021-66919908

09351307088

آموزشگاه مهیاد برزین

بهترین آموزشگاه تعمیرات موبایل در بومهن

اموزش صفر تا صد تعمیرات موبایل

بهترین آموزشگاه تعمیرات موبایل در بومهن ، با برگزاری دوره آموزش تعمیرات موبایل در شهر بومهن که فعالیت های خود را با استانداردهای بازار کار و اشتغال انجام میدهد شما را برای یک آینده شغلی پر در آمد فرامیخواند . شما میتوانید با شرکت در دوره تعمیرات و یادگیری آن آینده شغلی خود را تضمین کنید .

این دوره آموزشی شامل آموزش سخت افزار و نرم افزار موبایل در بومهن است که به شکل عملی در کارگاههای مجهز آموزشگاه برگزار میشود . و بعد از سپری کردن این دوره تعمیرات به کار آموزانی که موفق به یادگیری شوند میتوانند وارد بازار کار شوند .

آموزشگاه تعمیر موبایل بومهن از بهترین مراکز تخصصی آموزش تعمیرات موبایل در کشور است زیرا روش کار ما به صورت کار عملی و تمرین زیاد و نیز استفاده کردن از گوشی و برد های مختلف است که با ایجاد این شراط در کلاسهای عملی تضمین میکنیم که کار آموز بعد از پایان دوره آموزشی بتواند در زمینه تعمیرات موبایل بتواند کار کند و کسب درآمد کند . ازاین رو این آموزشگاه که زیر مجموعه آکادمی مهیاد برزین میباشد به یکی از بزرگترین مجموعه آموزشی تعمیرات موبایل برگزیده شده است .

مرکز تخصصی آموزش تعمیرات موبایل بومهن

کمتر آموزشگاهی یافت خواهد شد که در آن آموزش تعمیر گوشی موبایل بومهن انواع برند معروف آموزش داده شود آن هم با پیشرفته ترین ابزارها و تجهیزات پیشرفته که در این آموزشگاه  دارای اساتید مجرب و کاربلد میباشد که از صفر تا صد تعمیرات تخصصی موبایل را آموزش میدهند .

احتمالا به این نتیجه رسیده اید که مهارت در زمینه تعمیرات موبایل بسیار کاربردی و مهم است. یادگیری تعمیرات موبایل یکی از مهارت های بسیار ظریف بوده و به راحتی نمی توان آن را یاد گرفت. که این امر باعث میشود که شمارا مجبور کند که در یک آموزشگاه فوق پیشرفته زیر نظر سازمان فنی حرفه ای آموزش ببینید که آموزشگاه تعمیر موبایل در بومهن چنین ویژگی هایی را دارا میباشد و علاقه مندان به تعمیرات موبایل ما این آموزشگاه را به آنها سفارش میکنیم و میتوانند با خیال اسوده در این آموزشگاه اموزش ببینید .

اموزش تعمیرات موبایل

آموزش صفر تا صد تعمیرات موبایل

برای تبدیل شدن به یک تعمیرکار حرفه ای در حوزه تعمیرات موبایل و ورود به بازار کاردوره تعمیرات موبایل را از آموزشگاه مهیاد برزین در بومهن راه حل مناسبی است. این دوره آموزشی شامل آموزش صفر تا صد تعمیرات موبایل، از جمله تعمیرات سخت افزاری و نرم افزاری، وتمامی برندهای گوشی را آموزش میدهد .

در این دوره آموزشی به صورت عملی، تمامی مشکلاتی که ممکن است برای گوشی موبایل رخ دهد، از جمله روشن نشدن گوشی، شارژ نکردن، خراب شدن ال سی دی، داغ شدن بیش از حد موبایل و هنگ کردن گوشی به شما آموزش داده می‌شود و  نحوه تعمیر وعیب انواع گوشی های روز دنیارا دراین اموزشگاه در بومهن آموزش میدهد که تمامی این تعمیرات را یکبار خورد کارآموزان انجام میدهند تا با تمامی این مراحل آشنا شوند . حتی این امکان نیز وجود دارد که حالا از دوست همسایه و یا مشتری میتوانند کارآموزان گوشی های نیاز به تعمیر را بگیرند وبه آموزشگاه بیاورند که با کمک اساتید آن را تعمیر و عیب یابی کنند و هزینه این تعمیر را خود کارآموزان دریافت نمایند .

  بیشتر بخوانید :    اموزش تعمیرات پکیج دیواری کرج

چرا آکادمی مهیاد برزین در بومهن

  • ارائه مدرک بین المللی از سازمان فنی و حرفه ای
  • ورود به بازار کار پس از گذراندن دوره
  • آموزش کاملا تخصصی
  • آموزش کاربردی و اصولی
  • تدریس بصورت خصوصی
  • زیر نظر اساتید مجرب و کاربلد
  • درآمد تعمیر کار موبایل ممکن است بسته به مکان، تجربه، مهارت‌ها و شرایط مختلف متغیر باشد. در اکثر موارد، تعمیر کاران موبایل دریافت هزینه بر اساس نوع مشکل و سطح پیچیدگی تعمیرات انجام شده است. همچنین، درآمد به صورت ساعتی یا بر اساس کارکرد مشخص شود .
  • در برخی مناطق، تعمیر کاران موبایل مستقل می‌توانند قیمت‌های خود را تعیین کنند و بسته به بازار و رقابت، قیمت‌های متفاوتی داشته باشند .
اموزشگاه تعمیرات موبایل

با توجه به پیچیدگی های امروزی دستگاه های تلفن همراه، تعمیر آن ها تنها توسط افرادی با تخصص کافی ممکن است. بنابراین، آموزش تعمیرات موبایل برای بسیاری از افراد بسیار مهم است. با یادگیری تکنیک های تعمیرات موبایل، می‌توانید مشکلات رایج را برطرف کنید و به دنبال تعمیر دستگاه های خود باشید. که آموزشگاه مهیاد برزین در بومهن این مشکلات را برطرف کرده است . تعمیرات موبایل یک دوره کوتاه مدت است و هرکس که به آن ملحق شود در کوتاه ترین مدت به بازار کار این حرفه می پیوندد. بازار اشتغال تعمیرات موبایل و تقاضا و درآمد بالایی دارد . از این رو هر کسی که بخواهد شغلی با درآمد داشته باشد . میتواند در آموزشگاه مهیاد برزین بومهن این حرفه را آموزش ببیند .وبرای وارد شدن به این حرفه برای اول کار نیاز نیست که سرکایه ای هنگفت داشته باشند .و تجهیزات لازم برای اینکار شامل : دستگاه هیتر، پیچ گوشتی و پنس، شابلون، روغن فلکس، مولتر متر و دستگاه لوپ، منبع تغذیه، سیم قلع، روغن لحیم می باشد. به یک لپ تاپ هم برای کارهای نرم افزاری موبایل نیازمندید و همین طور  صندلی اجاره ای خواهید گفت تایاینکه به سرمایه لازم دست پیدا کردید میتوانید خود شما مغازه بزنید و کسب درآمد کنید .