021-66919908

09351307088

آموزشگاه مهیاد برزین

عیب یابی جارو برقی پاکشوما

آموزش تعمیرات لوازم خانگی

قدرت موتور این جاروبرقی ها بسیار بالاست و این عامل سبب مکش بالای جاروبرقی های پاکشوما شده و جزو دسته ی جاروبرقی های کم صدا قرار میگیرنداین جاروبرقی ها قابلیت تنظیم توان را دارند و جاروبرقی های پاکشوما دارای قابلیت هایی همچون سیم جمع کن خودکار هستند .

جاروبرقی های پاکشوما دارای خدمات پس از فروش هستند که باعث ایجاد حس اطمینان در شما میشوند کارکرد این جاروبرقی ها بسیار بزرگ بوده و این عامل سبب محبوبیت بیشتر آنها شده است .

مزایای جاروبرقی های پاکشوما :

قیمت مناسب وگارانتی معتبر ، طراحی زیباو منحصر به فرد ، دسترسی به نقاط دور از دسترس ، مکش بالا ، کم صدابودن 

به چه علت جاروبرقی پاکشوما روشن نمی‌ شود ؟

کابل های برق را چک کنید تا مطمئن شوید دستگاه به برق وصل است و  به سیم کشی ساختمان ربطی ندارد و برای بررسی کلید خاموش و روشن باید سطح محافظ آن را که پوشیده باز کنید و با پیچ گشتی و از سیم کشی آن مطمئن شوید و با مولتی متر با دقت بررسی کرده اگر خوب عمل نکرد باید آن را عوض کنید .

  بیشتر بخوانید :     نحوه تعویض باتری گوشی آیفون 8

چه علت جاروبرقی صدای بد از خود تولید می کند ؟

ابتدا بلبرینگ موتور دستگاه را چک کنیدوتوجه داشته باشید اگر گرفتگی هایی در قسمت لوله و یا خرطوم جاروبرقی ایجاد شده  آن را بررسی کرده و تعمیر کنید .

دلیل کم شدن مکش جاروبرقی پاکشوما چیست ؟

مخزن آن پر شده است باید کیسه آن را تعویض کنید امکان دارد لوله آن سوراخ شده باید ابتدا محل پاره گی را پیدا کنیم تا از این موضوع مطمئن شویم و بد برای تعویض آن اقدام نمایید کرده در صورتی که موتور دستگاه شما نیم سوز شده باشد ، قدرت مکش جاروبرقی تا حدبسیار زیادی کاهش پیدا می کندوکثیف بودن فیلتر جاروبرقی نیز علت دیگر کاهش مکش جاروبرقی می باشد در این صورت لازم است به صورت مداوم فیلتر جاروبرقی را تمیز کرده وهمچنین امکان وجود گرفتگی در قسمت لوله جاروبرقی نیز وجود دارد و یا اینکه برس جاروبرقی کثیف شده و باید تمیز شود .

آموزشگاه تعمیرات جارو برقی

چه عواملی نشان از سوختگی زغال جاروبرقی پاکشوما می باشد :

کاهش مکش دستگاه نشان از سوختن زغال جاروبرقی داردکه در هنگام عوض کردن زغال ، کلکتور دستگاه نیز باید تمیز شود و همه ی آثار باقی مانده از زغال به خوبی از بین بروداگر به درستی زغال جدید را به جای زغال قدیمی بگذاریم ، مکش دستگاه تا حد زیادی افزایش پیدا می کند .

چه عاملی موجب می شود جاروبرقی پاکشوما بوی سوختگی بدهد و یا دود کند :

امکان دارد موتور دستگاه دچار سوختگی شده باشد و یا در حالت نیم سوز قرار داردخرابی بلبرینگ موتور جاروبرقی نیز دلیل دیگر  بوی سوختگی از آن است . مسدود شدن اتصالات لوله خرطومی و برس جاروبرقی نیز ممکن است باعث  بوی سوختگی در دستگاه شودچون به موتور فشار وارد می شود تا بتواند زمین را تمیز کند .

  بیشتر بخوانید :        نحوه تعمیر لپ تاپ لنوو

ایجاد جرقه حین کار با جاروبرقی پاکشوما :

کلکتور دستگاه را چک کنید تا دچار آسیب نشده باشد . امکان دارد زغال گیر کرده باشدهمچنین خرابی در قسمت بلبرینگ و موتور دستگاه نیز باعث ایجاد جرقه در آن می شوداگر امکان تعمیر بلبرینگ و یا موتور دستگاه وجود نداشت بایدآن را عوض کنید .

آموزش تعمیر کلید روشن و خاموش جاروبرقی پاکشوما :

اول مطمعن بشوید ایراد از جای دیگر دستگاه نیست بعد با وسیله ای به نام اهم متر خرابی جارو برقی را تست کنید و بعد از فهمیدن خرابی می توانید کلید جدیدی خریده و به آسانی با آچارمناسب  آن را عوض کنید .

علت داغ شدن جارو برقی پاکشوما :

زمانی که در هنگام استفاده جاروبرقی داغ میکند مشکل از کثیفی فیلتر آن است برای حل مشکل باید فیلتر را جدا کرده را تمیز کنید .

بهترین اموزش تعمیرات لوازم خانگی

چرا جاروبرقی منظم کارنمیکند ؟

فاصله بین ذغالها تنظیم نیست ویا آرمیچر نیمسوز شده و باید عوض شود .

موقع روشن کردن دستگاه چرا فیوز میپرد ؟

بین سیم ها اتصال رخ داداید سیم تعویض گردد و یا فیلتر دستگاه دچار کثیفی شده می بایست تمیز شود .

چرا جاروبرقی پاکشوما با لرزش کار میکند ؟

نگهدارنده دستگاه شل یا خراب شده اگر شل شده که باید سفت کنید اگر خراب شده عوض کنید .