021-66919908

09351307088

آموزشگاه مهیاد برزین

راه اندازی دوربین مدار بسته آیمو

آموزش نصب دوربین مدار بسته

یکی از بهترین برند های دوربین های مداربسته که در حال حاضر موجود بازار می باشد ساخت شرکت مطرح داهواست مدل آیمو رنجر در عرصه امنیت با اکثر برند های مطرح رقابت می کند نصب دوربین آیمو کار سختی نیست و هر کسی که این دوربین را خریداری کند قادر به انجام آن است این دوربین جزو دوربین های پرطرفدار حساب می آید .

راه اندازی دوربین آیمو

اولین اقدام برای نصب و راه اندازی دوربین نصب اپلیکیش مربوط به دوربین مداربسته است ورای راه اندازی دوربین می‌توانید کابل آدابتور را نصب کنید و اقدام به روشن کردن دوربین کنید بعد از روشن‌شدن دوربین ، شروع به تست‌کردن خود می‌کند باید به دوربین زمان بدهید تا چراغ سبزش روشن شود اپلیکشین را باز کرده و روی دکمه مثبت کلیک کنید شما باید به اپلیکیشن اجازه ی دسترسی را بدهید و اقدام به اسکن‌کردن کیو آر کد پایین دستگاه کنید با برگرداندن دوربین کیو آر کد آن را مشاهده خواهید کرد . اگر امکان اسکن ندارید می‌توانید از کد درج شده روی دستگاه استفاده کنید و آن را تایپ کنید . در این حالت باید دوربین توسط برنامه شناسایی شود و بعد از شناسایی باید اقدام به معرفی وای فای روی اپلیکیشن کنید . برای انتخاب شبکه و اتصال دوربین لازم است رمز وی فای را وارد کنید . بعد از تاییدکردن باید بررسی کنید که تمام جزئیاتی که وارد کرده اید ، درست و صحیح است . بعد از تایید صدایی را از دوربین خواهید شنید .

  بیشتر بخوانید :      تعمیر دکمه سایلنت و ولوم آیفون

حالا باید اطلاعات شبکه را در دوربین وارد کنید تا اتصال بین دوربین و شبکه هم برقرار شود . اگر گزینه‌ها را به درستی وارد کنید ، چراغ دوربین سبز خواهد شد . منطقه زمانی شهرخودراانتخاب می‌کنیم گزینه‌ی مدنظر را انتخاب می‌کنیم . با انتخاب گزینه بعدی  در صفحه‌ی آخر تصویر دوربین مورد نظر نمایش می‌شود .

آشنایی با نرم افزار دوربین ایمو

بعد از راه اندازی دوربین ایمو نوبت به راه اندازی نرم افزار دوربین ایمو است . از طریق این اپلیکیش شما می‌توانید دستگاه را از راه دور کنترل کنیدو می‌توانید تصاویر ضبط شده‌ی دوربین را بصورت زنده و یا غیرزنده تماشا کنیداین اپلیکیشن با داشتن فضای ابری به شما این فرصت را می‌دهد که درصورتی که تلفن شما گم شود ، از طریق وب خود بتوانید به داده‌های خود دسترسی داشته باشید این دوربین امکان استفاده‌ی چند کاربر بصورت همزمان از دستگاه وجود دارد .

آموزش راه اندازی دوربین مدار بسته

نحوه ریست دوربین ایمو

برای راه اندازی دوربین ایمو برای ریست این دوربین از دکمه‌های پشت دستگاه استفاده کنید برای ریست دوربین ایمو باید دکمه‌ی پشت دستگاه را بفشارید . با دوبار فشاردادن دکمه‌ی ریست ، هات اسپات فعال خواهد شد .

به چه نحوی تنظیمات دوربین را از طریق اپلیکیشن آیمو تغییر دهیم ؟

برای ورود به تنظیمات دوربین ابتدا دکمه پلی را بزنید تا تصویر دریافتی از دوربین را مشاهده کنیدوبرای ورود به بخش تنظیمات عکس چرخ دنده بالای تصویر دوربین را بزنید تا وارد بخش تنظیمات شود شما می توانید به صورت آنلاین از تصویر دریافتی دوربین رنجر خود عکس تهیه کنید و آن را به عنوان پیش نمایش قرار بدیدیا می توانید با دوربین تلفن همراه خود یه عکس بگیرید و آن را به عنوان پیش نمایش انتخاب کنیدمی توانید برای عکس پیش نمایش دوربین از عکس های آلبوم تلفن همراه خود استفاده کنید .

  بیشتر بخوانید :      عیب یابی جارو برقی پاکشوما

کاربردهای اپلیکشین

 ( پیام های دریافتی)

می توانید قابلیت دریافت پیام را فعال یا غیر فعال کنیدوشما می توانید با فعال کردن دکمه ، دستگاه خود را به طور کامل آفلاین کنید .

( زنگ هشدار)

وقتی که این گزینه فعال شود دوربین با تشخیص هرگونه حرکتی شروع به آژیر کشیدن می کند .

(صدا)

با فعال شدن این گزینه شما می توانید این قابلیت را به دوربین رنجر بدهید تا بتواند یک سری صداهایی که نیاز به توجه دارند را ضبط و برای اپلیکیشن ارسال کند . هم چنین می توانید میزان دسی بل صدا را تغییر بدهید .

(حفاظت آیمو)

در این قسمت نیاز است که اکانت پولی داشته باشید تا بتوانید از امکانات این مرحله استفاده کنید .

اموزش تعمیر دوربین مدار بسته

(اشتراک گذاری دستگاه)

می توانید دوربین خود را با اکانت های دیگر به اشتراک بگذارید .

( WLAN )

نام وای فایی که اپلیکیشن به آن متصل است را نمایش می دهد .

(TLS Encryption)

وقتی که شما این گزینه را فعال کنید این قابلیت برای شما فعال می شود که اگر زمانی دوربین شما توسط کسی هک شد تمامی تصاویر به صورت نامفهوم نشان داده می شود .