021-66919908

09351307088

آموزشگاه مهیاد برزین

اموزش تعمیرات پکیج دیواری کرج

آموزش تعمیرات پکیج

اموزش تعمیرات پکیج دیواری کرج .پکیج یکی از ملزومات در ساختمان های مدرن است. بدون این دستگاه، آب گرم مصرفی خانگی وجود نخواهد داشت. بدون آب گرم، امکان گرم شدن خانه ها، استحمام و بسیاری کارهای دیگر وجود نخواهد داشت. به همین خاطر افراد، از سازندگان تا مالکین بناها، از این وسیله بسیار مفید استقبال می کنند .

در کنار مزایایی که پکیج دیواری دارد، همانند سایر دستگاه ها، پس از گذشت زمان، این وسیله نیز با نقص و ایراد روبرو می شوددر این دوره انواع پکیج های دومبدله و تک مبدله , فن دار و بدون فن به صورت کاملا عملی آموزش داده می شود ؟ انواع پکیج های بوتان , ایران رادیاتور , اخگر و … نصب و تعمیر آبگرمکن دیواری هم به صورت کاملا رایگان در این دوره آموزش داده می شود . تمام نکات عیب یابی , آموزش نصب پکیج و آموزش تعمیرات پکیج به صورت کاملا عملی آموزش داده می شود و 90 % کلاس عملی می باشد . بعد از پایان دوره آموزش نصب و تعمیر پکیج مدرک معتبر از سازمان فنی و حرفه ای برای کارآموزان عزیر صادر می گردد .

در آموزشگاه مهیاد برزین آموزش نصب پکیج  را نیز خواهید دید . آموزش تعمیرات انواع برندهای پکیج دیواری از جمله بوتان، ایران رادیاتور،اخگر ،ایساتیس و.. را به همراه آموزش نصب آنها فرا می گیرید.در دوره آموزش تعمیر پکیج دیواری به تعمیر و نصب انواع پکیج های تک مبدله و دو مبدله، فن دار و بدون فن مسلط خواهید شد .

  بیشتر بخوانید :    آموزش تعمیرات موبایل در کرج

دلایل مهم برای شرکت در دوره آموزش نصب و تعمیرات پکیج دیواری کرج

آموزشگاه مهیاد برزین کرج با سال ها تجربه موفق خود در زمینه آموزش به کارآموزان دوره آموزش تعمیر پکیج دیواری هم اکنون یکی از بزرگترین و مجهزترین آموزشگاه های فنی و حرفه ای در کرج است که توانسته اعتماد بسیاری از کارآموزان را جلب کند. آموزشگاه مهیاد برزین جواب این اعتماد را با کیفیت عالی آموزشی و ایجاد یک فضای آموزشی کاملا حرفه ای به کارآموزان داده است .

مزایای ویژه شرکت در دوره آموزش تعمیرات پکیج دیواری

  • ضمانت یادگیری دوره
  • پشتیبانی پس از دوره
  • اساتید مجرب
  • کارگاه مجهز
  • مدرک معتبر از سازمان فنی حرفه ای
  • پذیرش کارآموزان شهرستانی با هماهنگی اسکان در خوابگاه
اموزشگاه تعمیر کولر گازی

مراحل آموزش نصب و تعمیرات انواع پکیج دیواری در کرج

  • برای نصب پکیج ابتدا فاصله پکیج تا سقف رعایت شود که این  فاصله باید حداقل 60 سانتی متر تا روی پکیج باشد .
  • فاصله پکیج از کف تا زیر پکیج باید حداقل 120 سانتی مترباشد .
  • همچنین فاصله پکیج از اطراف باید حداقل 10 سانتی متر باشد .
  • لوله های رفت و برگشت رادیاتورهای روی دیوار مشخص شود .
  • ورودی آب سرد به پکیج و خروجی آبگرم بهداشتی روی دیوار مشخص شود .

از پکیج برای گرمایش به وسیله شوفاژ‌ها، فن کوئل‌ها، رادیاتور قرنیزی، گرما از کف و به طور کلی سیستم گرمایشی‌هایی که با آب گرم محیط را گرم می‌کنند استفاده می‌شود.ادامه مطالب در فایل زیر به آشنایی ساختار و سیستم پکیج می‌پردازیم. یکی دیگر از نکاتی که برای انتخاب پکیج باید به آن توجه کرد نوع مبدل پکیج است.پکیج‌ها در دو نوع دومبدله و یک مبدله در بازار وجود دارند .

درآمد شغل تعمیر پکیج دیواری

تعمیرکاران پکیج دیواری علاوه بر تعمیرات بر راه‌اندازی و سرویس‌دهی پکیج‌های دیواری نیز تسلط پیدا می‌کنند. سرویس‌دهی پکیج‌ دیواری با هماهنگی نمایندگی‌های فروش و خدمات پس از فروش، درآمد این کار را در تمامی فصول سال تضمین خواهد کرد .

اما اگر می‌خواهید به درآمد بالاتری دست پیدا کنید، حتماً در این شغل خوش‌قول باشید. مردم به خوش‌قولی شما حساب ویژه‌ای خواهند کرد. چراکه معمولاً افرادی که با تعمیرکاران تماس تلفنی می‌گیرند، کسانی هستند که خیلی سریع نیازمند تعمیر پکیج دیواری خود شده‌اند.

اگر می‌خواهید که در کار تعمیر پکیج دیواری به درآمد بالایی دست پیدا کنید، حتماً حرفه‌ای رفتار کنید. اعتماد نمایندگی‌ها و مراکز فروش را به دست آورید و از قطعات خوب برای تعویض قطعات خراب دستگاه پکیج دیواری استفاده نمایید و از همه مهم‌تر به قول و قرارهای خود در کار پایبند باشید .

اموزش صفر تا صد تعمیر پکیج

فردیس کرج با جمعیت 900هزار نفری که در خود جای داده است روبه روز این جمعیت بیشتر وبیشتر میشود واین امر باعث شده که خانه سازی در این مکان زیاد شود ازاین رو همه ی این خانه ه نیز به پکیج دیواری دارند که  یک نیاز مبرم برای خانه میباشد . واینکه اموزشگاه های بسیاری بدون مجوز دراین مکان تاسیس شده اند که اگر بخواهید در این اموزشگاه ها اموزش ببینید . وقت خود را صرف آموزش بیهوده کرده اید اگرمیخواهید دریک اموزشگاه پکیج دیواری آموزش ببینید حتما حتما ازنحوه آموزش آنها دیدن کنید که چطور آموزش میدهند که آموزشگاه مهیاد برزین تمامی این شک وشبه را ازبین برده و باتاسیس شعبه خود درفردیس کرج خیلی پرقدرت وبا مجوز رسمی از سازمان فنی حرفه ای به کار خود ادامه میدهد .