021-66919908

09351307088

آموزشگاه مهیاد برزین

دوره آموزش تعمیرات لباسشویی

اموزش صفر تا صد تعمیرات لوازم خانگی

چرا باید در دوره آموزش تعمیرات ماشین لباسشویی مهیاد برزین شرکت کنیم؟ چون کلاس های آموزشی برای آموزش تعمیرات ماشین لباسشویی باید دارای ویژگی هایی باشد که بتواند کارآموزان را برای بازار کار آماده کند.اولین ویژگی، عملی بودن آموزش است. آموزش های عملی باید طوری باشند که کارآموزان در کلاس با ابزارهای تعمیرات کار کنند و به ماشین های لباسشویی واقعی برای تمرین تعمیرات قطعات دسترسی داشته باشند. برای همین کلاس ها باید حتما حضوری باشند.

ویژگی دوم مجهز بودن کلاس می باشد. کلاس باید تمام ابزار و تجهیزات لازم برای تعمیر ماشین های لباسشویی را در خود داشته باشد و برای همه کارآموزان دوره در دسترس باشد.

همچنین اساتید کلاس افرادی کاملا با سابقه و حرفه ای در بحث تعمیرات و آموزش تعمیرات ماشین لباسشویی باشند. برخی اساتید در هنرستان های فنی حرفه ای مشغول تدریس هستند و خیلی با تعمیرات عملی آشنایی ندارند.

علاوه بر آن آموزش ها باید صفر تا صد باشند. یعنی فردی که هیچ آشنایی با آموزش های فنی حرفه ای نداشته باشد باید بتواند با حضور در کلاس ها تمام آموزش ها را یاد بگیرد و بعد از دوره بتواند مشکلات مربوط به ماشین های لباسشویی را عیب یابی و تعمیر کند. 

بیشتر بخوانید :                    آموزش تعمیرات حرفه ای ماشین لباسشویی

بعضی از ویژگی های دوره تعمیرات ماشین لباسشویی آموزشگاه فنی که آن را از سایر آموزشگاه ها متمایز می کند عبارتند از: آموزش تئوری و عملی در کارگاه های مجهز، آموزش زیر نظر اساتید با سابقه و حرفه ای، آموزش متناسب با نیازهای بازار کار، ارائه مدرک رسمی فنی حرفه ای، تجدید دوره در صورت عدم یادگیری به صورت رایگان، پشتیبانی نامحدود کارآموزان پس از اتمام دوره.

دوره آموزش تنها به صورت تئوری نخواهد بود و به علاوه نکته ها و مطلب هایی که استاد در حین آموزش بیان می کند، کارآموزان در کارگاه ها آموخته های خود را به صورت عملی نیز مرور می کنند. و همانطور که می دانید انجام کارهای عملی عمق یادگیری را چند برابر می کند.

آموزش تعمیرات لوازم خانگی

امروزه ماشین لباسشویی یک وسیله پر مصرف و همچنین در بسیاری از خانواده از آن به عنوان یک وسیله ضروری و پر کاربرد مورد استفاده قرار میگیرد که به همین دلیل باعث بازار کار پردرآمد و زیاد رشته تعمیر ماشین لباسشویی می شود. درآموزشگاه فنی حرفه ای مهیاد برزین بصورت کاملا حرفه ای با برندهای مختلف که در بازار وجود دارد؛ نحوه عیب یابی و رفع مشکل کامل یک دستگاه لباسشویی را یاد میگیرید به طوری که به آسانی می توانید وارد بازار کار شوید و کسب درآمد کنید.

در پایان دوره آموزشی تعمیرات لباسشویی و ظرفشویی کارآموزان تعمیرکار حرفه ای شده اند و می توانند انواع برندهای لباسشویی  و ظرفشویی مانند بوش، سامسونگ، ال جی و غیره را عیب یابی و تعمیر کنند و در صورت نیاز از پشتیبانی آموزشگاه بهره مند بشوند.

یکی از بهترین مراکز در زمینه آموزش تخصصی تعمیرات لباسشویی آموزشگاه مهیاد برزین می باشد که از صفر تا صد مفاهیم تعمیر لباسشویی  را در کارگاه های مجهز زیر نظر اساتید متخصص ارائه می دهد.

برخی از ویژگی های آموزشگاه مهیاد برزین:

  • ارائه مدرک بین المللی تحت نظر سازمان فنی حرفه ای
  • بررسی انواع روش های عیب یابی قطعات برای تعمیرات لوازم منزل

شامل یخچال، ماشین لباس شویی اتومات و ماشین لباسشویی دوقلو، مایکروویو، جاروبرقی، سشوار، اتو …… می باشد

آموزش تعمیر لوازم خانگی
  • تجربه عملی اساتید و سابقه کار بازاری آنان بیش از 20 سال است
  • درحال حاضر یکی از پر طرفدارترین دوره های آموزشگاه
  • این دوره در بین همکاران و سایر آموزشگاه ها مشابه ندارد و کامل و کاربردی میباشد

در این دوره و همچنین کلاس آموزش تعمیرات ماشین لباسشویی در تهران افراد به صورت تئوری و عملی با نحوه عیب یابی و تعمیرات ماشین های لباسشویی در مدل ها و برندهای مختلف آشنا گشته و در نهایت مدرک معتبر دریافت می کنند.