021-66919908

09351307088

آموزشگاه مهیاد برزین

اموزشگاه نصب دوربین مدار بسته پاکدشت

آموزش تعمیر دوربین مدار بسته

امروزه نصب دوربین مدار بسته به یکی از واجبات هر محل مهمی تبدیل شده است.حتی برخی برای افزایش امنیت منازل و اپارتمان های خود از دوربین های مدار بسته استفاده میکنند.همینطور در قانون رسمی کشور برخی اصناف و کسبه مثل طلا فروشی ها و صرافی ها و… بصورت اجباری باید از دوربین های مدار بسته استفاده کنند.با همین تعریف شغلی، اموزشگاه نصب دوربین مدار بسته پاکدشت در طول سال کارآموزان بسیار زیادی روانه بازار میکند که مردم پاکدشت میتوانند باخیال راحت این نصب رابه آنها بسپارند .

آیا شرکت در این دوره نیاز علمی خاصی است ؟

همانطور که بارها بر این موضوع تأکید شده، سهولت در یادگیری و آموزش پیوسته با شیب سختی نرمال، یکی از مجموعه ویژگی‌هایی است که همواره در دوره‌های آموزشی آموزشگاه کاردانش مدنظر بوده است .

با این وجود کارآموزان مهیاد برزین همه دوره‌ها از جمله دوره آموزش نصب دوربین مداربسته، از بابت یادگیری ساده، آسوده‌خاطر خواهند بود. آموزشگاه پاکدشت در طول دوره بسیار ساده و روان وبا کارکردن عملی کارآموزان نصب دوربین مدار بسته را آموزش میدهد .

آیا دوره آموزش نصب دوربین مداربسته عملی است ؟

هم بله و هم خیر. برخی از مراحل و بخش‌های دوره یادگیری نصب و راه اندازی دوربین مداربسته، به شکل عملی و با چیزهای بسیار جزییبه صورت تئوری آموزش میدهد .

وکارآموزانی که در این دوره نصب دوربین مدار بسته آموزش میبینند به طوری است که بعداز دوره هم وارد بازار کار میشوند وهم انقدر راحت و تسلط برکار دوربین رانصب میکنند حتی درحد کسی که چند سال کارش نصب دوربین مدار بسته بوده هم تراز میباشند .

دوره آموزش صفر تا صد دوربین مدار بسته یکی از دوره های کوتاه مدت و زود بازده مجتمع مهیاد برزین در پاکدشت میباشد. که باتوجه به نیاز امروزه جامعه به امنیت ، بازار کار بسیار خوبی دارد شما بعد از اتمام دوره ، برای آزمون فنی وحرفه ای معرفی میشوید بعد از آزمون کتبی و قبولی در آن ، در آزمون عملی که به شما اعلام میگردد شرکت میکنید و مدرک معتبر قابل ترجمه از سازمان فنی وحرفه ای کل کشور دریافت میکنید که باهمین مدرک میتوانید یه کشورهای خارجه سفر کنند .

آموزشگاه نصب دوربین مدار بسته

آموزشگاه نصب دوربین مدار بسته با هدف بالا بردن سطح علمی و کمک به تحقق این امر برگزار میکند. در این خصوص و با توجه به اهمیت آموزش دوربین مداربسته، این دوره به صورت عمومی و خصوصی  برگزار می گردد. سیستم دوربین مداربسته شامل سه مولفه دوربین ها، دستگاههای ضبط ویدئویی دیجیتال DVR و مانیتور می باشد. ایمنی و امنیت ابزارهای مدیریت برای شرکت ها بسیار مهم است . مدیران کارخانه ها و فروشگاهها برای تدوین شواهد دیداری ثبت شده و همچنین مشاهده آن از کیلومترها دورتر از این سیستم استفاده می نمایند .

فهرست سرفصل ها ی آموزشگاه نصب دوربین مدار بسته پاکدشت

  •     معرفی انواع لنز
  •     معرفی انواع کابل و کانکتور های مورد استفاده در دوربین مداربسته
  •     معرفی منابع تغذیه AC & DC و منابع نویز
  •     نصب و راه انداز دوربین های PTZ و کد دهی به آنها
  •  آموزش نصب و راه اندازی دستگاه های مدیریت تصاویر (DVR – NVR – Server)
  •  آموزش مبانی شبکه و بررسی جزئیات پروژه برای ایجاد یک توپولوژی مناسب
  •  آموزش انواع تجهیزات شبکه Active & Passive
  •   نحوه ریموت کردن تصاویر تحت شبکه های Lan , Wan
  •  آشنایی انتقال تصاویر و دیتا توسط آنتن های رادیویی و Access Point ، محاسبه پهنای باند

مزایای آموزش نصب دوربین مدار بسته در آموزشگاه پاکدشت

  • برای کارآموزان شاغل و یا شهرستانی های محترم امکان آموزش نصب دوربین مدار بسته به صورت فشرده و یا آخر هفته وجود دارد . که در اخر هفته میتوانند کلاس خصوصی بردارندوالبته قابل توجه کارآموزان عزیز استیدی که در حین دوه یادر طول هفته نصب دوربین مدار بسته آموزش میدهند همان اساتید نیز اخرهفته کلاس آموزش نصب دوربین مدار بسته را آموزش میدهند .
  • در نزدیکی آموزشگاه خوابگاه برای اسکان کارآموزان شهرستانی موجود میباشد وکسانی که ازشهرستان و راه های دور می آیند میتوانند دراین خوابگاهها استراحت کنند .
آموزشگاه نصب دوربین مدار بسته
  • پشتیبانی دوره بصورت نامحدود می باشد و کارآموز می تواند سوالات مستقیم خود را از استاد بپرسد ویا حتی بعدازدوره بامشکلی مواجه شدن میتوانند بااساتید خود مشورت کنند .
  • آموزش ها به صورت صددرصد عملی در کارگاه تخصصی برگزار می شود که همه کارآموزان باتمامی نصب و راه اندازی انواع دوربین مدار بسته اموزش میبنند و وارد بازار کار میشوند .
  • کلاس ها با تعداد نفرات کم برای بازدهی هر چه بیشتر برگزار خواهد شد.که هر کارآموزی جداگانه وسایل مورد نیاز دریافت میکند وبه طوری مستقیم بانحوه سوکت زدن و نصب همه ی موارد کار میکند که به قول معروف دستش راه بیافتد .