021-66919908

09351307088

آموزشگاه مهیاد برزین

راه اندازی دوربین مدار بسته سیماران

اموزش نصب دوربین مدار بسته

دوربینهای مدار بسته‌ی سیماران با دید 360 درجه امنیت بسیار زیادی ایجاد می‌کنند . این مدل‌ها فیلم تمام فضای تحت پوشش را با بهترین کیفیت ضبط می‌کنند . قیمت این دوربین‌ها عموما بیش از دو برابر دوربینهای ثابت است و به علت قطعات متحرک معمولاً به تعمیر و نگهداری بیشتری نیاز دارند.دوربین‌های مدار بسته هم از کیفیت و کارایی خوبی برخوردار هستند .

این دستگاه قابلیت چرخش تیلت و قابلیت چرخش پن را ندارد ولی به قابلیت بزرگنمایی اپتیکال مجهز است. داشتن یک دوربین امنیتی مناسب از اهمیت بالایی برخوردارمیباشد . این دوربین‌ها مستقیماً به شبکه وصل می‌شوند و فیلم را به یک ضبط کننده‌ی فیلم شبکه یا به سروری مجهز به نرم‌افزار مدیریت فیلم ارسال می‌کنند که تصاویر را ذخیره و نمایش یا پخش می‌کند .

دلیل عدم دسترسی به دوربین مداربسته سیماران :

از مشکلات  رایج نذاشتن توانایی پیدا کردن هارد توسط سیستم است . اگر به این مشکلروبه رو شدیداول کابل هارد را چک کنید بعد اتصال درست کابل و پورت را مورد بررسی قرار دهید . اگر این دو مورد مشکلی نداشت هارد دیسک دوربین مداربسنه سیماران شما دچار خرابی شده است .

  بیشتر بخوانید :       مشکلات یخچال فریزر کنوود

علت دسترسی نداشتن به خروجی تصاویر دوربین مداربسته سیماران :

  • برنامه با دستگاه سازگارنمیباشدو باید حتما آن را به آخرین نسخه ارتقا دهید .
  • درجه روشنایی به درستی تنظیم نشده باید آن را به تنظیمات کارخانه باز گردانید .
  • سیگنال ورودی ضعیف است ، برای حل  این مشکل باید اسکرین سرور یا پرایوسی ماسک را چک کنید .

علت پدید آمدن لکه روی مانیتور دوربین مداربسته سیماران :

اگر بعد از نصب دوربین مداربسته با این مشکل روبه رو شدید  باید محل نصب دوربین خود را عوض کنید . این مشکل زمانی پیش می آید که دوربین در مقابل نور زیاد نصب شده باشد . بازتاب نور از هر سطحی به سمت دوربین نیز این مشکل را بوجود می آورد . در هر شرایط اگر با این مشکل روبرو شدید باید جای دوربین خود را تعوض کنید . اگر در هیچ صورتی نمیخواهید این کار را انجام بدهید جای چراغ هایتان را عوض کنید به صورتی که نور زیاد بر روی دوربین سیمارانبرخود نکند .

اموزشگاه راه اندازی دوربین مدار بسته

علت عدم شناسایی افراد در دوربین مداربسته سیماران :

اگر نمیتوانید یک فرد یا یک چیزی را بعد از حادثه با تصاویر ضبط شده شناسایی کنید آن دوربین مداربسته هیچ ارزشی ندارد . بیشتر از مردم بعد از وقوع حادثه متوجه مشکلات سیستم دوربین مداربسته خود می شوند . بهترین راه این است که بعد از نصب سیستم و تموم شدن کار سیستم دوربین مداربسته خود را  تست کنید تا اگر مشکلی داشت بتوانید آن رارفع کنید . اگر بعد از تست با این مشکل روبرو شدید با جابجایی دوربین های خود در یک زاویه مناسب مانع ها را حل کنید .

علت پدید آمدن برفک روی مانیتور :

این ایرادزمانی به وجود می آید که کابل شما مورد دخالت های الکتریکی و یا امواج رادیویی قرار بگیرد . برای این که با این مشکل روبهرو نشوید از یک کابل دوربین با کیفیت که در برابر امواج مغناطیسی مقاوم باشد ، استفاده کنید. کابل دوربین را به دور از مسیر هر کابل برق و شبکه دیگری حتمانصب کنید . زیرا اگر همراه این کابل ها نصب شود ، شار الکتریکی دیگر کابل ها سبببوجود آمدن برفک می شود .

  بیشتر بخوانید :       عیب یابی گوشی شیائومی نوت 9

علت مشکل اتصال از راه دور دوربین مداربسته سیماران :

بعضیمواقع وقتی اتصال از راه دور است امکان دارد تصاویر شطرنجی باشد و در بعضی مواقع اصلا تصویری وجود نداشته باشد . در چنین شرایطی امکان دارد : شبکه ایراد داشه باشد _ محدودیت کابری وجود داشته باشد _ امکان  دارد محدودیت باز پخش وجود داشته باشد _ کیفیت خروجی تصاویر محلی مناسب نباشد .

علت تار شدن تصاویر در شب دوربین مداربسته سیماران :

اکثر سیستم ها در طول روز با نور زیاد به طور کاملا صحیح عمل می کنند اما اگر نور کم باشد یا در هنگام شب تصاویر دریافتی تار شود . دراین شرایط برای برطرف آن شما باید فوکوس دوربین مداربسته سیماران را کمتر کنید. اینگونه تصاویر واضحی در نور کم یا زمان  شب دریافت می کنید . برای تنظیم فوکوس دوربین مداربسته سیماران برای نور کم یا هنگام شب باید عدسی دوربین خود را تا آخرین اندازه آن باز کنید . این تنظیم برای لنزهای زوم هم ضروری است و باعث می شود تصاویر با کیفیت تری را زمان استفاده از زوم دوربین داشته باشید .

آموزش نصب دوربین مدار بسته مهیاد برزین

علت خاموش شدن دستگاه دی وی آر مربوط به دوربین مداربسته سیماران : 

ولتاژ ورودی امکان دارد خیلی پایین یا ثابت نباشد_ هارد دیسک دچارنقص شده باشد_ منبع تغذیه به اندازه کافی ولتاژ دریافت نکند_ سیگنال تصاویر جلویی ثابت نباشد_ محیط مکان نامرتب و گرد و خاک باشد ویا امکان دارد مشکل سخت افزاری پیدا کرده باشد .

علت صحیح نبودن زمان نمایش تصاویر دوربین مداربسته سیماران :

اگر موقعنگاه کردن تصاویردیدید که زمان نمایش درست نیست . مشکل میتواند از : درست نبودن تنظیمات_ درست نبودن اتصالات باتری دوربین سیماران و ولتاژ پایین آن باشد .