021-66919908

09351307088

آموزشگاه مهیاد برزین

اموزشگاه تعمیر کولر گازی اسپیلت در اسلامشهر

اموزشگاه تعمیر کولر گازی

اموزش تعمیر کولر گازی اسپیلت در اسلامشهر . آیا نیازمند دریافت خدماتی همچون تعمیر کولر گازی در اسلامشهر هستید؟ نگران نباشد مجموعه مهیاد برزین در اسلامشهر با داشتن متخصصین حرفه ای و باسابقه در زمینه تمامی انوع برند این دستگاه قادر به ارائه خدماتی همچون نصب مجدد، سرویس و تعمیر کولر گازی میباشند که شمابه طورکامل دراین آموزشگاه صفر تا صد تعمیرات کولر گازی اسپیلت راآموزش می بینید .

این مرکز مجاز و معتبر به صورت مستقل از نمایندگی برندها و تحت نظارت اتحادیه مربوطه به انجام فعالیت می پردازد. تیم تخصصی و حرفه ای این مجموعه با داشتن 5شعب فعال خود در انقلاب ، اسلامشهر ، کرج ، بومهن ، پاکدشت به آموزش تعمیر کولر گازی پرداخته است که این مجموعه دارای اساتید بسیار باتجربه وکاربلد این اموزشها را ارائه میدهند .

پشتیبانی نامحدود از کارآموزان

چنانچه کارآموزان مجموعه مهیاد برزین در خانواهده یا دوست آشنا به تازگی کولر گازی خریده اید و قصد نصب آن را دارید باید هرچه سریعتر از خدمات نصب مجموعه مهیاد برزین در اسلامشهر کمک بگیرید . ویا اگر کارآموزان دچار مشکلی شدند وخودآنها نتوانستند کولر را تعمیر کنند میتوانند با استاد خود تماس بگیرند و ازایشان درخواست کمک کنند .

مهمترین ویژگی های آموزشگاه تعمیر کولر گازی اسلامشهر

  • برخورداری از تکنسین های حرفه ای، با سابقه و آموزش دیده در تمامی انواع برند ها
  • برخورداری از شعب فعال در سراسر تهران و شهرهای اطراف آن
  • نظارت اتحادیه تعمیرکاران بر فعالیت مجموعه
  • ارائه مدرک فنی حرفه ای
  • آموزش نصب و تعمیر بروزترین مدل های کولر گازی
  • استفاده از اساتید متخصص برای آموزش
آموزش صفر تا صد تعمیرات پکیج

آیا میدانید که نصب درست کولر گازی تاثیر بسیاری در افزایش طول عمر دستگاه و نیز عملکرد آن در میزان برق مصرفی دارد؟! بله به همین خاطر نصب این دستگاه برقی یکی از مراحل حساس و مهم آن محسوب می شود. که حتما باید توسط نصاب حرفه ای و به صورت درست و صحیح انجام شود. چه بسا دیده شده که کاربران با سپردن دستگاه خود به افراد بی تجربه و آموزش ندیده دچار صدماتی همچون سوختگی کمپرسور به علت نصب وراه اندازی نادرست شده اند که این امر باعث شده مجموعه بزرگ مهیاد برزین با فعال کردن شعبه خود دراسلامشهر این درصد خرابی و افرادی که کاربلد نیستن را به صفر برساند . وهمه ی کسانی که علاقه مند دراین دوره میباشند میتوانند شرکت کنند وصفر تا صد تعمیرات کولر گازی اسپیلت را بیاموزند و کسب درامد کنند .

  بیشتر بخوانید :    آموزش تعمیرات موبایل در کرج

در دوره نصب و تعمیر کولرگازی آموزشگاه اسلامشهر ، شما با نصب انواع کولرگازی های ایرانی و خارجی در برندهای مختلف آشنا می شوید و در کارگاه مجهز آموزشگاه اسلامشهر و زیر نظر برترین اساتید کشور دست به آچار شده و شارژ گاز و جوشکاری لوله مسی را انجام می دهید .

کولر های گازی یا همان اسپلیت ها به خاطر مزیت هایی که دارند، به راحتی جای کولرهای آبی پر سر و صدا را گرفته اند. در شش ماه اول سال در ایران، که هوا رو به گرمی می رود، همه به فکر خریدن، تعمیر و یا سرویس کولر گازی خانه خود می افتیم. سپری کردن روزهای گرم بدون کولر بسیار آزار دهنده است؛ به همین علت همه در این مواقع سراغ تعمیرکار یا نصاب کولر می روند.که باید درنظر داشته باشید که این کارا به چه شخصی یا چه مرکزی بسپارید واضح است اموزشگاه مهیاد برزین این امر را سلب کرده است یعنی شمامیتوانید باخیال راحت اینکارا به مجموعه تعمیرو نصب کولر گازی اسلامشهر بسپارید وصفر تا صد کولر گازی را انجام دهند .

اموزش تعمیر کولر گازی

به منظور، یادگیری تعمیر کولر گازی می توانید در دوره آموزشی تعمیر کولر گازی آموزشگاه اسلامشهر شرکت کنید. در این آموزشگاه به صورت صد در صد عملی کار به شما یاد داده می شود و از اساتیدی برجسته برای تدریس دعوت شده است. که صفر تا صد تعمیرات کولر گازی را به صورت تخصصی به کارآموزان آموزش میدهند و حتی پشتیبانی نامحدود دراختیار کارآموزان قرار میدهند .آموزشگاه تعمیر کولر گازی اسلامشهر باتجربه چندین ساله و ارائه مدرک داخلی و مدرک فنی حرفه ای به کار خود ادامه میدهد و اینکه یک مدرک MPT  در اختیار کارآموزان قرارمیدهد که ویزای کار محسوب میشود ومیتوانند بااین مدرک جواز کسب دریافت کنند .