021-66919908

09351307088

آموزشگاه مهیاد برزین

بهترین آموزش نصب دوربین مدار بسته بومهن

آموزش راه اندازی دوربین مدار بسته

بهترین آموزش نصب دوربین  مدار بسته بومهن این روزها در اماکن و حتی خانه ها برای امنیت بیشتر نصب می گردند. برای آموزش نصب دوربین های مدار بسته در بومهن، کلاس ها و دوره های آموزشی زیادی وجود دارد که شما می توانید با شرکت در این دوره ها و کلاس ها، اصولی این دوره ها را آموزش دیده و وارد بازار کار گردید .

سرفصل های آموزشی نصب دوربین مداربسته در بومهن

در آموزشگاه مهیاد برزین دورهای آموزش نصب دوربین مداربسته در بومهن این سرفصل ها آموزش داده می شود که عبارتند از :

  • معرفی انواع دوربین های مدار بسته
  • معرفی قسمت های مختلف دوربین مدار بسته
  • آموزش اصول کار سیستم های آنالوگ و دیجیتال
  • آموزش طراحی های سیستم های دوربین مدار بسته
  • آموزش شبکه های کامپیوتری
  • آموزش کابل کشی شبکه
  • آموزش نحوه ی اضافه کردن دوربین به نرم افزار
  • آموزش نحوه ی اتصال هارد دیسک به کابل

هزینه ی کلاس دوربین مداربسته در بومهن

با شرکت در کلاس های نصب دوربین های مداربسته با صرف هزینه ای پایین به راحتی این دوره را آموزش دیده و در صورت موفقیت در آزمون های مربوطه مدرک معتبر نیز کسب نمایید .

آموزش نصب دوربین مدار بسته ip و hd

شما در دوره های نصب دوربین مداربسته با نصب دوربین های آی پی و اچ دی نیز آشنا شده و اصول و مفاهیم آن را می اموزید. این کلاس ها زیر نظر سازمان فنی و حرفه ای برگزار گردد ومدرک ان دوره به شما داده میشود. دوربین های مدار بسته ی آی پی و اچ دی از قابلیت های بالایی برای نصب در اماکن مختلف برخوردار بوده که شما به این طریق و توسط دوره ها بیشتر اشنا میشوید.

بیش از هزار کاراموز بصورت سالانه از اموزشگاه مهیاد برزین دربومهن و همینطور کسب رضایت این کار اموزان عزیز امروز مهم ترین تضمین برای یادگیری شما عزیزان است. بهترین تجهیزات و همینطور اساتید کاردان و مجرب در اختیار شما قرار داده شده تا شما در طول دوره بتوانید با خیالی آسوده به کسب تجربه و مهارت بپردازید .

اموزش نصب دوربین مدار بسته

آیا در این دوره آموزشی تعمیرات و نصب  مدل های مختلف دوربین مداربسته  را یاد می گیریم ؟

بله در دوره های آموزش تعمیرات و نصب دوربین مداربسته که شامل تعمیرات دوربین مداربسته و نصب دوربین مداربسته  است شما آموزش را بصورت کاملا عملی و در محیط کارگاهی اموزش خواهید دید و در پایان دوره توانایی کامل و اعتماد بنفس بالا  را برای تعمیرات و نصب نواع دوربین مداربسته  خواهید داشت .

پاسخ سوالات علاقه مندان در رشته نصب دوربین های مدار بسته

بعد از اتمام دوره پشتیبانی نامحدود کاراموزان توسط اساتید دریافت میکنند .

بعد از اتمام دوره با کمک اساتید و گرفتن مشاوره به راحتی میتوانید وارد بازار کار بشوید .

کلاس ها بر اساس تایم دلخواه شما برگزار میشود و همچنین کلاس ها به صورت خصوصی نیمه خصوصی برگزار میشود .

اگر به دنبال یادگیری دوربین مدار بسته هستید ما بهترین و کم هزینه ترین راه را برای شما پیشنهاد می کنیم.در اموزشگاه مهیاد برزین با کمترین هزینه و با کیفیت بالا و به صورت عملی می توانید اموزش ببینید .

در پایان دوره های  آموزشی به یک نصاب حرفه ای تبدیل خواهید شد که قادر است تمام پروژه های دوربین مدار بسته از آسان تا پیچیده و سخت را به اتمام برساند .

زیرا آموزش های اساتید بر گرفته از تمام مراحل و نکات عملی مربوط به نصب و راه اندازی دوربین مدار بسته است که در هیچ جا آموزش داده نمی شوند .

آموزش نصب دوربین مداربسته

امروزه با توجه به ضرورت استفاده از دوربین مدار بسته برای چک کردن رفت و آمد ها و حفظ امنیت باعث رونق بازار این شغل شده است. از این رو در دوره آموزش نصب دوربین مداربسته آنالوگ و HD از  تمامی مراحل نصب استاندارد، انتخاب دوربین مناسب، تنظیم دستگاه DVR، نحوه انتقال تصویر بر روی موبایل یا کامپیوتر، نحوه کنترل دوربین های PTZ و… تمامی مراحل از صفر تا صد درصد به صورت کاملا عملی و تخصصی آموزش داده می شود بصورتی که کارآموز بعد از اتمام دوره میتواند وارد بازار کار شود و انواع برند موجود در بازار را براحتی نصب و تنظیم کند و کسب درآمد خوبی از بازار بزرگ این رشته بدست بیاورد .

اموزشگاه نصب دوربین مدار بسته مهیاد برزین

دوربین مداربسته IP به دلیل کیفیت بالا کار اموزان زیادی که به کیفیت تصویر برداری و ضبط توجه زیادی دارند پیدا کرده است از این رو دوره دوربین مدار بسته تحت شبکه IP کلیه اصول برای نصب یک سیستم اعم ازنحوه تنظیمات دستگاه NVR،نحوه تنظیمات دوربین برای ضبط بهتر تصاویر،نحوه تنظیمات دوربین PTZ، نحوه سیم کشی،نحوه سوکت زدن،نحوه انتقال تصویر،نحوه استفاده از هاب POE و… را بصورت کاملا علمی و تخصصی آموزش داده میشود بطوریکه کارآموز بعد از اتمام دوره تمام نکات مهم که در نصب تمامی برنده ها باید توسط اساتید کسب کند و بدون مشکل میتواند وارد بازار کارشود .