021-66919908

09351307088

آموزشگاه مهیاد برزین

اموزش راه اندازی دوربین مدار بسته

آموزش تعمیر دوربین مدار بسته

دوربین مداربسته تحت شبکه آی می لب به صورتی طراحی شده تا فضای زیادی را اشغال نکند . این دوربین از طریق بی‌سیم قابلیت اتصال دارد . این محصول برای استفاده در فضای داخلی خانه گزینه مناسبی است . یکی از دلایلی که باعث شده تا این محصول برای استفاده‌های داخلی گزینه مناسبی باشد قابلیت قرار دادن دوربین روی میز با دکور است .

این دوربین به صورتی طراحی شده تا بتوانید در اتاق خواب کودک از آن استفاده کنید . این مدل برای افرادی که در خانه حیوانات خانگی دارند و این حیوانات برای مدت طولانی در خانه تنها هستند کارایی بسیاری دارد . با استفاده از قابلیت مانیتورینگ می‌توانید از وضعیت فضای خانه‌تان مطلع شوید . یکی از دلایلی که باعث شده تا این مدل قابلیا مانیتورینگ اتاق را داشته باشد ابعاد و تحت شبکه بودن آن است .

خاموش بودن رنگ های دوربین مداربسته آی می لب :

وقتی به یک جسم سفید نگاه می کنیم چشمان ما آن جسم را سفید می بینند . علت این است که چشمهای ما طیف رنگی گسترده ای دارند و به این علت که مغز ما می تواند طیف خاصی از پارامترهای نور محیط را جبران کند . دوربین ها سعی می کنند همان گونه را از طریق تنظیماتی به نام تعادل رنگ سفید انجام دهند که می تواند به صورت دستی یا خودکار تنظیم شود . وقتی درست تنظیم نشده باشد نمیتواند رنگ ها را واضح تحریف کند .

  بیشتر بخوانید   :      نحوه تعمیرات ماشین ظرفشویی سام

تنظیمات دوربین آی می لب را چک کرده واطمینان حاصل کنید که برای استفاده در فضای باز پیکربندی شده است . اگر دوربین شما به طوراتومات رنگ سفید را تنظیم میکند و در فضای باز نصب شده باشد دوربین را به سمت پایین زاویه دهید تا از آسمان دورتر باشد . اگرکه دوربین مدار بسته آی می لب از نور سفید پشتیبانی میکند ولی امکان تغییر مکان  را ندارد این قابلیت را غیرفعال کنید و تراز سفیدی رادستی تنظیم کنید تا رنگ ها درست شوند.اگرکه دوربین آی می لب شما تنظیمات اضافی رنگی را نمایش میدهد که به شما امکان این را میدهد پارامترهایی مثل رنگ تصاویر یا سطح گاما را تنظیم کنید . تا زمانی که رنگ های دیگر تحریف نمی شوند تنظیم کنید . اگرکه دوربین مدار بسته آی می لب را حتما بایدمجدد جا به جا کنید اطمینان حاصل کنید که دوربین آی می لب هنوز مناطقی را که برای پوشاندن به آن لازم داریدپوشش میدهد .

علت سیاه و سفید بودن دوربین مداربسته آی می لب :

دوربین های مدار بسته آی می لب تنها در شرایطی که سطح نور محیط به اندازه کافی بالا باشد می توانند رنگ ها را ببینند . حتی دوربین مداربسته آی می لب دید درشب توانایی ضبط تصاویر را با ال ای دی های مادون قرمز دارد نمی توانند رنگ ها را در زیر نور قرمز مادون قرمزدرست تشخیص بدهند .

اموزشگاه راه اندازی دوربین مدار بسته

مطمعن شوید که شرایط نوری با الزامات دوربین مدار بسته آی می لب شما مطابقت دارد . درشرایط استفاده نکردن می توانید پیش از عوض کردن  دوربین به نصب منبع نور اضافی بپردازید . اگرکه  نور کافی در محیط استاطمینان حاصل کنید که مسیر نوری پاک نشده است و دوربین را از نظر فنی چک کنید . اگر دوربین مداربسته آی می لب شما از سیگنال های ویدیویی آنالوگ یا کامپوزیت خارج می شود ، از این اطمینان حاصل کنید که نوع فیلم ورودی با نوع فیلم خروجی مطابقت دارد . وصل کردن یک سیگنال ویدئویی ترکیبی به یک ورودی ویدئو ، یا برعکس ، بعضی مواقع می تواند به جای یک صفحه سیاه به تصویر سیاه و سفید تبدیل شود . بعضی  از نمایشگرها دارای یک مجموعه ورودی ویدیویی میباشند . باید این موردها را به طور ساده پیکربندی انجام دهید و در صورت مناسب قرار دهید.

صدا نداشتن تصاویر دوربین مداربسته آی می لب :

علت آن دخالت یا آر اف است . مثل سوسو زدن باید منابع معمول را چک کنید . 

کابل ها به خصوص کابل های آنالوگ را بررسی کنید تا آسیب دیده نباشند .

  بیشتر بخوانید   :      تعمیرات ماشین لباسشویی وست پوینت

مطمعن شوید که همه اتصال ها درستدور از منابع  مسیریابی شده و در صورت نیاز بسته شده اند . اگر دوربین آی می لب شما دارای خروجی آنالوگ استکابل ویدئو را از دوربین آی می لب جدا کرده و چک کنید که هنوز نویز روی مانیتور میبینید یا نه . این نشانه دخالت در انتهای مانیتور میباشد . منبع تغذیه و کابل های آن را چک کنید . ببینید که آیا قطع دوربین یا تجهیزات ویدئویی دیگر موجب کم شدن سطح نویز می شود . تجهیزات آسیب دیده یا محافظ نامناسب می توانند در دستگاه های دیگر اشکال بوجود بیاورد. 

علت کار نکردن دوربین مداربسته آی می لب در شب :

پیکربندی نادرست دوربین مداربسته آی می لب : ببینید که دوربین مدار بسته آی می لب شما برای شب ها پیکربندی شد است . اگر حالت دوربین آی می لب شما بین روز و شب مدام تغییر کند در صورت وجود تنظیمات پیکربندی نور محیط را چک کنید . 

آموزش نصب دوربین مدار بسته مهیاد برزین

 توان ال ایی دی ها جریان اضافی می گیرند پس یک دوربین مدار بسته آی می لب در شب به انرژی بیشتری نسبت به روز لازم دارد . این ایراد به ویژه در دوربین های آی می لب مجهز به باتری وجود دارد . مطمعن شوید که نیاز های دوربین مداربسته آی می لب فراهم شده است .

ال ای دی های آسیب دیده : دوربین را از نظر آسیب دیدگی چک کنید . ال ای دی ها هم قدیمی میشوند پس دوربین مداربسته آی می لب قدیمی شاید دیگر نتواند براحتی نور کافی را تامین کنند .