021-66919908

09351307088

آموزشگاه مهیاد برزین

تعمیر جارو برقی سایا

آموزش تعمیرات لوازم خانگی

از برندی ایرانی می باشد که امکاناتی از جمله نمایشگر پر بودن کیسه، تنظیم الکترونیک توان ، تنظیم لوله تلسکوپی ، سیم جمع کن و نشانگر پر بودن کیسه دارد . با رعایت اصولی و رعایت نظافت جاروبرقی سایا می توان طول عمر ، کارایی و سلامت جاروبرقی را را حفظ و افزایش داد . برای نگهداری جاروبرقی باید به صورت دائم به تمیز کردن کیسه ، فیلتر و اجزای دیگر جاروبرقی توجه کرد .

تمیز یا تعویض پاکت جاروبرقی سایا :

 هنگام تمیز کردن کیسه جاروبرقی با چراغ نمایشگر جاروبرقی نشان داده می شود و شما را ازرسیدن زمان تمیز کردن کیسه خبردار می کند . هنگامی که نمایشگر روشن شد و ظرفیت جاروبرقی تقریبا پر شد می توانید برای تمیز کردن جاروبرقی اقدام کنید . تمیز نکردن کیسه جاروبرقی به طور مستقیم بر روی میزان قدرت مکش اثر می گذارد و باعث فشار آوردن به موتور جاروبرقی می شود . درزمانی که کیسه به موقع تمیز نشود با مشکلاتی مثل : (جمع نکردن آشغال _ کاهش مکش جاروبرقی _ ترکیدن کیسه _ نیم سوز شدن موتور روبه رو میشوید .

چگونگی خالی کردن پاکت جارو برقی سایا :

اول جاروبرقی را از منزل خارج کنید _ حواستان باشد جاروبرقی به پریز برق وصل نباشد_ درب محفظه ایی که کیسه جاروبرقی داخل آن است را باز کنید_ کیسه جاروبرقی را جدا کنید _  چک کنید که کیسه سوراخ یا مشکلی نداشته باشد _  کیسه جاروبرقی را خارج از منزل در سطلی خالی کنید و بشویید _ برای شستن کیسه از اسفنج و مایع شوینده استفاده کنید .

برای خشک شدن کیسه می توانید آن را روی پارچه ضخیم  قرار دهید تا آب کیسه گرفته شود _ پس از خشک شدن کیسه آن را در جای خود قرار دهید و اطمینان داشته باشید که درست نصب شده است . برای شستشوی کیسه جاروبرقی سایا محدودیتی در استفاده از موادشوینده ندارید بعداز جدا کردن کیسه توصیه می شود تا بقیه قسمت های جاروبرقی مانند فیلترو لوله خرطومی و پارو را تمیز کنید .

مزایا استفاده از کیسه یکبار مصرف جاروبرقی سایا :

  •  عدم نیاز به شتسشو
  • راحتی در استفاده و تعویض 
  • کاهش مشکلات آلرژی و حساسیت
  • وجود فیلتر مجزا برای پیشگیری از ورود گرد و غبار به درون جاروبرقی و موتور
آموزشگاه تعمیرات لوازم خانگی

 معایب استفاده کیسه یکبارمصرف جاروبرقی سایا :

استفاده نکردن طولانی مدت و یکبار مصرف _ نداشتن سازگاری با محیط زیست _ هزینه برای خرید کیسه به تعداد و دفعه های مورد استفاده 

تمیز کردن فیلتر جاروبرقی سایا :

  •  بعداز جدا کردن کیسه جاروبرقی برای تمیز کردن فیلتر را جدا کنید .
  • برای تمیز کردن و شستشوی فیلتر را خارج از منزل انجام داده تا گرد و غبار و ذرات ریز در خانه پخش نشوند .
  • برای شستشو فیلتر از ماسک استفاده کنید .
  • بعد از شستن فیلتر اجازه دهید تا به طور کامل خشک شود .
  • در صورت نیاز به تعویض فیلتر بهتر است از فیلترهای با کیفیت استفاده کنید .
  • برای تمیز کردن فیلتر جاروبرقی سایا  از آب ، مواد شوینده و مسواک برای تمیزی بیشتر استفاده کنید به شرط آنکه به الیاف آسیب نرسد .

نحوه تمیز کردن جاروبرقی سایا :

 لوله خرطومی : نیازی نیست تا تمیز کردن لوله را  دائمی انجام دهید فقط در زمان کم شدن قدرت مکش لوله را تمیز کنید . برای اطمینان از مسدود نبودن لوله  به داخل آن در مقابل نور نگاه کنید درصورت گرفتگی از یک سیم برای خارج کردن مانع استفاده کنید . حواستان باشد که لوله تلسکوپی را نباید بشویید ولی برای شستن لوله خرطومی محدودیتی ندارید .

داخل بدنه جاروبرقی سایا : برای تمیز کردن بدنه داخلی جاروبرقی پس از باز کردن کیسه و فیلتر می توانید قسمت داخلی را به طور کامل با دستمال تمیز کنید . در صورتی که امکان خارج کردن موتور و جدا سازی ولوم تنظیم توان وجود دارد نسبت به شستن بدنه می توانید اقدام کنید .

پارویی : مهمترین بخش جاروبرقی برای جمع آوری موو نخ از روی سطح پارویی جاروبرقی میباشد . برای بازکردن پارویی و تمیز کردن برس جاروبرقی پیچ های زیر پارویی با با پیچ گوشتی باز کرده و پرزها ، نخ ومورا کامل از پارویی جاروبرقی پاک کنید .

آموزش تعمیر جارو برقی

شستن فیلتر جاروبرقی سایا :

 جاروبرقی سایا دارای فیلتر دو مرحله ای است که از ورود گرد و غبار ، آلودگی به موتورپیشگیری میکند . برای شسشتوی فیلتر آن را از جاروبرقی خارج کنید و با آب و مواد شوینده بشویید تا ذرات ، آلودگی و گرد و غبار از آن خارج شود . در زمان شستشوی فیلتر جاروبرقی  تا دچار پارگی و سوراخ نباشد ، در صورت مشاهد هر مشکل در فیلتر بهتر است آن را عوض کنید تا از ورود گرد و غبار به داخل موتور و خرابی موتور جلوگیری کنید .