021-66919908

09351307088

آموزشگاه مهیاد برزین

صفر تا صد آموزش تعمیرات کولر گازی در بومهن

آموزشگاه تعمیرات کولر گازی

صفر تا صد آموزش تعمیرات کولر گازی در بومهن ویژه بازار کار همراه با سرفصل هایی مورد تایید سازمان فنی و حرفه ای کشور برگزار می شود . کارآموزان با شرکت در این دوره افراد علاوه بر یادگیری باز و بست درست کولر گازی و هم چنین نصب آن دستگاه آشنا شده و درآمد زایی میکنند .

دوره تخصصی آموزش تعمیر کولر گازی

با توجه به شرایط شغلی در جامعه ما جوانان باید به سراغ شغل های عملی و فنی بروند چون برای استخدام ، شما باید حتما دارای یک فن و یک تخصص باشید و چه بهتر که این تخصص در رابطه با وسایل خیلی مهم در خانه و به نحوی بیشتر جاهایی که نیاز به آب گرم میباشد را بلد بوده زمانی که شما تعمیر کار میشوید هم میتوانید در شرکتی استخدام شوید و همچنین با توجه به مهارتتان میتوانید یک کار مستقل داشته باشید واین کار مستقل میتواند یک مغازه کوچک باشد و یا اینکه کارگاه و حتی اگر در این زمینه خیلی پیشرفت کنید میتوانید شرکت تاسیس کرده و خود بیشتر کسب در آمد کرده و تمامی این موارد ملزم یک اموزش خوب دریک آموزشگاه معتبر و بینظیر میباشد که آموزشگاه تعمیر کولر گازی بومهن این شرایط را برای شما فراهم آورده است که اگر شرایط را داشته باشید .

در این آموزشگاه ثبت نام کنید میتوانید شماهم جزو آن دسته از افرادی باشید که در این زمینه قدم برداشته و میتوانید با کمک اساتید آموزشگاه بومهن موفق شوید . این دوره بسیار کامل و جامع بوده که از صفر تا صد تعمیر انواع کولر گازی را آموزش داده میشود تا فرد علاقه مند به راحتی بتواند حتی حین دوره و بعداز دوره نیز کسب درآمد کند .

بازار کار تعمیرات کولر گازی  اسپلیت

با توجه به این که استفاده چندین برابر از کولر های گازی به طبع خرابی های گسترده ای را در پی خواهد داشت ، تعمیرات این دستگاه جزء پر درآمد ترین  رشته های تعمیرات لوازم خانگی محسوب می شود . و کسی که تعمیرکار کولر گازی میباشد این مسئله به خوبی درک میکند که تعمیرکردن کولر گازی چقدر پردآمد میباشد و کسی که در این حرفه باشد دیگر لازم نیست که شغلی دیگر برای خود انتخاب کند و یا اینکه دنبال شغل دیگری بگردد از این رو برای فقط این کار بستگی به خود شخص دارد . که چقدر برای تعمیر کولر گازی تبلیغ و یا با مشتری های قبلی طرز برخوردش چگونه بوده است . که آموزشگاه مهیاد برزین بومهن هم اموزش تعمیرات و عیب یابی کولر گازی را آموزش میدهد و هم نحوه مشتری مداری جذب مشتری و نحوه طرز برخورد با مشتری را نیز آموزش میدهد که این خود یک ویژگی محسوب میشود .

اموزشگاه تعمیر کولر گازی

سر فصل های دوره آموزشی بومهن

  • آموزش کامل سیستم های سرمایشی و شناخت انواع کولرهای گازی
  • آموزش ولتاژ ، آمپر ، فشارگیری یونیت
  • آموزش سرویس یونیت و پنل
  • آموزش قطعه شناسی انواع کولر گازی
  • آموزش جوشکاری و شارژ گاز
  • آموزش عیب یابی کولر گازی

 زیرا مهمتر از همه چیز همین طرز برخورد میباشد اما بازار کار کولر گازی با توجه به گستردگی خیلی زیادی که امروزه پیدا کده است بسیار عالی میباشد ولی بعضی از افراد به این معتقدند که خیلی ها تعمیرکار کولر گازی میشوند پس دیگر جایی برای من نمی ماند که این فکر اشتباه است و با توجه به این که ساخت و سازها نیز افزایش میابد پس قطعا تعمیرات کولر نیز بیشتر میشود چون هم از کولر گازی بیشتر افراد هم به عنوان بخاری و هم به عنوان وسایل سرمایشی استفاده میکنند . پس تعمیرات نیز افزایش یافته و تقاضای تعمیر کردن بسیار فراوان میشود .

آموزش تعمیرات اسپلیت در آموزشگاه بومهن

اموزش تعمیرات اسپلیت ، به منظور افزایش آگاهی افراد در ارتباط با هریک از قطعات کولرگازی طراحی شده است . پس از گذراندن مرحله اولیه ، افراد به صورت عملی با چگونگی نصب و تعمیر اسپلیت آشنایی می‌یابند . اصول لوله‌کشی اسپلیت ، نسبت به سایر وسایل برقی ، متفاوت است .  بدین جهت ، یادگیری اصولی و درست کارکرد هریک از قطعات درون اسپیلت ، می‌تواند در تعمیر کولرگازی موثر باشد . دوره تعمیرات اسپلیت ، تنها به موارد ذکر شده محدود نخواهد شد . زیرا در دوره تعمیر کولرگازی ، می‌توانید به صورت عملی به وکیوم انواع اسپلیت بپردازید . علاوه بر آن ، جوشکاری لوله‌های کولرگازی ، از جمله سرفصل‌های یادگیری آموزش دوره تعمیرات اسپلیت می‌باشد . 

آموزشگاه تعمیر کولر گازی

پس نتیجه میگیریم که آموزشگاه مهیاد بزین بومهن تمامی سرفصل های که گفته شد را به خوبی آموزش میدهد و چون این اموزشگاه زیر نظر فنی حرفه ای بوده پس تمامی قوانین ومقررات و آموزشی که ارائه میدهد قطعا با مشورت سازمان فنی بوده که در چه صورت برای کارآموزان شرایط ایده عالی را فراهم آورد شما میتوانید با توجه به شرایط کلاسی و ساعاتی که که حضور داشته باشید را با آموزشگاه هماهنگ کرده و در همان ساعت چه به صورت خصوصی و چه به صورت نیمه خصوصی این آموزش ها را بیاموزید . که درواقع آموزشگاه مهیاد برزین بومهن این کلا سها در طول روز تا ساعت نه شب برگزار میکند و اینکه اگر شما بخواهید در هر تایمی حضور داشته باشید فقط کافی است با آموزشگاه هماهنگ کنید و تایم خود را فیکس کنید .