021-66422988

09351307088

آموزشگاه مهیاد برزین

درآمد شغل تعمیرات موبایل

اموزش تعمیرات موبایل

کارآموزان بعد از گذراندن دوره تعمیرات تخصصی موبایل مهیاد برزین  می توانند وارد بازار کار این حرفه شوند. درآمد شغل تعمیرات موبایل به طور متوسط بین 8 الی 40 میلیون تومان است. البته عواملی مثل میزان مهارت و سرعت در این حرفه  بر درآمد آن تاثیر زیادی دارد ، که می توان با شرکت در دوره های آموزشگاه مهیاد برزین این مهارت ها را به دست آورد.

یکی از مزیت های مهم این شغل ، این است نیاز به سرمایه ی قابل توجهی برای شروع این حرفه و ورود به بازار کار ندارید.

شایان ذکر است که با توجه به اوضاع نابه سامان درآمد و کسب و کار مردم تقریباً اغلب مشاغل آزاد سیر نزولی داشته اند. اما در این میان مشکلات و نوسانات بازار آزاد تأثیری بر روی درآمد شغل تعمیرات موبایل نداشته است، چون هرروزه شاهد گسترش استفاده از گوشی‌های موبایل و به دنبال آن تقاضای بیشتر برای تعمیرات این دستگاه ها هستیم. برای شروع هر کاری در بازار آزاد نیاز به یک سرمایه اولیه میباشد و باید چالش و احتمال از دست دادن آن را بدهید اما در مورد شغل تعمیرات موبایل این موضوع صدق نمیکند و شما برای شروع این کار سرمایه اولیه چندانی نمیخواهید و فقط مقدار ناچیزی هزینه برای خرید ابزار و آموزش دوره‌های تعمیرات موبایل میپردازید ، بعد از آن شما به عنوان یک متخصص و فرد متبحر در این زمینه ، تعمیرات  تخصصی موبایل را شروع میکنید و وارد بازار کار میشوید

مغازه ی شغل تعمیرات موبایل در هر محله و موقعیت مکانی بازده عالی خواهد داشت، چون نیاز به تعمیرات گوشی محدود به مکان و محله خاصی نخواهد شد. در مجموع شغل تعمیرات موبایل کار پیچیده ای نیست برای اینکه یک تعمیرکار موبایل متبحر باشید فقط کافیست دقت عمل داشته باشید و باحوصله باشید و اطلاعات بدست بیاورید و خود را به روز نگه دارید.

 بیشتر بخوانید :      آشنایی با شغل تعمیرات موبایل

یکی از پر رونق‌ترین و پردرآمدترین شغل‌ها،شغل  تعمیرات  تخصصی موبایل ‌های هوشمند میباشد.یکی از اهداف آموزشگاه تعمیرات موبایل مهیاد برزین برگزاری دوره‌ی آموزشی با روشی نوین و کاربردی است و اساتید آن می‌کوشند تا تکنسین و کارشناسانی آماده و مسلط برعیب‌یابی گوشی های هوشمند  با حداقل لوازم و حداکثر کیفیت را آموزش بدهند .

چرا تعمیرات موبایل و تبلت سودمند است؟

شما باید بدانید که امروزه در عصر ارتباطات  هستیم و در ایران حداقل ۵۰ میلیون نفر از موبایل و تبلت استفاده میکنند، حالا شما به این فکر کنید که اگر دستگاه آن ها اختلال پیدا کند و نیازمند تعمیرات باشد، آیا در این شرایط نوسانات و گرانی و تورم بازار قادر خواهند بود .

اموزش صفر تا صد تعمیرات موبایل

دستگاه جدید خریداری کنند؟

مسلما خیر، اکثریت مردم ترجیحشان تعمیر دستگاه خراب خود بوده تا اینکه بخواهند هزینه ی گزافی را بابت خرید دستگاه نو بدهند .

و باید بدانید  که با تعمیرات روزانه ۲ تا ۱۰ گوشی، درآمد شغل تعمیرات موبایل حداقل بالغ بر ۱۰ تا ۵۰ میلیون خواهد بود و میتوانید شغل تعمیرات خود را به راه بیاندازید.

خوشبختانه در آموزشگاه فنی و حرفه ای  تعمیرات موبایل مهیاد برزین برای شما این امکان وجود دارد که به بهترین نحو مباحث را آموزش ببینید .

شرکت در دوره ی صفر تا صد تعمیرات موبایل  راهی برای ورود به بازار کار و شغل تعمیرات موبایل میباشد .آموزشگاه مهیاد برزین به صورت عملی و کارگاهی به آموزش صفر تا صد مباحث از مبتدی تا حرفه ای تعمیرات انواع گوشی های اندروید و آیفون می‌پردازد .

 بیشتر بخوانید :      صفر تا صد تعمیرات موبایل

در آموزشگاه مهیاد برزین شهریه دوره های آموزشی با توجه به قیمت سازمان فنی حرفه‌ای و به صورت منصفانه تعیین شده تا کلیه علاقه‌مندان به یادگیری این دوره بتوانند در کلاس ها ثبت نام کنند و خود را برای ورود به بازار کار آماده کنند همچنین امکان پرداخت اقساطی شهریه وجود دارد. دوره آموزشی تعمیرات موبایل به صورت عملی برگزار شده و صفر تا صد مشکلات رایج نرم افزاری و سخت افزاری را به شما عزیزان آموزش میدهیم. لازم به ذکر است که شهریه دوره آموزشی تعمیرات گوشی های هوشمند و تبلت  نسبت به مهارت و دانشی که در این دوره کسب می کنید، ناچیز بوده . پس از اتمام دوره بدون هیچگونه مشکلی وارد باز کار خواهید شد

آموزشگاه تعمیر موبایل فنی حرفه ای

www.mahyadbarzin.com

مزایای دوره تعمیرات موبایل

برای اینکه در شغل تعمیرات موبایل موفق شوید، باید دوره های تعمیرات موبایل را به صورت تخصصی و حرفه ای آموزش ببینید. بدین منظور آموزشگاه های زیادی هستند که می توانید به آن ها مراجعه کرده و دوره بگذرانید اما ما به شما آموزشگاه تخصصی تعمیرات موبایل مهیاد برزین را پیشنهاد میکنیم .

در واقع مهیاد برزین  به عنوان برترین آموزشگاه تعمیرات موبایل در سطح کشور ویژگی ها و مزایایی دارد که نظرمثبت اکثر هنرجویان را به خود جذب کرده.

این مزایا عبارت است از :

1)برگزاری کلاس های آموزشی تعمیرات موبایل بصورت کارگاه های تئوری و عملی

2)پذیرش کارآموز از تمامی نقاط ایران به همراه خوابگاه

3)مشاوره 24 ساعته در خصوص انتخاب دوره ی مدنظرتان و زمانبندی کلاس ها

4)امکان  تکرار دوره تا 6 ماه

 بیشتر بخوانید :     آموزش مدار مجتمع یا آی سی

5)پشتیبانی یکساله و پاسخگویی آموزشگاه در صورت نیاز کاراموز

6)منعطف بودن تایم و روز دوره ها بر اساس زمانبندی و برنامه ریزی کارآموزان

7)برگزاری کلاس های آموزش تعمیرات موبایل با 5 تا 6 کارآموز بصورت نیمه خصوصی

8)داشتن  بهترین و خبره ترین تیم اساتید تعمیرات موبایل در ایران

9)ارائه مدرک بین المللی با قابلیت  ترجمه به زبان های مختلف و ارایه مدرک داخلی پس از اتمام دوره