

هج درفارکس به دو بخش هج مستقیم ، هج همبستگی تقسیم میشود . هج مستقیم دراین روش شما یک معامله مستقیم برای یک جفت ارز باز میکنید و آن را تحت پوشش اقرار میدهید . هج همبستگی جزو استراتژی های پر ریسک میباشد و با جفت ارزهای که باهم همبستگی مثبتی دارند انجام میگردد .

پوشش ریسک یک استراتژی معاملاتی بسیار ارزشمند و مهم  است . با به کارگیری نادرست آن می‌تواند سودتان از معامله های دیگر را باطل کند . در زمانی که شما از معامله اصلی خود به سود برسید به احتمال زیاد از حرکتی که برای پوشش معامله ریسک بازشده به ضرر خواهید رسید .

اموزشگاه مهیاد برزین

اگر هج کردن به درستی انجام نشود امکان به ضرر رسیدن افزایش می یابد . باید همیشه حواستان به حق کمیسیون و سوآپ باشد . اگر با نواسانات آشنایی لازم را نداشته باشید  از معامله و سرمایه گذاری در فارکس جلوگیری نمایید . هج کردن سرمایه خود هیچ ضرری برای شما نخواهد داشت اما باید بدانید که به درستی معامله رامورد انجام قرار میدهید یا نه این اقدامی برای جلوگیری از ریسک معامله در فارکس می باشد .