021-66919908

09351307088

آموزشگاه مهیاد برزین

آموزش تعمیرات حرفه ای ماشین لباسشویی

آموزش تعمیرات لوازم خانگی

آموزش تعمیرات حرفه ای ماشین لباسشویی جزو  تخصصی ترین آموزش های تعمیرات انواع لوازم خانگی می باشد. به طوری که حتی می توان آن را یکی از اختراعات بزرگ انسان و در واقع مهمترین آنها در انقلاب صنعتی دانست. وقتی ماشین لباسشویی به هر دلیلی خراب است، ادامه زندگی بدون آنها واقعا دشوار است. شستن حجم زیادی از لباس با دست در آخر هفته به خصوص در فصل تابستان می تواند بسیار وقت گیر و خسته کننده باشد.

در حال حاضر در هر خانه‌ای یک ماشین لباسشویی وجود دارد و این وسیله به یکی از مهم‌ترین و ضروری‌ترین لوازم خانگی تبدیل شده است.  وجود این لوازم خانگی در دنیای امروزی کار شستشوی لباس را برای همه افراد خانواده راحت کرده است. استفاده غلط و بیش از اندازه ممکن است به قسمت‌ها و قطعات مختلف ماشین لباسشویی آسیب وارد کند و از آنجایی که عمر متوسط ​​ماشین لباسشویی حدود 10 سال است، قبل از پایان عمر، بهتر است دستگاه را تعمیر کنید.

آموزش تعمیرات ماشین لباسشویی از دوره های کاربردی لوازم خانگی می باشد. با توجه به اینکه امروزه بیشتر خانه ها از ماشین لباسشویی استفاده میکنند و همچنین برای اینکه  استهلاک لوازم برقی نیاز به تعمیر این وسیله امری ضروری می باشد. از آنجایی که تعمیر ماشین لباسشویی نیاز به تخصص دارد، در صورت آموزش تعمیر ماشین لباسشویی فنی حرفه ای می توانید به عنوان یک تعمیرکار حرفه ای و کار بلد انواع ماشین لباسشویی را به صورت تخصصی تعمیر کنید.

بیشتر بخوانید :                نحوه عملکرد ماشین ظرفشویی

آموزشگاه مهیاد برزین دوره تعمیرات ماشین لباسشویی را که از زیر مجموعه دورره های آموزش تعمیرات لوازم خانگی می باشد، به صورت حرفه ای زیر نظر اساتید با تجربه برگزار می کند. با شرکت کردن در دوره آموزش کامل تعمیرات ماشین لباسشویی علاوه بر دریافت مدرک معتبر فنی حرفه ای ، آموزش تعمیر موتور لباسشویی، پمپ، میکروسوئیچ درب و دیگر قعطات را در مدل های گوناگون لباسشویی یاد گرفته و می توانید وارد بازار کار این حرفه نیز شوید.

دوره آموزش تعمیرات لوازم خانگی در تهران از دوره های پرطرفدار و مورد استقبال کارآموزان آموزشگاه مهیاد  برزین است. این آموزشگاه به خاطر محبوبیت و درآمدزا بودن شغل تعمیرات لوازم خانگی اقدام به برگزاری چنین دوره ای کرده است.

اموزش صفر تا صد تعمیرات لوازم خانگی

کلاس ها و کارگاه های عملی جایگاه بسیار با اهمیتی در میزان یادگیری دارند. به معنای دیگر دریافت تجربه های عملی است که به فرد کمک می کند به درک درستی از گفته ها برسد. در آموزش تعمیرات لوازم خانگی در تهران، آموزشگاه برای کارآموزان کارگاه هایی در نظر گرفته است که افراد بعد از کسب مطالب به صورت تئوری، بتوانند برای یادگیری بهتر کارهای عملی انجام بدهند. یکی از ویژگی های مثبت این کار، کسب تجربه های عملی پیش از ورود به بازار کار است که می تواند کارآموزان را از دیگر هم سطحان شان جلو بیاندازد.یکی از نکات مهم برای هر تعمیرکار لوازم خانگی، مهارت داشتن در تعمیر لباسشویی هاست.

بیشتر بخوانید :                      انواع اتو بخار

این دستگاه در مدل های مختلف از نظر برند، وزن، تکنولوژی، اندازه، رنگ، برنامه های شست و شو، کشور سازنده و … در بازار موجود است. برای همین تعمیرکاری که می خواهد در این رشته آموزش ببیند، باید اطلاعات و تسلط کافی برای تعمیر این وسیله داشته باشد.

در آموزشگاه مهیاد برزین، هم در دوره جامع و کامل تعمیرات لوازم خانگی و هم به صورت جدا در دوره ای مرتبط، کاراموزان با تعمیر این وسیله بسیار پرکاربرد آشنا می شوند. دستگاه های خراب با مشکلات متفاوت در کارگاه عملی این مجموعه موجود هستند که استاد دوره بر اساس آن، به افراد می آموزد که در صورت روبه رویی با هر مشکل، چه  کاری باید انجام دهد.

آموزش تعمیر لوازم خانگی

www.mahyadbarzin.com

آموزش  تعمیرات لباسشویی و ظرفشویی در تهران یکی از دوره های تعمیرات لوازم خانگی آموزشگاه مهیاد برزین می باشد. امروزه ماشین لباسشویی و ظرفشویی یکی از پرکاربردترین لوازم خانگی بوده و استفاده بسیاری از آن می شود. با توجه به حجم زیاده استفاده از لباسشویی و ظرفشویی تعمیر آنها بازار کار خوبی داشته وتعمیرکاران تعمیرات از درآمد خوبی برخوردار هستند.

 مجتمع آموزشی مهیاد برزین سعی دارد تا دوره آموزش تعمیرات لباسشویی  و ظرفشویی در تهران که جزئی از دوره آموزش تعمیرات لوازم خانگی است را به صورت کامل و حرفه ای برگزار کند تا کار آموز بدون هیچ مشکلی بتواند در بازار کار با مدرک رسمی فنی حرفه ای فعالیت کند.