021-66919908

09351307088

آموزشگاه مهیاد برزین

بهترین اموزش تعمیرات کولر گازی در اسلامشهر

اموزشگاه تعمیر کولر گازی

بهترین آموزش تعمیرات کولر گازی در اسلامشهر به صورت عملی در کارگاه های  توسط اساتید فنی و با تجربه به شما کاراموزان تدریس می شود و شما پس با شرکت در این دوره ها، توانایی کامل در زمینه تعمیرات و نصب و راه اندازی کولرهای گازی و اسپیلت را به صورت صفر تا صد پیدا می کنید .

سرفصل های آموزش کولر گازی

  • اشنا شدن با اصول کلی عملکرد کولر گازی و اسپیلت
  • آشنا شدن با اجزا قطعات داخلی و توانایی باز و بسته کردن و عیب یابی تمام قطعات
  • آشنا شدن با شرایط و استاندارد های نصب و اجرای نصب کولر ها به صورت عملی
  • شیوه و نحوه ی عملی لوله کشی و بریدن و خم کردن و پرچ لوله
  • توانایی عملی وکیوم دستگاه
  • توانایی شارژ کردن انواع کولرهای گازی برای انواع مبردها
  • نشت یابی و تست لوله ها و شستشوی سیکل با ازت
  • جوشکاری لوله ها و اجرای عملی تعویض کمپرسور

اساتید آموزش تعمیر کولر گازی

باتوجه به اهمیت کیفیت آموزشی مجموعه مهیاد برزین در اسلامشهر با استفاده از گروه اساتید مجرب و کارآزموده سعی درارتقای کیفیت دوره های اموزشی برگزار شده دارد . پس از پایان دوره و با ورود به بازار، کار پشتیبانی لازم را برای شما فراهم نموده و قادرخواهید بود مشکلات و تعمیرات خود را با اساتید درمیان بگذارید و همچنین بعد از اتمام دوره میتوانید پشتیبانی نامحدود توسط اساتید داشته باشید . واین اساتید خودهم در بازار کار این حرفه مغازه دارند و زمانیکه در آموزشگاه تایم خالی دارند با استفاده از تبلیغاتی که در مغازه انجام میدهند خودشان نیز به خانه مشتری رفته و کول گازی را تعمیر میکنند .و ازاین راه نیز کسب درآمد زیادی میکنند و کارآموزانی که مایل باشند میتوانند با خود همین اساتید نیز به خانه مشتری بروند و ازنزدیک انواع و اقسام کولر گازی اسپیلت را دیده و تعمیرات مربوطه ا نیز خودشان انجام دهند .

بازار کار و اشتغال آموزش کولر گازی 

کولر های گازی پنجره ای و اسپیلت جزء دسته بندی سیستم های تهویه مطبوع خانگی و سبک قرار میگیرند باتوجه به رشد روز افزون استفاده از این تجهیزات در ساختمانها و عدم وجود نیروی متخصص کافی در حوزه تعمیرات و سرویس این دستگاه ها بستر مناسبی جهت کار و فعالیت در این زمینه را فراهم نموده است .  پس از آموزش کامل و حرفه ای تعمیر و نصب کولرهای گازی در صورت تمایل شما را به شرکت های اجرایی در این زمینه معرفی می نماید .

اموزش تعمیر کولر گازی اسپیلت

وافرادی نیز هستند که فقط یک تایمی از خانه به دور باشند والکی هزینه ووقت انها گرفته شود .به همین خاطر نیز کسانی که باعلاقه وتلاش و کوشش این تعمیرات را پیش میبرند قطعا در حرفه و بازار کولر گازی موفق تر خواهند بود .

آموزشگاه تعمیرات کولر گازی در اسلامشهر

با شروع فصل گرما یکی از بهترین مهارت هایی که می توانید داشته باشید تعمیر و سرویس کولر گازی است که قطعا متقاضیان زیادی دارد. در صورتی که می خواهید این مهارت را کسب کنید به یک آموزشگاه تعمیرات کولر گازی در اسلامشهرنیاز دارید که می توانید از طریق این صفحه بهترین آموزشگاه تعمیرات کولر گازی در اسلامشهر نیز پیدا کنید. این لیست این امکان را به شما می دهد که نزدیک ترین آموزشگاه تعمیرات کولر گازی در اسلامشهر را حتی در نزدیکی محل زندگی خود پیدا کنید و از آن استفاده کنید.که این امر بسیار مهم است فردی که د نزدیکترین آموزشگاهی که وجو دارد به خوبی استفاده کرده و هم مسیر رفت وآمد بسیار راحت میباشد وهم خیالتان بابت همه چیز آسوده میباشد .

کافیست به عنوان یکی از ساکنین اسلامشهربرای پیدا کردن آموزشگاه تعمیرات کولر گازی مد نظر خود با ما همراه باشید و اینبار به جای گشتن و صرف کردن وقت زیاد ، از طریق این صفحه به بهترین آموزشگاه تعمیرات کولر گازی های اموزشگاه مهیاد برزین در اسلامشهر بپردازید .

تصور نکنید که شرکت در کلاس های آموزشگاه تعمیرات کولر گازی در اسلامشهر تنها در فصل های گرم برای شما مفید می باشد بلکه امروزه کاربرد کولر گازی و اسپیلت حتی در فصل های گرم نیز می باشد و به همین علت همیشه به تعمیرکاران این لوازم نیاز می باشد. با این وجود بدون شک درخواست سرویس و تعمیرکولر گازی در این ماه بسیار بالا میرود شما با شرکت در کلاس های آموزشگاه تعمیرات کولر گازی در اسلامشهر می توانید طی چند جلسه اموزشی به کسب تخصص پرداخته و به درآمد خوبی دست پیدا کنید. و ازاین راه وارد بازار کار شوید اگر میخواهید در یک اموزشگاه خوب و منصف چه ازلحاظ هزینه دوره و هم از لحاظ اساتید خوبی که دارا باشد ما به شما اموزشگاه مهیاد برزین در اسلامشهر را توصیه میکنیم . زیرا هم زیر نظر سازمان فنی حرفه ای میباشد و هم شهریه وتمامی مواردی که قبلا ذکرشده بود باتوجه به سازمان فنی حرفه ای میباشد .

اموزش تعمیر کولر گازی اسپیلت

باتوجه به این همه ویژگی های مجموعه آموزشی مهیاد برزین در اسلامشهر از دیگر خصوصیات مهم این آموزشگاه این است که یک فضای تعمیراتی در اختیار کارآموزان قرار داده است که اگر کارآموزی دچار مشکلی شد بتواند از این فضا استفاده کرده و با توجه به اینکه اساتید هم حضور دارند و از آنها حمایت میکنند به همین سادگی تعمیرات را بیشتر و بیشتر یاد بگیرند و در این آموزشگاه در رشته تعمیر کولر گازی افرادی بوده اند که در حین دوره با توجه به تلاش خودشان ونحوه اموزشی که اساتید مجموعه اسلامشهر میدهد همان موقع تعمیرات کولر گازی که انجام میدهند پول دوره را درمی آورند و کسب درآمد میکنند . در این کلاسها کارآموزان یاد میگیرند که به چه نحوی مشتری حرف بزنند و مشتری مداری کنند .