021-66919908

09351307088

آموزشگاه مهیاد برزین

درآمد شغل تعمیرات لوازم خانگی

اموزش صفر تا صد تعمیرات لوازم خانگی

درآمد شغل تعمیرات لوازم خانگی ،آموزش تعمیرات تخصصی لوازم خانگی با تضمین کیفیت اموزش، و ورود به بازارکار را با مهیاد برزین تجربه کنید. در صورت علاقه به انجام کارهای فنی و فعالیت در این حرفه با مهیاد برزین همراه باشید.دیگر استرس آینده شغلی و کسب درآمد خود را نداشته باشید.تیم اموزشی مهیاد برزین با هدف آموزش تخصصی و تضمینی در شعبات فردیس.اسلامشهر.بومهن.پاکدشت و تهران در کنار شماست.

امروزه تعداد قابل توجهی از لوازم خانگی برقی به خاطر استفاده زیاد و نوسانات برقی یا قطع شدن برق دچار آسیب و اختلال می شوند و به همین جهت درخواست تعمیرات لوازم خانگی بسیار زیاد می باشد. بنابراین دوره تعمیرات  تخصصی لوازم خانگی بازار کار مناسبی برای افراد علاقه مند در این حرفه می باشد. تیم تخصصی اموزشی مهیاد برزین دوره آموزش تعمیرات لوازم خانگی را در شعبات اسلامشهر.پاکدشت.بومهن.فردیس و تهران زیر نظر اساتید با تجربه و به صورت کاملا عملی و کاربردی و کارگاهی برگزار می نماید.مهیاد برزین با داشتن تیم تخصصی مجرب متشکل از بهترین اساتید، کارگاه هایی عملی را برای آموزش سر فصل انواع برد و مکانیک لوازم برقی خانگی در نظر گرفته است تا کارورزان با کسب مهارت کامل و لازم و دانش فنی تخصصی بتوانند به عنوان نیروی مجرب روانه ی بازار کار شوند.

در دوره تعمیرات لوازم خانگی که در اموزشگاه مهیاد برزین برگزار میشود تمامی نکات مرتبط با  نحوه عیب یابی و کار با دستگاه های برقی از جمله ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، یخچال و کولرهای گازی و سایر لوازم برقی دیگر به کاراموزان آموزش داده می شود.پس از پایان این دوره ی اموزشی کارورزان توانمندی رفع اشکال از تمامی لوازم برقی خانگی و تعمیر و تعویض قطعات مشکل دار را خواهند داشت و به صورت حرفه ای در بازار کار این حرفه وارد خواهند شد.با توجه به اینکه یافتن بهترین مرکز اموزشی دوره تعمیرات لوازم خانگی که زیر نظر فنی و حرفه ای باشد  از میان تمامی آموزشگاه ها، کاری وقت گیر و سخت است کارشناسان مجرب مهیاد برزین همه روزه  اماده ی ارایه ی مشاوره ی کامل و  صادقانه ای برای افراد علاقه مند در این حرفه میباشند.

آموزش تعمیر لباسشویی ظرفشویی

از دیگر ویژگی های دوره آموزشی تعمیرات لوازم خانگی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

در این دوره های اموزشی اساتید بسیار با تجربه و مجرب که  دارای دانش تخصصی و به روزهستند ، اقدام به آموزش سرفصل های درسی مربوطه می کنند.

اگر تعدادی از کاراموزان نیاز به تکرار جلساتی از دوره اموزشی به عنوان جلسات رفع اشکال داشته باشند مهیاد برزین این امکان را برایشان فراهم میسازد.

علاوه بر صدور گواهی  پایان دوره در صورت درخواست کارورز محترم مدرک معتبر بین المللی آموزشگاه خارجی هم صادر خواهد شد

به طور خلاصه اگر بخواهیم در مورد درامد زایی و میزان درامد حاصل از این حرفه سخن بگوییم عوامل متعددی در این موضوع دخالت دارند مثل:
هزینه زندگی در منطقه ای که کسب و کار در آن قرار دارد به طور کلی، شغل ها در کلان شهر ها یا شهر های بزرگ با هزینه زندگی بالا درآمد بیشتری نسبت به مشاغل واقع در مناطق روستایی یا شهر های کوچک دارند.

همچنین نوع لوازم و وسایل خانگی تعمیر شده هم در میزان کسب درآمد نقش دارد. به عنوان مثال، تعمیرات وسایل گرانی مثل یخچال یا ماشین ظرفشویی معمولاً گران ‌تر از تعمیرات لوازم خانگی جزیی و خرد خواهد بود. مورد دیگر تجربه ی فرد ، سابقه کاری تعمیرکار،میزان رضایت مشتری، داشتن نظم در ارائه خدمات و تبلیغات می تواند مبلغ دریافتی هر تعمیرکار لوازم خانگی را تغییر بدهد.مشاغل مرتبطی با شغل تعمیرات لوازم خانگی برای افزایش درآمد وجود دارد که در حین کار میتوانید با استفده از این مشاغل درامد خود را بیشتر کنید.

آموزش تعمیرات لباسشویی

اگر به ‌عنوان تعمیرکار و کارشناس لوازم خانگی به دنبال افزایش درآمد خود هستید، چند نکته کاربردی و کلیدی وجود دارد که می ‌توانید از آن ها استفاده کنید. اولین نکته ارائه خدمات اضافی بیشتر  از تعمیرات ساده است. به عنوان مثال، می‌ توانید خدماتی از قبیل نگهداری و سرویس لوازم خانگی را ارائه دهید، یا حتی به مشتریان در مورد نحوه مراقبت از لوازم خانگی شان به بهترین شکل مشاوره بدهید.

 بیشتر بخوانید :    آموزش رفع ایراد جاروبرقی

نکته دیگر این است که مهارت های مربوط به شغل تعمیرات لوازم خانگی را ارائه دهید. در کنار شغل تعمیر لازم خانگی دو شغل تعمیر کار پکیج و تعمیرکار کولرگازی هستند که به تعمیرکاران کمک می کند درآمد خود را در کوتاه مدت چندین برابر کنند. و بتوانند خیلی سریع و راحت به درآمد بالا و بی دق دقه داشته باشید . آموزشگاه مهیاد برزین تمامی این خصوصیات را دراختیار شما قرار داده است.